Hoe ziek ben je dan

Ook al in het echt gezien? Soms vind ik de beeld kwaliteit echt ruk bij een LCD of plasma tv. Ook is het beeld vaak vervormd, net of er een verkeerde resolutie ingesteld staat. Dan is mijn 7 jaar oude Philips nog beter.AnthonyR schreef:JaMarcus schreef:Ga je die ook bij Alternate aanschaffen?
PM Cannonballman eens... Die kent 'm redelijk goed.Frank M schreef:Iemand hier die me kan helpen aan een emailadres of msn van Stefijn? Hij is hier enige tijd geleden actief geweest op het forum en rijdt nu rond in een Delta integrale als het goed is
Deze dus http://www.renault-tuning.com/profile.p ... file&u=255
moet je wel digitale televisie hebben. Met analoog ziet het er niet uit met plasma/lcd. Zowieso Samsung....Johan schreef:Ook al in het echt gezien? Soms vind ik de beeld kwaliteit echt ruk bij een LCD of plasma tv. Ook is het beeld vaak vervormd, net of er een verkeerde resolutie ingesteld staat. Dan is mijn 7 jaar oude Philips nog beter.AnthonyR schreef:JaMarcus schreef:Ga je die ook bij Alternate aanschaffen?
AnthonyR schreef:We hebben schotel
Dan zit je niet in een verpleeghuis? Als wij dat zouden doen, hebben we morgen wat lege plaatsen.....Hessel schreef:Whe he he de centrale keuken heeft hier geen eten gebracht!!!! errug vervelend.....not....lekker grieks halen voor de clienten......met look![]()
![]()
Martijn schreef:Dan zit je niet in een verpleeghuis? Als wij dat zouden doen, hebben we morgen wat lege plaatsen.....Hessel schreef:Whe he he de centrale keuken heeft hier geen eten gebracht!!!! errug vervelend.....not....lekker grieks halen voor de clienten......met look![]()
![]()
Tsja gewoon het Hesselbrein even laten werken en....Marcus schreef:Ook een mogelijkheid![]()
Hessel, hoe verzin je telkens die aparte oplossingen voor problemen
Nu vandaag terug, mijn arm schoot vaak uit de kom, nu intotaal zo 11/12 keer, dus daar ben ik "effe"aan geholpen, maar nu ik zo thuis ben mis ik me vriendje wel... Mr Morfine-PAZ- schreef:Erik (Schepjes) schreef:Nou mensen tot over 4 dagen, ik duik morgen het ziekenhuis in.
toch niks ernsitgs hoop ik??
sterkte in elk geval
Erik (Schepjes) schreef: en er was ook ergens een stukkie bot zoek, dus daar zit nou wat anders.
Je lijkt idd wel een renault...ff vast zetten...ze misten een stukjeErik (Schepjes) schreef:Er waren 2 pezen afgescheurd, dus die hebben ze weer met pennetjes/krammetjes ofzoiets vast gezet op me bot,
en er was ook ergens een stukkie bot zoek, dus daar zit nou wat anders.
moet eerst 6 weken in ze mitella geval, die boven onder en zij langs me lijf zit, en dan 6 maanden geen zwaar werk verichten.. dus voorlopig ben ik nog wel effe zoet...