zometeen worden ze helemaal niet bezorgdMurray schreef:Jawel...Luco/Alpine-racer schreef:dat weet je nog nietRenaultclioII16v (Peter) schreef:Goed geregeld![]()
Nieuwe XENONSETS. Nu ook BI-XENON goedkoop!
-
Luco/Alpine-racer
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Luco/Alpine-racer
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
nee doelde meer op de pttMurray schreef:Nah, die grap gaat niet meer op. Ben inmiddels gesignaleerd op de ALV vanmiddag
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Erik (Schepjes)
- Contacteer:
was niet voor jou bedoeld luciano 
-
Mike (spitsoor)
- Contacteer:
Kan ik al zo maken voor je hoor
Tis al in 1 wagen ingebouwd

-
RenaultclioII16v (Peter)
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Gewoon vertrouwen blijven hebben!Luco/Alpine-racer schreef:zometeen worden ze helemaal niet bezorgdMurray schreef:Jawel...Luco/Alpine-racer schreef:dat weet je nog nietRenaultclioII16v (Peter) schreef:Goed geregeld![]()
![]()
![]()
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Mike (spitsoor)
- Contacteer:
Zolang ik het maar in men kerstvakantie kan gaan inbouwen vindt ik het best

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Nope-PAZ- schreef:ben ook benieuwd naar mijn setje, maar er werd toch nog gewacht op het adres van 1 persoon geloof ik ??
Als ze dan ook de setjes hebben ontvangen van schiphol, dan en ze deze ook maandag de deur uit doen, dan heeft iedereen ze dinsdag (vandaag dus).
MAAR, ga hier maar niet vanuit
Maar ik wel dat ze voor de kerstvakantie binnen zijn!
Hoezo heb jij zoveel contact met Tunex dan? Bij mijn weten heb je niet bij mij besteld...Fleetwood schreef:ik heb ze net gesproken en mij werd verteld dat het vandaag is ingeklaard,
morgen word verstuurd naar tunex en dus donderdag pas word uitgezocht...
maar goed, de tijd zal het ons leren he...
-
Michel Meganefreak
- Contacteer:
de Renault Megane Club heeft dezelfde actie en Fleetwood is de PR-man van de RMC. Ook wij hebben een setje of 15 besteld.
Ik werk tegenover Tunex dus vandaar
Ik werk tegenover Tunex dus vandaar
-
Michel Meganefreak
- Contacteer:
ik lees dit topic net voor het eerst 
Goed nieuws 
Ja .... ze rammelen een keer hard!
Owww ..... dat is glas, laat maar
Owww ..... dat is glas, laat maar
Volgens xenonhandleidingen moet, in geval van een gebarste xenonlamp, de werkplaats geheel geëvacueerd worden en 30 minuten goed ventileren. Giftig gas
Kan me voorstellen dat een rammelende postbode zich niet zo lekker meer zal voelen
Kan me voorstellen dat een rammelende postbode zich niet zo lekker meer zal voelen
-
Mike (spitsoor)
- Contacteer:
Daar wordt streng op gecontroleerd hoor
Is goed nieuws ger
Wacht met smart af 
Die lui hebben het echt druk! ik neem aan dat het op dinsdagavond geen koopavond isFleetwood schreef:klopt, ik ook...Murray schreef:Ben net gebeld door Tunex voor een bevestiging.![]()
is ook niet zo belangrijk toch...Murray schreef:Dat wist ik eigenlijk wel, bedenk ik me nu... Alleen had ie het nooit expliciet genoemd:P
Hmm, dat wordt dus een PTT tentje jatten en voor de deur opzetten...Murray schreef:Dan moet je maar gaan kamperen voor de ingang van je kantoorSander2 schreef:Nice, ik hoop op vrijdag aangezien mijn kantoor op zaterdag gesloten is...
Verpest je het dan niet voor ons allemaal?Sander2 schreef:Hmm, dat wordt dus een PTT tentje jatten en voor de deur opzetten...Murray schreef:Dan moet je maar gaan kamperen voor de ingang van je kantoorSander2 schreef:Nice, ik hoop op vrijdag aangezien mijn kantoor op zaterdag gesloten is...
Neuh...Murray schreef:Verpest je het dan niet voor ons allemaal?Sander2 schreef:Hmm, dat wordt dus een PTT tentje jatten en voor de deur opzetten...Murray schreef:Dan moet je maar gaan kamperen voor de ingang van je kantoorSander2 schreef:Nice, ik hoop op vrijdag aangezien mijn kantoor op zaterdag gesloten is...