ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Zowwww jiskefet marathon, bammetjes erbij, de citrus- en de zuidvruchten uit t vet en de baklava van Juffrouw Jannie op schoot.... 

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Sorteer je toch op datum, dan moet je het bestand snel kunnen vinden als het er uberhaupt is.Marieke schreef:Het is van eind vorige week dat bestand, dus er staan inmiddels heel wat andere bij de laatst geopende...
Aj das zuur. Nee ik werk in een telecomwinkel, dus ik heb 1 minuut gebaald, daarna heel hard gelachenAnthonyR schreef:Mijn N70 is geriptTijdje geleden, kan er nu om lachen, ik heb ook nog wat accesoires
![]()

Gelijk maar een Motorola V3i met wat extra's besteld voor een prikkie op het werk
-
- Moderator
- Contacteer:
Ik zeg maar, het kan gebeuren, dus doe het nu weer met me 6230Chris@R5 schreef:Aj das zuur. Nee ik werk in een telecomwinkel, dus ik heb 1 minuut gebaald, daarna heel hard gelachenAnthonyR schreef:Mijn N70 is geriptTijdje geleden, kan er nu om lachen, ik heb ook nog wat accesoires
![]()
![]()
Gelijk maar een Motorola V3i met wat extra's besteld voor een prikkie op het werk

Kan ook wel op je 6230, maar is niet ideaal. Via gprs neem ik aan.AnthonyR schreef:Ik zeg maar, het kan gebeuren, dus doe het nu weer met me 6230Chris@R5 schreef:Aj das zuur. Nee ik werk in een telecomwinkel, dus ik heb 1 minuut gebaald, daarna heel hard gelachenAnthonyR schreef:Mijn N70 is geriptTijdje geleden, kan er nu om lachen, ik heb ook nog wat accesoires
![]()
![]()
Gelijk maar een Motorola V3i met wat extra's besteld voor een prikkie op het werkWat wel jammer is dat ik nu niet meer kan internetten
-
- Contacteer:
Heb ook de 6230 liggen hier. Men huidig toestel is de 6230i vindt het wel een fijn toestelletje
Is overigens de site ineens zo traag?? Of begint men pc weer eens te flippen

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
2008!?!?!? Man ik ben al aan mij 40ste telefoon toe nu. Niet dat ik ze allemaal mol. Dit is de eerste pas die stuk gaat, maar ik kan echt niet zo lang met zo'n dingAnthonyR schreef:Daarom begin ik er niet aan duurt veel te lang, op die N70 was het zo gepiept, nou mag ik in 2008 weer een ander modelletje kiezen, waarschijnlijk weer een nokia

ik doe het voorlopig met de 6680AnthonyR schreef:Daarom begin ik er niet aan duurt veel te lang, op die N70 was het zo gepiept, nou mag ik in 2008 weer een ander modelletje kiezen, waarschijnlijk weer een nokia

Is die 6230i van jou ook zo hoeretraag? Bij mij duurt het soms serieus secondenlang voor ik in een volgend menu schermpie zit.Mike (spitsoor) schreef:Heb ook de 6230 liggen hier. Men huidig toestel is de 6230i vindt het wel een fijn toestelletje![]()

-
- Contacteer:
Nope nog geen last van
Staat ook niet zoveel zooi op
Die 6230 was wel tering traag idd maar die stond ook helemaal afgeladen met pron enzo 

-
- Moderator
- Contacteer:
Ach, ik vindt het leuk als ik het heb, maar ik ga niet me abbonement verlengen voor een jaar om vervolgens nog 2œ jaar met de N70 te doenChris@R5 schreef:2008!?!?!? Man ik ben al aan mij 40ste telefoon toe nu. Niet dat ik ze allemaal mol. Dit is de eerste pas die stuk gaat, maar ik kan echt niet zo lang met zo'n dingAnthonyR schreef:Daarom begin ik er niet aan duurt veel te lang, op die N70 was het zo gepiept, nou mag ik in 2008 weer een ander modelletje kiezen, waarschijnlijk weer een nokia
Ga er maar aan wennen want vanaf 1 Januari gaan van alle toestellen de kortingen af. Dus die gratis telefoons is (gelukkig) voorbij.
(En nee dat komt niet terug. Nee, het is ook niet stom. Nu weten mensen eens wat die dingen waard zijn)
(En nee dat komt niet terug. Nee, het is ook niet stom. Nu weten mensen eens wat die dingen waard zijn)
-
- Contacteer:
Niets absurd aan toch? Idd de korting bij abbo's gaat weg had ik al eens gehoord. Hopen dat de 6230i het lang uit houd

Nope. Bijvoorbeeld een Samsung D900. Nieuw kostte die 499. Het is een telefoon voor het zakelijke topsegment. Maar elke boerenl*l wil dat ding. Dat is niet waarom Samsung die dingen heeft ontwikkeld. Die gemiddelde boer gaat er ook zo mee om dat het ding binnen 3 maand verpest is. En dan komen janken dat ie zo snel kapot gaat.AnthonyR schreef:Zijn ze dan wel goedkoper, die prijzen zijn echt absurd
Daar is zo'n ding niet voor...
Dus ik juich het toe dat alles straks duidelijker toegespitst word op de portemonnee van de koper. Geen jochies met dure PDA's die ze als vuil behandelen en dan steeds niks snappen van dat ding. Ouderen die een N70 ergens aangesmeerd krijgen, maar alleen maar willen bellen.
Kom maar op met 1 januari
deze maand moet ik toch mijn abbonement verlengen dus heb ik nog effe een nieuweChris@R5 schreef:Ga er maar aan wennen want vanaf 1 Januari gaan van alle toestellen de kortingen af. Dus die gratis telefoons is (gelukkig) voorbij.

R5GTT. Drive it like you stole it
Mag ik ook nog wel ff snel gaan kijken wanneer ik kan gaan verlengen, maar dacht pas eind januari, zit ik zeker precies weer met die nieuwe regels... 

www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
gloeiendegloeiendegloeiende........
zit ik hier 1,5 uur lang allerlei gegevens in te voeren via tnt post verhuisservice alles ingevuld enz enz enz enz
laatste pagina
alles verzenden en regelen slaat die service in storing
wat een kutbedrijf zeg

zit ik hier 1,5 uur lang allerlei gegevens in te voeren via tnt post verhuisservice alles ingevuld enz enz enz enz
laatste pagina
wat een kutbedrijf zeg

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
precies! beetje blackjacken op de Swamswung D600Steven schreef:Wat een leven met zo'n telefoon.... Ik bel en sms er gewoon mee en speel af en toe een spelletje als ik zit te schijten.

Immer wieder die verdammte Holländer
hoo hoo even een stappie terug, niet mijn werkgever de schuld geven van je eigen onkunde of falende internetverbinding...Luco/Alpine-racer schreef:gloeiendegloeiendegloeiende........
laatste pagina
wat een kutbedrijf zeg![]()
![]()
![]()
![]()
waar ken ik dat vinden van die toestelkortingen eraf?
niks over gehoord nog.
niks over gehoord nog.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
verbinding goed-Ray- schreef:hoo hoo even een stappie terug, niet mijn werkgever de schuld geven van je eigen onkunde of falende internetverbinding...Luco/Alpine-racer schreef:gloeiendegloeiendegloeiende........
laatste pagina
wat een kutbedrijf zeg![]()
![]()
![]()
![]()
ze geven zelf aan storing in de service
kutzooi
Gebeurd nu veel hoor, dat mensen er net buiten vallen.MikeVV schreef:Mag ik ook nog wel ff snel gaan kijken wanneer ik kan gaan verlengen, maar dacht pas eind januari, zit ik zeker precies weer met die nieuwe regels...
Let wel even op het volgende:
* Verlengen is niet gustig voor je toestelprijs, overstappen met nummerbehoud is beter.
* Laat je niet verleiden door leuke extra's, bellen en bereik is belangrijker.
* Je kan met nummerbehoud 4 maand van te voren over stappen naar Vodafone, 3 maand van tevoren naar KPN/Hi en Orange.
* T-mobile heeft al geen kortingen meer, dus vergeet dat maar
* Telfort... mooi laten zitten
kijk dat klinkt al een stuk anders 
je mag best even in de emotie zitten, maar niet te lang

T-mobile zit ik nu bij dus is overstappen naar Vodafone de beste keus.Chris@R5 schreef:Gebeurd nu veel hoor, dat mensen er net buiten vallen.MikeVV schreef:Mag ik ook nog wel ff snel gaan kijken wanneer ik kan gaan verlengen, maar dacht pas eind januari, zit ik zeker precies weer met die nieuwe regels...
* Verlengen is niet gustig voor je toestelprijs, overstappen met nummerbehoud is beter.
* Je kan met nummerbehoud 4 maand van te voren over stappen naar Vodafone, 3 maand van tevoren naar KPN/Hi en Orange.
Bedankt voor de info, ga ff puzzelen!!
Je zit zeker in deze handel?
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja lekker zit je 1,5 voor te klooien-Ray- schreef:kijk dat klinkt al een stuk anders
kut tnt

zorg dan dat het aan het begin van de service staat, dat die niet werkt en niet aan het einde
nu moet alles weer opnieuw

das ook niet veel anderhalve minuut
MikeVV schreef:T-mobile zit ik nu bij dus is overstappen naar Vodafone de beste keus.Chris@R5 schreef:Gebeurd nu veel hoor, dat mensen er net buiten vallen.MikeVV schreef:Mag ik ook nog wel ff snel gaan kijken wanneer ik kan gaan verlengen, maar dacht pas eind januari, zit ik zeker precies weer met die nieuwe regels...
Bedankt voor de info, ga ff puzzelen!!
Je zit zeker in deze handel?
Doe het al 1,5 jaar als bijbaantje bij een telecomwinkel. Daarvoor voor de lol inkoop/ verkoop.
mijn abo loopt af op 10 mei 2007, pis ik net naast de pot zeker?
hmm dat wordt dweilen dan
hmm dat wordt dweilen dan