ben ik volledig met je eens Jolanda, meestal hebben die mensen ook zoiets van:Jolanda van Luco schreef:ja dat is moeilijk, maar nogmaalsDennis_16v schreef:ik denk zelf dat die mocrootjes nog steeds lui op de bank liggen![]()
maar een werknemer die te oud is vind niet meer zo snel n baanterwijl hij/zij t nog zo hard probeert... moet je deze dan ook zo hard straffen als mensen die nix uitvreten ?
als je wil werken kan je werken
ook ouderen![]()
![]()
alleen zijn veel mensen te kieskeurig in wat ze willen doen
ik vind dat als je werkloos bent je alles aan moet pakken, ook al is het niet je vakgebied of ben je voor die baan te hoog opgeleid
ik heb het gevoel dat veel mensen zich te goed voelen voor bepaalde baantjes
vuilnisman, vakkenvuller of putjesschepper, wat schiet ik daar nu mee op, 50 euro in de maand meer... dan doen ze net zo goed niets.
In dat opzicht ben ik het wel met je eens, maar ik ben het er niet mee eens dat mensen die hun stinkende best doen om een baan te zoeken, het niet lukt, gekort worden op hun uitkering. En dit terwijl er genoeg mensen zijn in NL die helemaal niets doen, bij wie dit ook gebeurd.
Helaas is de VVD hier voorstander van, dat de uitkeringen nog meer omlaag moeten, en dat hardwerkende sollicitanten hier de dupe van worden vind ik schandig