
Het grote foto's en filmpjes topic (only renault )
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Die clio's lopen best 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Handig voor diegene die de franse taal niet kennen

-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Oke dan zal hem maandag maar gaan inruilen 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Sunil?jiggy schreef:Clio Williams vs Golf VR6

??? snap je ff niet.Marcel B. schreef:Sunil?jiggy schreef:Clio Williams vs Golf VR6
Marcel B. schreef:Sunil?jiggy schreef:Clio Williams vs Golf VR6

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
hehe
dat cv gedeelte wat er ook ff uitvalt halverwege 


Toch maar een keertje op I-net gezet 
http://www.youtube.com/watch?v=OquQrvbsTUQ
mn gewezen liefde
( 5GTE )

http://www.youtube.com/watch?v=OquQrvbsTUQ
mn gewezen liefde

-
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:18
- Locatie: Utrecht
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
Zijn wel lege flessen, dat is weer jammer.
Zou die twingo het ook houden als ze vol zouden zitten???
Zou die twingo het ook houden als ze vol zouden zitten???
[img]http://www.xs4all.nl/%7Eremco0/nieuwspa ... 01206i.JPG[/img]
Sja, zo moet je natuurlijk niet omgaan met een Clio.
Dit is het hele verhaal: http://www.brandweerdelft.nl/d8/?p=710
Sja, zo moet je natuurlijk niet omgaan met een Clio.
Dit is het hele verhaal: http://www.brandweerdelft.nl/d8/?p=710
Kijk dan naar sommige reacties....en aannames over hoe het wel gebeurd zal zijn......
Zeker dan ook een beginnend bestuurder .?
Al zou je het willen, dan krijg je je auto niet uit deze bocht! Heb je echt iets goed fout gedaan dat je je auto zo toegetakeld krijgt, want wegdek is ook droog.
Ook op hogere snelheden is deze bocht goed te doen. zendertje zoeken misschien? of was er wat op de grond gevallen?
Posted by D@NNY | Monday, December 11th, 2006 at 10:20 AM
Of wat olie op de weg
Hoef je geen beginnend bestuurder voor te zijn, dat redt niemand!
Posted by maartje | Monday, December 11th, 2006 at 11:22 AM
Nou sporen staan zowat haaks op de vangrail, lijkt wel of ze aan zijn komen vliegen (uit de lucht dan. Die hebben gewoon niet op zitten letten en een botsing links weten te corrigeren met een heftige stuur beweging naar recht, welke niet goed afliep
Posted by D@NNY | Monday, December 11th, 2006 at 11:55 AM
zowat haaks? uhm die bumper ligt haaks op de vangrail..weet niet hoe jij meet
Posted by martijn | Monday, December 11th, 2006 at 12:09 PM
dit ligt aan de bestuurder!
Zon 16V kun je aardig door zon bocht heen jagen! En aan de schade te zien, viel de snelheid ook wel mee (in verhouding tot de bocht).
Posted by Ian | Monday, December 11th, 2006 at 12:12 PM
@ Martijn:
Had het over de sporen ..die bumper kan verplaatst zijn ..ik hield wat ruimt over in mn commentaar ..
Posted by D@NNY | Monday, December 11th, 2006 at 12:16 PM
ja, maar de sporen naar de vangrail toe, noem ik niet haaks, eerder 45graden..
Posted by martijn | Monday, December 11th, 2006 at 12:38 PM
mooie fotos paul!
Posted by peet | Monday, December 11th, 2006 at 12:54 PM
zekers dat ie hard zal hebben moeten gaan want heb zelf ook zo n 16v en zelf knal ik ook altijd hard door die bocht.
ga wel uitkijken nou toch zonde om weer zo een mooie 16v daar zo te zien staan. (misch wel handig om eve te vragen wat er nou precies is gebeurd dan kan ik er rekening mee houden voordat ik mijn mooi 16v in de vangrail rijd)
Posted by wilde | Monday, December 11th, 2006 at 1:23 PM
wel eens gedacht aan een klapband, voordat we allemaal een oordeel geven over de bestuurder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by carry | Monday, December 11th, 2006 at 2:09 PM
Ik kwam met 85 km aanrijden omdat het nat was op de weg en er trajectcontrole volgt. Mijn auto is gaan glijden en ben gaan tegensturen! ik herinner me de vangrail alleen nog. Reden: waarschijnlijk een klapband, mensen met een mening, houd rekening met wat je zegt! je bent er niet bijgeweest. als je auto zijn weg kiest kun je hier niets tegen doen. Niet met een 16v en ook niet met een 1200′tje.
Posted by Cindy | Monday, December 11th, 2006 at 2:13 PM
Beste stuurlui staan aan wal blijkt wel hiero, vraag me eerder af hoe het met de bestuurder en/of passagier is en misschien is het wel een externe oorzaak geweest ( lekke band ofzo)
Posted by Klaas | Monday, December 11th, 2006 at 2:22 PM
Hierbij mijn reactie op bovenstaande:
De betreffende auto is van een familielid van me. Passagier was mijn vriendin. Wat ik werkelijk verbluffend vind zijn de totaal belachelijke reacties die hier door een aantal kenners geplaatst wordt. Coureurs en andere experts: solliciteer alsjeblieft bij de Technische Ongevallen Dienst, ze zoeken nog mensen .LMFAO!
Om een en ander te ontkrachten volgt hier een gedeelte van hetgene dat de heren van het KLPD geconcludeerd hebben:
-Snelheid werd direct uitgesloten, er is NIET te hard gereden.
-Men heeft het vermoeden dat er iets met een band gebeurd is (banden en velgen waren nog geen 5000 km oud), dit is echter niet meer te achterhalen door de zware schade aan de banden door de impact met de vangrails.
Ik vind de uiterst voorbarige conclusie van bijna alle bovenstaande gebruikers dus ronduit bespottelijk. Zorg eerst dat je de FEITEN weet voordat je een uitspraak doet.
Marcell

Zeker dan ook een beginnend bestuurder .?
Al zou je het willen, dan krijg je je auto niet uit deze bocht! Heb je echt iets goed fout gedaan dat je je auto zo toegetakeld krijgt, want wegdek is ook droog.
Ook op hogere snelheden is deze bocht goed te doen. zendertje zoeken misschien? of was er wat op de grond gevallen?
Posted by D@NNY | Monday, December 11th, 2006 at 10:20 AM
Of wat olie op de weg
Hoef je geen beginnend bestuurder voor te zijn, dat redt niemand!
Posted by maartje | Monday, December 11th, 2006 at 11:22 AM
Nou sporen staan zowat haaks op de vangrail, lijkt wel of ze aan zijn komen vliegen (uit de lucht dan. Die hebben gewoon niet op zitten letten en een botsing links weten te corrigeren met een heftige stuur beweging naar recht, welke niet goed afliep
Posted by D@NNY | Monday, December 11th, 2006 at 11:55 AM
zowat haaks? uhm die bumper ligt haaks op de vangrail..weet niet hoe jij meet

Posted by martijn | Monday, December 11th, 2006 at 12:09 PM
dit ligt aan de bestuurder!
Zon 16V kun je aardig door zon bocht heen jagen! En aan de schade te zien, viel de snelheid ook wel mee (in verhouding tot de bocht).
Posted by Ian | Monday, December 11th, 2006 at 12:12 PM
@ Martijn:
Had het over de sporen ..die bumper kan verplaatst zijn ..ik hield wat ruimt over in mn commentaar ..
Posted by D@NNY | Monday, December 11th, 2006 at 12:16 PM
ja, maar de sporen naar de vangrail toe, noem ik niet haaks, eerder 45graden..
Posted by martijn | Monday, December 11th, 2006 at 12:38 PM
mooie fotos paul!
Posted by peet | Monday, December 11th, 2006 at 12:54 PM
zekers dat ie hard zal hebben moeten gaan want heb zelf ook zo n 16v en zelf knal ik ook altijd hard door die bocht.
ga wel uitkijken nou toch zonde om weer zo een mooie 16v daar zo te zien staan. (misch wel handig om eve te vragen wat er nou precies is gebeurd dan kan ik er rekening mee houden voordat ik mijn mooi 16v in de vangrail rijd)
Posted by wilde | Monday, December 11th, 2006 at 1:23 PM
wel eens gedacht aan een klapband, voordat we allemaal een oordeel geven over de bestuurder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by carry | Monday, December 11th, 2006 at 2:09 PM
Ik kwam met 85 km aanrijden omdat het nat was op de weg en er trajectcontrole volgt. Mijn auto is gaan glijden en ben gaan tegensturen! ik herinner me de vangrail alleen nog. Reden: waarschijnlijk een klapband, mensen met een mening, houd rekening met wat je zegt! je bent er niet bijgeweest. als je auto zijn weg kiest kun je hier niets tegen doen. Niet met een 16v en ook niet met een 1200′tje.
Posted by Cindy | Monday, December 11th, 2006 at 2:13 PM
Beste stuurlui staan aan wal blijkt wel hiero, vraag me eerder af hoe het met de bestuurder en/of passagier is en misschien is het wel een externe oorzaak geweest ( lekke band ofzo)
Posted by Klaas | Monday, December 11th, 2006 at 2:22 PM
Hierbij mijn reactie op bovenstaande:
De betreffende auto is van een familielid van me. Passagier was mijn vriendin. Wat ik werkelijk verbluffend vind zijn de totaal belachelijke reacties die hier door een aantal kenners geplaatst wordt. Coureurs en andere experts: solliciteer alsjeblieft bij de Technische Ongevallen Dienst, ze zoeken nog mensen .LMFAO!
Om een en ander te ontkrachten volgt hier een gedeelte van hetgene dat de heren van het KLPD geconcludeerd hebben:
-Snelheid werd direct uitgesloten, er is NIET te hard gereden.
-Men heeft het vermoeden dat er iets met een band gebeurd is (banden en velgen waren nog geen 5000 km oud), dit is echter niet meer te achterhalen door de zware schade aan de banden door de impact met de vangrails.
Ik vind de uiterst voorbarige conclusie van bijna alle bovenstaande gebruikers dus ronduit bespottelijk. Zorg eerst dat je de FEITEN weet voordat je een uitspraak doet.
Marcell
Ach, hij heeft volgens mij wel gelijk, iedereen heeft een mening.
Maar waar hij zich zo druk om maakt, je weet als het op het internet staat dat er reacties op komen, dat hou je gewoon niet tegen.
In dit land heeft iedereen ze mening.
Denk dat hij blij mag zijn dat er niemand zwaar gewond is, toch?

Maar waar hij zich zo druk om maakt, je weet als het op het internet staat dat er reacties op komen, dat hou je gewoon niet tegen.
In dit land heeft iedereen ze mening.
Denk dat hij blij mag zijn dat er niemand zwaar gewond is, toch?
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
ik vind t nog steeds knap dat die dude de remsporen haaks vind staan... 

Natuurlijk geeft ieder snel zijn mening. Maar kan hem ook wel een beetje begrijpen. Als het een bekende van jou is overkomen en je weet dat het niet door de redenen komt die anderen aannemen/op internet zetten dan wil je ook even kwijt wat dan wél de reden is geweest.MikeVV schreef:Ach, hij heeft volgens mij wel gelijk, iedereen heeft een mening.![]()
Maar waar hij zich zo druk om maakt, je weet als het op het internet staat dat er reacties op komen, dat hou je gewoon niet tegen.
In dit land heeft iedereen ze mening.
Denk dat hij blij mag zijn dat er niemand zwaar gewond is, toch?
Hij zal inderdaad ook blij zijn dat er niemand zwaar gewond is geraakt!!
Marieke schreef:
Is die reactie van jou?

-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
Remco T. schreef:Toch maar een keertje op I-net gezet
http://www.youtube.com/watch?v=OquQrvbsTUQ
mn gewezen liefde( 5GTE )

deze versie had ik nog niet.. deze is weer wat langer ?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Mooie uitlaatRemco T. schreef:Toch maar een keertje op I-net gezet
http://www.youtube.com/watch?v=OquQrvbsTUQ
mn gewezen liefde( 5GTE )


'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
owja 
blijft een mooi apparaat

blijft een mooi apparaat

-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
