Als je een reflash neemt van bv. Fastchip, wijzigt hij alleen het stuk van het flash-geheugen waar de motor-programmering in staat, denk ik. Hij wijzigt dus de inhoud van de computer, je krijgt geen andere. Hij zal overigens ook de procedure wel kennen om nieuwe sleutels aan te melden en/of oude sleutels te verwijderen. Mensen willen nog wel eens een sleutel verliezen, vandaar. Staat dit niet gewoon in het onderhoudsboekje?Foeke schreef:En als je nu een ruil computer neemt van bijv. fastchip dan moet je hem neem ik aan ook je sleutels aanmelden en dat doet een dealer niet voor je neem ik aan. Deze vragen vanwege dat mij startonderbreker wel eens staat te flippen, als ik m'n seutel in het contact steek het ledje begint te knipperen of constant gaat branden. Of moet ik het toch meer in de sleutel gaan zoeken?????
Overigens zijn we nu een paar posts verder, en nu pas vertel je wat er aan de hand is!

Voor problemen met de startblokkering kunnen veel oorzaken zijn. Bijvoorbeeld: Heb je je autosleutel aan een grote bos met andere sleutels? Staan er zenders(GSM, UMTS, DECT, draadloos internet etc.) in de buurt van je auto? Dit kan beide de werking verstoren. Heb je de problemen altijd als je auto op een vaste plek staat? Doet je reserve sleutel het wel goed? Heb je al eens met de Renault dealer gebeld?