Erik (Schepjes) schreef:wat hebben jullie toch ook een race monsters
Flink blijven trappen.... word het hier vanzelf wel stiller
wat is 't nut dan om een "snelle" renault te hebben?
('k ben er wel voorzichtig mee hoor)
Vandaag 40km duitse snelweg gehad.
Fijn sociaal met 180-200 gecruised met een A6 over het hele stuk. Elkaar laten in en terugvoegen, plaats maken, ging in 1 ruk door tot mijn afslag Heerlijk, Duitsland en hun automobilisten
Hehe, Gisteren met de Modus op de Duitse autobahn.
Ellen reed achter vrachtwagen die een andere vrachtwagen ging inhalen. Komt er een wat oudere Audi a4 op de bumper drukken en alvast knipperen dat ie er langs wil. Ellen schakelt effe terug naar 3 zodra de vrachtwagen naar rechts gaat, ging het gas onderin. Ze ging maar tot de 170km/u maar die Audi werdt steeds kleiner in de spiegels. Komt ie later voorbij is het een oude 1.9 TDI 90pk. Dat ging ie dus nooit redden tegen een 1.6 16v
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Lex schreef:Hehe, Gisteren met de Modus op de Duitse autobahn.
Ellen reed achter vrachtwagen die een andere vrachtwagen ging inhalen. Komt er een wat oudere Audi a4 op de bumper drukken en alvast knipperen dat ie er langs wil. Ellen schakelt effe terug naar 3 zodra de vrachtwagen naar rechts gaat, ging het gas onderin. Ze ging maar tot de 170km/u maar die Audi werdt steeds kleiner in de spiegels. Komt ie later voorbij is het een oude 1.9 TDI 90pk. Dat ging ie dus nooit redden tegen een 1.6 16v
Tenzij de audi gechipped is? Neem aan dat het dan gelijk opgaat?
Vanmorgen nog even een clio III (geloof een 1.6 16v.) in het stof laten bijten. Merkte dat de persoon erin wel redelijk zin had om te knallen. Hij zat achter mij, licht op groen, en gaan. Helaas kon hij totaal niet volgen.
BMW 523i touring, 3 banen voor het verkeerslampje, ik in het midden.
BMW deed een sprintje met een MPV Ford, ik kwam als een duveltje uit een doosje langs beiden......... .......de BMW rijder vond het niet leuk, die ander wel kon ik zien aan zijn gezicht.
Dennis_16v schreef:savonds na 10 uur wel.. kun je gewoon doorgassen..
Maastricht - Roermond normaliter een uur rijden
toen... binnen 30min was ik thuis
gewoon met 210 doorscheuren en voila
volgens mij rij jij dan met een slakkegang van 50 over de autoweg ofzo, of rijd via binnendoorweggetjes of door het veld ofzo
baszos schreef:ben BINNEN een half uur in hartje roermond op school vanuit thuis...
en een kwartiertje in maastricht....
dus zou ik een 15 minuten langer rijden bij een normale snelheid, waarbij dennis met 210 ligt te stampen en een half uur rijd...
lijkt me ook sterk ma goed
als de weg vrij is savonds, op de snelweg jakker ik dan gewoon met 200 door. De rijksweg, vanaf maasbracht tot aan roermond, de provinciale weg waar je 80 mag, jakker ik meestal ook met 140/150 door, mits er geen flitspalen staan, en de weg compleet vrij is.
Daardoor haal ik ook wel n 30min
baszos schreef:ben BINNEN een half uur in hartje roermond op school vanuit thuis...
dus zou ik een 15 minuten langer rijden bij een normale snelheid, waarbij dennis met 210 ligt te stampen en een half uur rijd...
als de weg vrij is savonds, op de snelweg jakker ik dan gewoon met 200 door. De rijksweg, vanaf maasbracht tot aan roermond, de provinciale weg waar je 80 mag, jakker ik meestal ook met 140/150 door, mits er geen flitspalen staan, en de weg compleet vrij is.
ben je niet bang voor flitsers of laserguncontroles?? hier willen ze die geintjes nog wel eens uithalen, ik schijt em een beetje teveel tegenwoordig om nog zo hard te rijden op de snelweg/autoweg........vanavond al 2 controles tegengekomen op 1 avond! en 1 keer geflitst vanmiddag, van voren nog wel
ik moet zeggen dat ik hier in de buurt op de provenciale wegen ook flink door stamp als het rustig is s'avonds kruis snelheid van+/- 150 ofzo. met de motor gaat het meestal nog wel een heel stukje harder
Erik (Schepjes) schreef:wat hebben jullie toch ook een race monsters
Flink blijven trappen.... word het hier vanzelf wel stiller
wat is 't nut dan om een "snelle" renault te hebben?
('k ben er wel voorzichtig mee hoor)
Vandaag 40km duitse snelweg gehad.
Fijn sociaal met 180-200 gecruised met een A6 over het hele stuk. Elkaar laten in en terugvoegen, plaats maken, ging in 1 ruk door tot mijn afslag Heerlijk, Duitsland en hun automobilisten
Riël schreef:Met een behoorlijk saaie zondagmiddag voor de boeg de safrane eens meegenomen naar de duitse autobahn en n rondje gecruised.
Nou, kan alleen zeggen dat ie aardig mee komt
Doet me denken aan de good ol' times......in de safferd...............op benzine , heb er ooit op een aflopend stuk de 235(op de teller) mee aangetikt
jezus.... raar dat ik dit met de normale toegestande snelheden al haal!
die 41 min is volgens de routeplanner???
zo ja die tijden zijn altijd vrij langzaam die ze aangeven, dat kan sneller ook al houd je je aan de maximum snelheid