Een passende poulitrekker had ik niet voorhanden, maargoed, zo'n tandwiel is wel uit te halen denk ik

keerring: 25x40x7Riël Notermans schreef:Nee, maar moet wel voor maandag leverbaar zijn
Oke ga ik dat ff proberenChristian schreef:zit er ingeklikt je moet hem nogmaal samen knijpen en dan los trekken
Ivo van Achthoven schreef:Oordeelt u zelf even over deze Clio 16V........![]()
![]()
16v met BE-Bop interieur...
Klopt werkelijk echt niets van deze auto......, normale voorbumper, achterkant is ook vreemd (uitlaat), dat interieur......
Deze kun je van mij echt cadeau hebben...
hij heeft ook weer andere foto's bij de advertentie gezet. vanmorgen zatten er andere velgen onder.+Clio16v+ schreef:weer met andere velgen? zonde joh ding is echt vet!
Aan de uitlaat te zien is het gewoon een 1.4 ofzo-PAZ- schreef:Ivo van Achthoven schreef:Oordeelt u zelf even over deze Clio 16V........![]()
![]()
16v met BE-Bop interieur...
Klopt werkelijk echt niets van deze auto......, normale voorbumper, achterkant is ook vreemd (uitlaat), dat interieur......
zou dat wel een 16v op kenteken zijn, mischien alles overgebouwd van een schade 16v ofzo??
Ja opzich wel, heb een aantal reacties gehad, maar nog niet iets serieus.jiggy schreef:hij heeft ook weer andere foto's bij de advertentie gezet. vanmorgen zatten er andere velgen onder.+Clio16v+ schreef:weer met andere velgen? zonde joh ding is echt vet!
@arno al mensen die interesse hebben?
zo'n rs is toch 2.0 16v? vindt alleen het model clio niet echt mooiARNO16V schreef:Ja opzich wel, heb een aantal reacties gehad, maar nog niet iets serieus.jiggy schreef:hij heeft ook weer andere foto's bij de advertentie gezet. vanmorgen zatten er andere velgen onder.+Clio16v+ schreef:weer met andere velgen? zonde joh ding is echt vet!
@arno al mensen die interesse hebben?
D'r zitten inderdaad weer andere velgen onder, die komen van m'n broertje (Mark) z'n coupe af, en ik wou m'n nieuwe wielen nog niet kwijt.
Ben bezig met de aankoop van een clio rs.
Komt me bekend voor dit geintje....willow schreef:k ree vandaag ook in me 16v, ik hoor een klap en opeens maakt me motor een hoop herrie als ik het gas intrap, tevens ben was ik me vermogen kwijt, ik stond 100 meter van de kwikfit, dus daar ff de brug op, de auto ging ook niet meer in de achterruit stand enzo...blijkt dat waarschijnlijk me motor een stuk naar beneden is gevallen (uit de motorsteun of iets met de rubbers)
ik heb me pa gebeld, die heeft me gesleept en maar gelijk bij de renault dealer neergezet, daar was bijna niemand meer, dus hoor maandag wel wat het probleem is
leuk man zo'n renault, net een apk van 600 euro achter de rug en nu dit weer, ben benieuwd wat dit geintje gaat kosten
dat zou wel kunnen kloppen wat je zegt. want zie ook dat alle einddempers een stuk buis hebben met een bocht die over je achteras loopt. dus dan kan ik beter een stuk buis van een einddemper afhalen en die weer op de middenpijp lassen. die dan vervolgens weer onder de clio zetten. en die weer op mijn eigen einddemper bevestigen. pffffffffffJ-P-S schreef:middenpijp stopt voor je achteras, maakt een bocht richting linker achterwiel en daar moet je hem op je uitlaat vast maken.
van een buis die over je as heenloopt heb ik niet gehoord. of heb je een stuk buis nodig tussen je echte middendemper en einddemper?