zometeen worden ze helemaal niet bezorgdMurray schreef:Jawel...Luco/Alpine-racer schreef:dat weet je nog nietRenaultclioII16v (Peter) schreef:Goed geregeld![]()

zometeen worden ze helemaal niet bezorgdMurray schreef:Jawel...Luco/Alpine-racer schreef:dat weet je nog nietRenaultclioII16v (Peter) schreef:Goed geregeld![]()
nee doelde meer op de pttMurray schreef:Nah, die grap gaat niet meer op. Ben inmiddels gesignaleerd op de ALV vanmiddag
Gewoon vertrouwen blijven hebben!Luco/Alpine-racer schreef:zometeen worden ze helemaal niet bezorgdMurray schreef:Jawel...Luco/Alpine-racer schreef:dat weet je nog nietRenaultclioII16v (Peter) schreef:Goed geregeld![]()
![]()
![]()
Nope-PAZ- schreef:ben ook benieuwd naar mijn setje, maar er werd toch nog gewacht op het adres van 1 persoon geloof ik ??
Hoezo heb jij zoveel contact met Tunex dan? Bij mijn weten heb je niet bij mij besteld...Fleetwood schreef:ik heb ze net gesproken en mij werd verteld dat het vandaag is ingeklaard,
morgen word verstuurd naar tunex en dus donderdag pas word uitgezocht...
maar goed, de tijd zal het ons leren he...
Die lui hebben het echt druk! ik neem aan dat het op dinsdagavond geen koopavond isFleetwood schreef:klopt, ik ook...Murray schreef:Ben net gebeld door Tunex voor een bevestiging.![]()
is ook niet zo belangrijk toch...Murray schreef:Dat wist ik eigenlijk wel, bedenk ik me nu... Alleen had ie het nooit expliciet genoemd:P
Hmm, dat wordt dus een PTT tentje jatten en voor de deur opzetten...Murray schreef:Dan moet je maar gaan kamperen voor de ingang van je kantoorSander2 schreef:Nice, ik hoop op vrijdag aangezien mijn kantoor op zaterdag gesloten is...
Verpest je het dan niet voor ons allemaal?Sander2 schreef:Hmm, dat wordt dus een PTT tentje jatten en voor de deur opzetten...Murray schreef:Dan moet je maar gaan kamperen voor de ingang van je kantoorSander2 schreef:Nice, ik hoop op vrijdag aangezien mijn kantoor op zaterdag gesloten is...
Neuh...Murray schreef:Verpest je het dan niet voor ons allemaal?Sander2 schreef:Hmm, dat wordt dus een PTT tentje jatten en voor de deur opzetten...Murray schreef:Dan moet je maar gaan kamperen voor de ingang van je kantoorSander2 schreef:Nice, ik hoop op vrijdag aangezien mijn kantoor op zaterdag gesloten is...