ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
en ik maar denken dat dit altijd de exacte tijden waren 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
lolbroek 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je weet maar nooit, zat malloten die zon VFR achterover trekkenMarcel B. schreef:BMW 330i Cabrio vs. Honda VFR750F...
dat ie et uberhaupt nog probeerde...bwehehehe

-
EN NU WEL ONTOPIC?
DANKU

DANKU

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Na ellendig gedrukt te zijn geworden door een of andere BMW, laat ik hem maar voor me en sta ik achter hem aan het stoplicht om de snelweg op te draaien.
Een hoop gebrul en ik neem me voor, aangezien de snelwegoprit 2 baans wordt, om hem maar op zijn nummer te zetten. 318is las ik op het typeplaatje. Is is mij een raadsel maar dat ik minstens 400cc meer te vertoeven had gaf me moed
Groen, hij ervandoor, de saf doet t wat rustiger aan gezien hij 1 op gas draait en 2 ik de gereedschapsbestelling van een of andere club malloten in het koffer had liggen
maargoed, in de 2e versnelling de 5 cilindertjes aan het werk gezet, en bij 6000 toeren naast zijn neus de 3 in. Je had m moeten zien kijken

Een hoop gebrul en ik neem me voor, aangezien de snelwegoprit 2 baans wordt, om hem maar op zijn nummer te zetten. 318is las ik op het typeplaatje. Is is mij een raadsel maar dat ik minstens 400cc meer te vertoeven had gaf me moed

Groen, hij ervandoor, de saf doet t wat rustiger aan gezien hij 1 op gas draait en 2 ik de gereedschapsbestelling van een of andere club malloten in het koffer had liggen

maargoed, in de 2e versnelling de 5 cilindertjes aan het werk gezet, en bij 6000 toeren naast zijn neus de 3 in. Je had m moeten zien kijken

-
- Car: R19.R
hehe, aanpakken die duitse rommel

Vanmiddag had ik in de 19 een seat leon op mijn achterbumper hangen, dus ik aai het gaspedaal even, daahaaag leon
keek nog ff in mijn spiegel zie ik die gast echt "huh" kijken 

Vanmiddag had ik in de 19 een seat leon op mijn achterbumper hangen, dus ik aai het gaspedaal even, daahaaag leon

Marcel B. schreef:BMW 330i Cabrio vs. Honda VFR750F...
er zijn idd altijd van die mafkezen die denken dat ze met hun "sport"auto een motor bijhouden

heb het zelf al eens gehad met een porsche, die wist ook van geen ophouden, maar toen we rond de 250 km/ú reden moest ie toch afhaken

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
vanmiddag met de gte kwam ik een fiesta st tegen
flink trappen om op zijn kont te kunnen blijven op de provinciale weg
maar had het idee dat die niet echt vol gas gaf
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Sprintje wel, maar kan me nog herinneren dat ik achterop de Suzuki GS 1000 een BMW 3.0 Csi niet konden bijhouden, zaten toen al ruim boven de 200.-PAZ- schreef:Marcel B. schreef:BMW 330i Cabrio vs. Honda VFR750F...
er zijn idd altijd van die mafkezen die denken dat ze met hun "sport"auto een motor bijhouden![]()
.
heb het zelf al eens gehad met een porsche, die wist ook van geen ophouden, maar toen we rond de 250 km/ú reden moest ie toch afhaken![]()
GSX-R vs PORSCHE 911 1-0
volgende stoplicht probeerd ie het gewoon weer
naja toen was het 2-0
Ook een Munch TT was ff te hoog gegrepen.....voor wie weet wat dit was

Maar goed, hedenochtend naast een Ibiza FR.........had helaas de RS al herkend denk ik en deed niet eens moeite om het sprintje te winnen......jammer dus.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
much tt
zeldzaam
ook zeldzaam lomp maar een hele fraaie machine met zeer veel aparte techniek

zeldzaam
ook zeldzaam lomp maar een hele fraaie machine met zeer veel aparte techniek

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vriend van me heeft een Fiesta ST, met een Williams is dat makkelijk te doen.Luco/Alpine-racer schreef:vanmiddag met de gte kwam ik een fiesta st tegen
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Vanochtend op de N11 tot twee keer toe
5GTT vs Saab 9-3 1.8T cabrio
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk SAAB
Handelsbenaming SAAB 9-3; 1.8 T CABRIOLET
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998 cm3
Vermogen 110 KW
Waarom noemen ze het eigenlijk een 1.8 als het een moterinhoud heeft van 1998 cm3?
5GTT vs Saab 9-3 1.8T cabrio

Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk SAAB
Handelsbenaming SAAB 9-3; 1.8 T CABRIOLET
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998 cm3
Vermogen 110 KW
Waarom noemen ze het eigenlijk een 1.8 als het een moterinhoud heeft van 1998 cm3?
Renault 5 GT Turbo '87
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Goed zo RielRiël schreef:Na ellendig gedrukt te zijn geworden door een of andere BMW, laat ik hem maar voor me en sta ik achter hem aan het stoplicht om de snelweg op te draaien.
Groen, hij ervandoor, de saf doet t wat rustiger aan gezien hij 1 op gas draait en 2 ik de gereedschapsbestelling van een of andere club malloten in het koffer had liggen![]()
maargoed, in de 2e versnelling de 5 cilindertjes aan het werk gezet, en bij 6000 toeren naast zijn neus de 3 in. Je had m moeten zien kijken![]()

Gisteren lekker aan t rijden geweest met de 1916v
gewonnen met stoplichtsprinten van een 320i, een a4 met 2 pijpen(motorisering?), een zwaar verlaagd golfje met een t rode d en i en een fiesta st.
Op de snelweg aan tussenssprinten geweest met veel tdi en hdi spul, en 2 crxjes uiteindelijk enkel van een dikke tt verloren en een porsche 911

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
gisteren een inhaalmaneuvre toen die oetlul in z'n mazda ineens volgas gaf toen k ernaast reed
twingo vs mazda 323
1 - 0
k denk dat hij het rond 120 gewoon opgaf... mocht ook wel
twingo vs mazda 323
1 - 0
k denk dat hij het rond 120 gewoon opgaf... mocht ook wel

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ford Sierra 2.0 16V DOHC vs. R19 16V
Makkie met de R19 16V
Makkie met de R19 16V

jammer dat het deze niet was: Ford Sierra Cosworth 4x4 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
+Clio16v+ schreef:jammer dat het deze niet was: Ford Sierra Cosworth 4x4
Volgens mij haal je er 2 door elkaar..........de XRi4x4 en de Cosworth met 204 pk, achterwiel aangedreven.
Groot verschil in deze 2 auto's, de 4x4 is makkelijk te doen, de Cossie niet....

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
moet je maar eens op marktplaats kijken...de meesten zijn gechipt. Standaard 220 pk dacht ik en meestal gechipt naar 280 to 380 pk. Schijnt heel makkelijk te gaan. En dan gaatie wel sneller naar de 100 dan 6.9Arno17 schreef:Ja, heb hem nu ook gevonden, maar dan nog is die 6,9 seconden te doen....+Clio16v+ schreef:dat 4x4 geval haalde ik van carbase van autoweek, stond van 0 --> 100 in 6,9

285 pk in zo'n gesperde 2WD is genoeg...luister naar me: genoeg 

-
Hij is wel oke om te driften heb ik gelezen.Steven schreef:Idd, ken wel wat gasten die 400pk op zo'n 2wd Crossworst loslaten, maar het schijnt toch niet makkelijk te wezen om dat gelijkmatig over het asfalt uit te smeren. Wordt meteen weer zo'n rubberlaag
dat zal ik dan ff tegenspreken 

twingo vs nissan 200sx
0 - 1
0 - 1
0 - 1
(en kwilde er gewoon voorbij omdat die nissan tussen de pogingen door veeeeel te traag reed
)
en toen maar besloten een pruts binnenweg te nemen ...
0 - 1
0 - 1
0 - 1
(en kwilde er gewoon voorbij omdat die nissan tussen de pogingen door veeeeel te traag reed

en toen maar besloten een pruts binnenweg te nemen ...