Dennis_16v: Verlagingsset is gemonteerd :)
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Goed gedaan! 

-
[img]http://img151.imageshack.us/img151/5350/dsc00102vq8.jpg[/img]
[img]http://img99.imageshack.us/img99/646/dsc00104la1.jpg[/img]
[img]http://img95.imageshack.us/img95/3563/dsc00105me1.jpg[/img]
zo.. even weer n beter aanzicht over hoe mn clio er weer bijstaat
[img]http://img99.imageshack.us/img99/646/dsc00104la1.jpg[/img]
[img]http://img95.imageshack.us/img95/3563/dsc00105me1.jpg[/img]
zo.. even weer n beter aanzicht over hoe mn clio er weer bijstaat

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wassen!!!!
Volgende keer eerst poetsen dan foto 
maar goed dat ie weer prima rijdt

maar goed dat ie weer prima rijdt

-
Het blokje mag ook wel eens een reinigings beurtje krijgen!! Als het motortje blinkt zoals de veerpootbrug mag je stoppen!!!

-
komt goed, komt goed 

-
kleine update:
sinds gister heb ik n kleine aanrijding gehad met n boom
ik had ff n jongen teruggebracht om 02:30, was pikkedonker. dus ik keer me daar op die woonwijk.. en ja toen ging ik met 5/7km/h tegen n boom met dit als gevolg:
[img][img]http://img85.imageshack.us/img85/473/dsc00106oo3.jpg[/img][/img]
n kleine deuk in achterklep + achterstrip naar de kolere...
iemand miss nog tips hoe ik dit deukje ga uitdeuken?
en iem nog een phase 2 strip in de aanbieding?
sinds gister heb ik n kleine aanrijding gehad met n boom

ik had ff n jongen teruggebracht om 02:30, was pikkedonker. dus ik keer me daar op die woonwijk.. en ja toen ging ik met 5/7km/h tegen n boom met dit als gevolg:
[img][img]http://img85.imageshack.us/img85/473/dsc00106oo3.jpg[/img][/img]
n kleine deuk in achterklep + achterstrip naar de kolere...
iemand miss nog tips hoe ik dit deukje ga uitdeuken?

en iem nog een phase 2 strip in de aanbieding?

idd, staat nog mooi strak ook! en die klep, tja, ik weet niet of je er van de andere kant goed bij kan, uitdeuken is optie, als je het voorzichtig doet (of laat doen) heb je kans dat de lak heel blijft maar ik gok dat je toch aan de plamuur moet en nieuwe lak wil je het mooi krijgen
-
ik ga morgen eens kijken, of ik het deukje kan zien, en het voorzichtig kan terugdeuken, verder ff de laag voorzien van een beetje plamuur, en dit dan maar ff spuiten met zwart 

-
Na lang niets meer geschreven te hebben hier maar weer een kleine update:
De deuk die ik opliep tijdens het keren van de auto bleek bijna onmogelijk uit te deuken.
Dus ik ben maar vlijtig op zoek gegaan naar een andere achterklep. Gelukkig had iemand in Veenendaal een sloop clio in dezelfde carroseriekleur als de mijne. Hiervan dus de achterklep en andere attributen gekocht.
Ook had ik afgelopen zondag toen ik terugreed van mn vriendin het gevoel dat ik iets raars hoorde. Ik zet mn muziek zachter en kijk in de spiegel, blijkt het daar vol te vonken over de weg. Ik dus auto aan de kant gezet en gekeken wat er was... Bleek dus dat achter de middendemper, het hele stuk losgeschoten was, en lag te slijpen over de weg... ik dus maar rustig teruggerden naar huis, en de volgende dag maar naar de garage gebracht..
Deze heeft m voor een schappelijke prijs gelast, en nu kan ik weer lekker rondtoeren 
Verder is vandaag mijn APEX Sport Suspension kit (60mm) binnengekomen
Wat ik gekocht heb laatste 2 maanden:
- APEX Sport Suspension Kit (60mm)
- MOMO sportstuurtje (moet nog wel gespoten worden, omdat een of andere debiel er blauw overheen gespoten had)
- Andere achterklep
- Verwarmingselement, omdat mijne alleen op stand 3 lucht blies
- Passagiers stoel in zeer goede staat
Dit alles moet ik wel nog monteren, moet een keer lukken bij mooi weer
Fotos volgens zsm
De deuk die ik opliep tijdens het keren van de auto bleek bijna onmogelijk uit te deuken.
Dus ik ben maar vlijtig op zoek gegaan naar een andere achterklep. Gelukkig had iemand in Veenendaal een sloop clio in dezelfde carroseriekleur als de mijne. Hiervan dus de achterklep en andere attributen gekocht.
Ook had ik afgelopen zondag toen ik terugreed van mn vriendin het gevoel dat ik iets raars hoorde. Ik zet mn muziek zachter en kijk in de spiegel, blijkt het daar vol te vonken over de weg. Ik dus auto aan de kant gezet en gekeken wat er was... Bleek dus dat achter de middendemper, het hele stuk losgeschoten was, en lag te slijpen over de weg... ik dus maar rustig teruggerden naar huis, en de volgende dag maar naar de garage gebracht..

Verder is vandaag mijn APEX Sport Suspension kit (60mm) binnengekomen

Wat ik gekocht heb laatste 2 maanden:
- APEX Sport Suspension Kit (60mm)
- MOMO sportstuurtje (moet nog wel gespoten worden, omdat een of andere debiel er blauw overheen gespoten had)
- Andere achterklep
- Verwarmingselement, omdat mijne alleen op stand 3 lucht blies

- Passagiers stoel in zeer goede staat

Dit alles moet ik wel nog monteren, moet een keer lukken bij mooi weer

Fotos volgens zsm

yeps, precies 

Wilde ik net zeggen. Alhoewel ik "alleen stand 3" wel raar vindt. Er is namelijk:Tom schreef:alleen op stand 3 lucht blazen is een gara kachelweerstand
een "kabel" voor stand 1
een "kabel" voor stand 2
en stand 3 bestaat uit de combinatie van beide "kabels".
Meen ik

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
stand 3 is ook een kabel, maar dan zonder weerstand.
Overigens denk ik dat het níet in de weerstand zit, maar of in de stekker ervan (roest) of in de draaiknop.
Wat gaat er namelijk stuk in de weerstand: de hittezekering. En dan doet ie het op geen enkele stand meer.
Overigens denk ik dat het níet in de weerstand zit, maar of in de stekker ervan (roest) of in de draaiknop.
Wat gaat er namelijk stuk in de weerstand: de hittezekering. En dan doet ie het op geen enkele stand meer.
Ik wist toch waar de klok hing
Overigens 60mm is wel veel, hoeft er niet aan te denken dat je dan nog goed door de stad komt. Is wel een leuk idee, maar niet praktisch. Ik zit maar op 35mm en ik rammel al uit de auto. Zijn natuurlijk wel mensen die 60 (of meer) hebben, maar weet niet of die, die uto voor dagelijks gebruik hebben...

Overigens 60mm is wel veel, hoeft er niet aan te denken dat je dan nog goed door de stad komt. Is wel een leuk idee, maar niet praktisch. Ik zit maar op 35mm en ik rammel al uit de auto. Zijn natuurlijk wel mensen die 60 (of meer) hebben, maar weet niet of die, die uto voor dagelijks gebruik hebben...
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
wat doet ie dan op stand 0? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Gaat toch door de 'module' en de bijbehorende hittezekering. Er zit in de module 3 draden. 1 met de hittezekering (A), 1 met een dikke spiraal(B) en 1 met een dunne spiraal(C). Stand 3 gaat door (A), stand 2 doorTom schreef:op stand 3 doet de weerstand niets zeg maar. Geen beperking dus voor de stroom en het volle vermogen wordt geleverd door je kachelmotortje.

MEestal is A kapot. Die spiralen gaan niet gauw stuk.
Dan zit alle weerstand erop.+Clio16v+ schreef:wat doet ie dan op stand 0?

-
- Über-Spammer
wat is de lengte van je voorste schokbreker, wanneer je deze vanaf de veerschotel tot uiteinde zuigerstang meet? en de totale lengte van helemaal onder tot bovenkant zuigerstang?
die info heb ik ff nodig voor mn project:P
die info heb ik ff nodig voor mn project:P
-
ik heb geen flauw idee 

'91 Renault Clio 1.8 16v "Streetfighter Edition" work is still in progress
-
- Über-Spammer
snel meten dus

-
ik zal zelf ook ns kijken hoe het gaat rijden... van de 140mm waar ik van de grond afhing, blijven er nu nog 80mm van over.. genoeg om nog een drempeltje mee te nemen vooralsnogRianne Tinnemans schreef:Ik wist toch waar de klok hing![]()

-
ik weet bij god niet, waar die dingen zitten en waar ze voor dienenJ-P-S schreef:snel meten dus![]()

-
- Über-Spammer
pfff, heb je ze er niet zelf ondergeknalt?
sloop ze ff eronderuit anders, en dan meten
sloop ze ff eronderuit anders, en dan meten

-
morgen wordt de verlagingsset gemonteerd voor een vriendenprijsje, dus vanaf morgen ben ik eens benieuwd hoe het gaat rijden 

-
- Über-Spammer
dus je laat ook ff meten?
-
ik zal t morgen ff navragen 

-
- Über-Spammer
lengte van je veer, en totale lengte van je schokbreker 

-
Mijn meganizer staat nu op een verlaging van -70 en heb nu rond de 25.000 ermee rondgerameld...alles went zal ik maar zeggen.Rianne Tinnemans schreef:Ik wist toch waar de klok hing![]()

-
beetje weer nieuws:
- momo stuur is gedeeltelijk van zijn blauwe verf ontdaan, morgen maak ik dit verder af
- verlagingsset was nog niet gemonteerd ivm te weinig tijd, achterste schokdempers zijn wel gemonteerd, maar deze waren nog lastig om eruit te krijgen, omdat deze totaal vastgeroest zaten
- momo stuur is gedeeltelijk van zijn blauwe verf ontdaan, morgen maak ik dit verder af
- verlagingsset was nog niet gemonteerd ivm te weinig tijd, achterste schokdempers zijn wel gemonteerd, maar deze waren nog lastig om eruit te krijgen, omdat deze totaal vastgeroest zaten

-
- Über-Spammer
en de maten?