ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
doe mij maar voor nu de nabije toekomst (van BMW)
wordt een dik bakkie! die nieuwe M3!
[img]http://www.autoblog.nl/images/wp/gespot ... e90_02.jpg[/img]
wordt een dik bakkie! die nieuwe M3!
[img]http://www.autoblog.nl/images/wp/gespot ... e90_02.jpg[/img]
-
- Contacteer:
schijthokken 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
die M3 is ook meer naam dan wat anders
ja rechtuit zijn ze snel
bochtenwerk blijft ver achter bij diverse andere auto's
ja rechtuit zijn ze snel
bochtenwerk blijft ver achter bij diverse andere auto's
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach het is maar hoe je het bekijkt voor 12.000 euri en een beetje handigheid bouw je een vijfje dat op zandvoort sneller is dan menig M3 en zelfs sneller dan een M3 csl
en ja die gozer in die bmw zat echt te trappen
heb je een bak van ik weet niet hoeveel geld
komen er twee idioten in een zwarte vijf zwaaiend voorbij
scheet wel bijna in mijn broek
en ja die gozer in die bmw zat echt te trappen

komen er twee idioten in een zwarte vijf zwaaiend voorbij

Heb nog een uitgebreide PDF hier thuis voor mensen die het echt interessant vinden

Martin Eberhard holds the brake down with his left foot and presses on the accelerator with his right. The motor revs, the car strains against the brake. I hear almost nothing. Just a quiet whine like the sound of a jet preparing for takeoff 5 miles away. Were belted into a shimmering black sports car on a quiet, tree-lined street in San Carlos, California, 23 miles south of San Francisco. It has taken Eberhard three years to get this proto-type ready for mass production, but with the backing of PayPal cofounder Elon Musk, Googles Larry Page and Sergey Brin, and ex-eBay chief Jeff Skoll, he has created Silicon Valleys first real auto company.
You see any cops? Eberhard asks, shooting me a mischievous look. The car is vibrating, ready to launch. Im the first journalist to get a ride.
He releases the brake and my head snaps back. One-one-thousand: I get a floating feeling, like going over the falls in a roller coaster. Two-one-thousand: The world tunnels, the trees blur. Three-one-thousand: We hit 60 miles per hour. Eberhard brakes. Were at a standstill again elapsed time, nine seconds. When potential buyers get a look at the vehicle this summer, it will be among the quickest production cars in the world. And, compared to other supercars like the Bugatti Veyron, Ferrari Enzo, and Lamborghini Diablo, its a bargain. More intriguing: It has no combustion engine.
The trick? The Tesla Roadster is powered by 6,831 rechargeable lithium-ion batteries the same cells that run a laptop computer. Range: 250 miles. Fuel efficiency: 1 to 2 cents per mile. Top speed: more than 130 mph. The first cars will be built at a factory in England and are slated to hit the market next summer. And Tesla Motors, Eberhards company, is already gearing up for a four-door battery-powered sedan.
In an age when a cars electronics are worth more than its steel, it seems only natural that the tech sector would have its own car company. The question is, can Eberhard turn the digital era into horsepower, torque, and rpm?
Precies wat ik zeg... Niet in zijn klasse. Natuurlijk zijn er snellere en misschien wel betere auto's te koop voor hetzelfde of minder geld. Maar niet in hetzelfde segment.Luco/Alpine-racer schreef:ach het is maar hoe je het bekijkt voor 12.000 euri en een beetje handigheid bouw je een vijfje dat op zandvoort sneller is dan menig M3 en zelfs sneller dan een M3 csl
en ja die gozer in die bmw zat echt te trappen![]()
![]()
![]()
komen er twee idioten in een zwarte vijf zwaaiend voorbij![]()
![]()
![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja hij is de enige in zijn segment
en best een mooie auto natuurlijk
vind hem alleen niet zo speciaal als velen je willen laten geloven

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja zomaar ineensXabre schreef:hee ouwe ben je weer lid?Luco/Alpine-racer schreef:ja hij is de enige in zijn segment![]()
![]()
![]()

moet niet gekker worden hierzo .Luco/Alpine-racer schreef:ja zomaar ineensXabre schreef:hee ouwe ben je weer lid?Luco/Alpine-racer schreef:ja hij is de enige in zijn segment![]()
![]()
![]()
vind hem alleen niet zo speciaal als velen je willen laten geloven![]()
welkom hierzo dan maar weer Luco

voor de mensen die nog opzoek zijn naar een zeer aparte nieuwe lak soorten. bekijk de site ff helemaal goed door en je ziet de mooiste lak.
klik hier
klik hier
Skuller schreef:Wat een onzin.
Werelds beste coureurs hebben niks dan lof over de bmw m-series.
En dan zou een Renaultje 5 beter zijn dan een Bmw M ?
Zet een kundig Coureur maar eens in een E30 m3 en in een Weetikveelwat Renaultje 5 turbo. Kijken wie er de beste tijd neerzet.
En opvoeren kan altijd, zowel bij een Renault als bij een BMW.
Bouw je op een bmw een turbo dan blaast ie een stuk harder dan een 5 turbo.
Ga je racen, dan kun je vrijwel elke auto zo op een circuit afstemmen dat ie beter is dan een bepaalde andere auto is.
Kijk bijv. naar de Topgear aflevering waar een 45duizend euro Lancer Turbo een Lambo schijt rijdt.
Alles kan, onder de juiste omstandigheden.
Maar de dag moet nog aanbreken dat een standaard Turbo 5 ( whatever welke ) een standaard BMW M eruit rijdt.

Niet huilen, er worden wel meer mensen door een GT eruit gereden.
Je hoeft je nergens voor te schamen, hoor. Als je er over wil praten dan mag je mij altijd PM-en. Anders ben je welkom op de jaarlijkse bijeenkomst voor BMW-rijders-met-een-te-grote-ego-die-door-een-GT-zoekgereden-zijn-Avond die wij organiseren.
Waar is mijn veto gebleven?!?Luco/Alpine-racer schreef:ja zomaar ineensXabre schreef:hee ouwe ben je weer lid?Luco/Alpine-racer schreef:ja hij is de enige in zijn segment![]()
![]()
![]()
vind hem alleen niet zo speciaal als velen je willen laten geloven![]()

Wa hahaChris@R5 schreef:Skuller schreef:Wat een onzin.
Zet een kundig Coureur maar eens in een E30 m3 en in een Weetikveelwat Renaultje 5 turbo. Kijken wie er de beste tijd neerzet.
Ga je racen, dan kun je vrijwel elke auto zo op een circuit afstemmen dat ie beter is dan een bepaalde andere auto is.
Kijk bijv. naar de Topgear aflevering waar een 45duizend euro Lancer Turbo een Lambo schijt rijdt.
Maar de dag moet nog aanbreken dat een standaard Turbo 5 ( whatever welke ) een standaard BMW M eruit rijdt.![]()
![]()
Je hoeft je nergens voor te schamen, hoor. Als je er over wil praten dan mag je mij altijd PM-en. Anders ben je welkom op de jaarlijkse bijeenkomst voor BMW-rijders-met-een-te-grote-ego-die-door-een-GT-zoekgereden-zijn-Avond die wij organiseren.

www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en het was niet eens een 5 turboMikeVV schreef:Wa hahaChris@R5 schreef:Skuller schreef:Wat een onzin.
Maar de dag moet nog aanbreken dat een standaard Turbo 5 ( whatever welke ) een standaard BMW M eruit rijdt.![]()
![]()
Je hoeft je nergens voor te schamen, hoor. Als je er over wil praten dan mag je mij altijd PM-en. Anders ben je welkom op de jaarlijkse bijeenkomst voor BMW-rijders-met-een-te-grote-ego-die-door-een-GT-zoekgereden-zijn-Avond die wij organiseren.![]()
Go chris!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee hoor ik heb de kleinste xabre
het enige wat ik wou zeggen is dat de M3 zeker niet zo goed is als velen zeggen, niet meer en niet minder hoor
en hij is best mooi om te zien, maar het rijgedrag vind ik tegenvallen

het enige wat ik wou zeggen is dat de M3 zeker niet zo goed is als velen zeggen, niet meer en niet minder hoor

en hij is best mooi om te zien, maar het rijgedrag vind ik tegenvallen
RTC-Traumalijn 0900-7824857 (0900-rtchulp).Luco/Alpine-racer schreef:en het was niet eens een 5 turboMikeVV schreef:Wa hahaChris@R5 schreef:Skuller schreef:Wat een onzin.
![]()
Je hoeft je nergens voor te schamen, hoor. Als je er over wil praten dan mag je mij altijd PM-en. Anders ben je welkom op de jaarlijkse bijeenkomst voor BMW-rijders-met-een-te-grote-ego-die-door-een-GT-zoekgereden-zijn-Avond die wij organiseren.![]()
Go chris!
![]()
![]()
Ik vind het nu wel zielig voor 'm

-
zou n standaard clio 16v een standaard 5 GTT eruit trekken?
Omdat deze theoretisch allebei op 8.0sec aan de 100 zitten

Dream on 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja ik denk dat de clio sneller is ..ik bedoel allebei 8 sec naar de 100Dennis_16v schreef:zou n standaard clio 16v een standaard 5 GTT eruit trekken?
en de clio heeft een grotere motor en meer pk's kan hem veel verder door trekken
En toch moet ik de eerste standaard Clio 16V nog tegenkomen die ook nog daadwerkelijk zo snel is als Renault beweerde wat betreft aceleratie.....
Toen ik bijvoorbeeld net mijn 16V had, werd ik er gewoon uitgereden door een Stift GTI.......
Een Williams heeft over het algemeen meer vermogen dan opgegeven, een 16V minder lijkt het wel.
Toen ik bijvoorbeeld net mijn 16V had, werd ik er gewoon uitgereden door een Stift GTI.......
Een Williams heeft over het algemeen meer vermogen dan opgegeven, een 16V minder lijkt het wel.

R5GTT. Drive it like you stole it
Hee, jullie hebben toch vaak zat een gtt naast een clio gezet? Een gtt is gewoon een stuk sneller, die schiet al meters weg voordat de clio wakker wordtjochem de haas schreef:Ja ik denk dat de clio sneller is ..ik bedoel allebei 8 sec naar de 100Dennis_16v schreef:zou n standaard clio 16v een standaard 5 GTT eruit trekken?
en de clio heeft een grotere motor en meer pk's kan hem veel verder door trekken