CChris schreef:
tjek wat ik zag na een tip van een vriend v mij!! in utrecht achter een hek bij de shurgard op de cartesiusweg.......
*FOTO*
ik kon er alleen niet zo 123 makkelijk dichterbij komen
staat helemaal ingebouwd in een hoekje, heb het kenteken helaas niet onthouden, heb een geheugen als een zeef......en ben het vergeten op te schrijven :crybaby:
Als het de kx-74-dl is dan is het de oude ATT2 van Jean.
Edwin16v schreef:Dat is mijn vriendin geweest dan met de Super Campus.
Kenteken is FF-HZ-48, lijkt trouwens wel goed op een GTT hè
[img]Foto[/img]
Hé is dat niet in Overschie? die heb ik volgens mij zien staan toen ik een colega thuis bracht, er stond toen een 5je naast.
Ja dat klopt, ik zag jou toen door de straat rijden in je blauwe Clio.
Naast mijn 5 stond toen de witte GTE Turbo van mijn zwager.
De Twingo van mijn zus stond er ook, aan de overkant.
Rijden trouwens heel veel leuke wagentjes aan ons huisje voorbij (om nog maar even in Sinterklaas-termen te blijven ), zal eens kijken of ik nog iets anders leuks zie Laatst wel een geinige gele Coupé (ook een Nederlander )
vanochten in opeinde een rode clio16v, met dakspoilertje geloof ik en kwam behoorlijk hard voorbij gesjeest.. aleens vaker gespot in drachten.. helaas weer geen kenteken
Edward(ForeverYoung) schreef:Okergeel Twingootje gespot bij 't Wapen van Emmen
dat is mijn twingo... me ma had hem mee naar werk...
Dat het jouw Twingootje was, wist ik al.
Wel grappig trouwens, ik reed op dat stoplicht af en normaal kijk ik echt nooit naar de auto's die daar geparkeerd staan... En jouw auto viel me van afstand gelijk al op
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Xabre schreef:vanochten in opeinde een rode clio16v, met dakspoilertje geloof ik en kwam behoorlijk hard voorbij gesjeest.. aleens vaker gespot in drachten.. helaas weer geen kenteken
klopt kom hem ook vaak tegen in drachten. kan wel eens opletten voor kenteken.
CChris schreef:
ahaa, ik vond jullie alleen zo langzaam aan rijden, stuk waar je 120 mocht reden jullie 100 ofzow?? of gewoon in een lekker relaxte mood.......?
CChris schreef:
ahaa, ik vond jullie alleen zo langzaam aan rijden, stuk waar je 120 mocht reden jullie 100 ofzow?? of gewoon in een lekker relaxte mood.......?
geen haast we waren wat aan de vroege kant
Ik kwam diezelfde 21T ook tegen op de A12 bij afslag bodegraven met 4 RTCers erin..., ik was onderweg naar Haas in mn BMW
Blijft toch een wijs gezicht als je een 21T in het wild ziet rijden
zondag op de fly-over tussen de a4 en a13 een aardig ongeluk met een clio 16v leek het op. is uit de bocht gevlogen en had geen wielen meer onder zijn auto zitten. op http://www.district8.net staan er fotos van kon helaas het kenteken nergens zien.
Rijd ik met Egon in den bosch rijdt er op een groot verkeersplein in de stad een 5 gts met mooie dame en club cinq stickers....heb haar een rtc sticker gegeven....ze kon er erg om lachen
Kenteken SY-27-FP
Laatst gewijzigd door Hessel op di 12 dec 2006 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Net hier in r'dam rijdend richting rivium een donker blauwe/zwarte laguna met dikke wielen eronder en een scheef hangende sportuitlaat. Kenteken: PJ-SX-06