ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Dennis_16v

AnthonyR schreef:
Dennis_16v schreef:
AnthonyR schreef:Partij voor de vrijheid (0)
jij vind weer dat die allochtoontjes t land uitmoeten.. mja ben ik op zich ook wel voor.. maar verder maakt Wilders mij alleen maar armer :p
Zaterdag bij mij in Gorinchem Zwarte Piet in elkaar geslagen door een stelletje %#&%^.
door Rita Verdonk, omdat ze dacht dat deze zwarte jongen geen inburgeringscursus had gehad? :lol:
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

:lol: , Bij mij ook 2 buitenlanders van school getrapt binnen 2 maanden :bye: En dat met een klas van 10 kindertjes (0) Uit mijn klas wel te verstaan :wink:
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Dennis_16v schreef: is ook leuk :D
de VVD is dat er meer belasting moet worden betaald, om de rijken rijker te maken, en de armen armer ;)
Iedereen in NL verdient toch een eerlijke kans? Ben je n rijkeluizoontje moet je vooral VVD stemmen, dan ben je t beste af :D
tja, je kunt ook stemmen op een politieke ideologie, dus politieke idealen. Bijvoorbeeld zoals je aangeeft de VVD, veel vrijheid voor de burger, de overheid bemoeit zich weinig met de burger. Ook is de VVD voor het stimuleren van ondernemingen.

Als ik alleen naar de centen moest kijken, dan zou ik nu ook links stemmen. Dan kan ik x jaar lang studeren voor nop.
Xabre
Car: 19 16V

overal de handen vanaf door alles maar te priviseren werkt ook niet, openbaar vervoer waardeloos, ziekenhuizen en zorg privatiseren.. 2 takken die juist absoluut niet in private handen mogen komen naar mijn mening.. of die no claim bij de ziektekosten, je zal maar een chronische ziekte hebben waar je niks aan kan doen, ben je meteen al financieel de lul.... bedankt vvd tuurlijk ben ik er zelf wel blij mee, nog een maandje en kan voor de 2e keer weer 255 euro verwachten.. leuk voor mij (zou wel vvd kunnen stemmen) maar liever beetje solidair zijn.
Dennis_16v

Bijvoorbeeld de VVD is ook voor het ontslaan vaste werknemers. Dit vind ik dus niet kunnen, als je al 40 jaar jaar voor hetzelfde bedrijf werkt, en je wordt eruit gegooid voor een jong ventje, dan is het voor deze 50+ al bijna niet meer te doen om aan een baan te komen.
En dan maar zeggen, er moet meer werkgelegenheid komen.. tja VVD, met het ontslaan van oudere mensen kom je hier niet ver mee :)
Riël
Über-Spammer

Dennis_16v schreef:
Johan schreef:
Dennis_16v schreef:l: nee, geef mij gewoon maar de SP, heb ik t meeste belang bij :D
en straks allemaal in een Trabant rijden :lol:
is ook leuk :D
de VVD is dat er meer belasting moet worden betaald, om de rijken rijker te maken, en de armen armer ;)
Iedereen in NL verdient toch een eerlijke kans? Ben je n rijkeluizoontje moet je vooral VVD stemmen, dan ben je t beste af :D
Standaard praatje (N)
Stem maar links, dan wordt alles vanzelf duur door de bekakte economie :beer:
Xabre
Car: 19 16V

zon beetje alles is de afgelopen jaren duurder geworden.. en wie zaten er oja cda en vvd (0)
Dennis_16v

kom jij dan es met voordelen van de VVD, naar mijn mening zijn ze voor mij alleen maar nadelig.. ook voor jou Riël :wink:

En verder die Rutte is sowieso al iemand van veel woorden, en weinig daden. Evenals Balkenende, Nawijn en Zalm (bah wat kwijl ik van die gast:( ) . Je hebt zelf gezien hoe het sinds de vorige stemronde is gegaan. CDA krijgt het meest aantal stemmen. Gaan in coalitie met D66 en VVD. En is NL er beter op geworden. Nou nee... deze coalitie heeft er een grote puinhoop van gemaakt, en uitlatingen gedaan die ze niet waar konden maken. :)
Johan
Contacteer:

Dennis_16v schreef:Bijvoorbeeld de VVD is ook voor het ontslaan vaste werknemers. Dit vind ik dus niet kunnen, als je al 40 jaar jaar voor hetzelfde bedrijf werkt, en je wordt eruit gegooid voor een jong ventje, dan is het voor deze 50+ al bijna niet meer te doen om aan een baan te komen.
En dan maar zeggen, er moet meer werkgelegenheid komen.. tja VVD, met het ontslaan van oudere mensen kom je hier niet ver mee :)
Kijk je moet naar de oorzaak kijken. Waardoor worden mensen ontslagen? Functioneert hij/zij slecht? Heeft de baas geen geld meer voor em? enz. enz. Kijk als de economie goed loopt en ondernemingszin wordt gestimuleerd. Heeft een baas genoeg geld om oudere werknemers te behouden. Of kan die oudere nog zelf een bedrijfje starten. Vaak hebben oudere mensen toch wel vakmanschap wat jongeren nog niet hebben.
Xabre schreef:overal de handen vanaf door alles maar te priviseren werkt ook niet, openbaar vervoer waardeloos, ziekenhuizen en zorg privatiseren.. 2 takken die juist absoluut niet in private handen mogen komen naar mijn mening.. of die no claim bij de ziektekosten, je zal maar een chronische ziekte hebben waar je niks aan kan doen, ben je meteen al financieel de lul.... bedankt vvd tuurlijk ben ik er zelf wel blij mee, nog een maandje en kan voor de 2e keer weer 255 euro verwachten.. leuk voor mij (zou wel vvd kunnen stemmen) maar liever beetje solidair zijn.

Vervoer is een algemeen probleem in nederland. Dat kan links ook niet oplossen. Op de weg staat het stil en op het spoor ook. Wat wil je als je x miljoen mensen elke dag moet vervoeren van A naar B, over een te kleine oppervlakte.

Over de zorg ben ik het deels met je eens.
Dennis_16v

Johan schreef:
Dennis_16v schreef: Kijk je moet naar de oorzaak kijken. Waardoor worden mensen ontslagen? Functioneert hij/zij slecht? Heeft de baas geen geld meer voor em? enz. enz. Kijk als de economie goed loopt en ondernemingszin wordt gestimuleerd. Heeft een baas genoeg geld om oudere werknemers te behouden. Of kan die oudere nog zelf een bedrijfje starten. Vaak hebben oudere mensen toch wel vakmanschap wat jongeren nog niet hebben.
Werknemers krijgen eerst een proeftijd van 6 maanden. Als deze goed verloopt krijg je een vast contract aangeboden.
In zo'n contract staat toch ook aan welke eisen je moet voldoen, en waaraan je je moet houden?
Als de baas m niet meer kan betalen, is dit noodgedwongen ontslag, meestal gaat het bedrijf dan ook failliet. Maar een werknemer die altijd goed zn best doet en er naar 40 jaar uit wordt geknikkerd omdat hij/zij te oud is, vind ik getuigen van weinig respect :)
En als de VVD hier dan voor is.. vind ik getuigen van nog minder respect.

Sommigen zeggen niet voor niets: de armen moeten de lasten van de rijken dragen.
Het klopt wel wat ze zeggen :)
Johan
Contacteer:

Dennis_16v schreef: Werknemers krijgen eerst een proeftijd van 6 maanden. Als deze goed verloopt krijg je een vast contract aangeboden.
In zo'n contract staat toch ook aan welke eisen je moet voldoen, en waaraan je je moet houden?
Als de baas m niet meer kan betalen, is dit noodgedwongen ontslag, meestal gaat het bedrijf dan ook failliet. Maar een werknemer die altijd goed zn best doet en er naar 40 jaar uit wordt geknikkerd omdat hij/zij te oud is, vind ik getuigen van weinig respect :)

Sommigen zeggen niet voor niets: de armen moeten de lasten van de rijken dragen.
Ik kom hier morgen nog ff op terug. Maar bij de meeste bedijven waar ik heb gewerkt, word je eerst nog een jaar contract aangeboden voordat je een vaste aanstelling krijgt.
Dennis_16v

Johan schreef:
Dennis_16v schreef: Werknemers krijgen eerst een proeftijd van 6 maanden. Als deze goed verloopt krijg je een vast contract aangeboden.

Ik kom hier morgen nog ff op terug. Maar bij de meeste bedijven waar ik heb gewerkt, word je eerst nog een jaar contract aangeboden voordat je een vaste aanstelling krijgt.
eerst een proeftijd, daarna een jaarcontract, of direct een jaarcontract?:)
PatrickG

Ze mogen maximaal 3 contracten geven voor bepaalde tijd, als er daarna nog wordt verlengd, krijg je verplicht een contract voor onbepaalde tijd.
Jolanda van Luco

zo de eerste vrienden in broek gemaakt en die kutpatrol gaat eruit
patrol gelost wil ik weer de tuin uitrijden
maar ja beetje geregend
tot aan de treeplanken ingegraven
patrol ervoor, geen beweging
range rover ervoor geen beweging
heeft de buurman maar ff zijn trekker uit zijn schuur gehaald

en ja hoor binnen 10 sec eruit :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

terreinwagenmijn arse :lol: :lol: :lol: :D
er komt een trekker :D :D :bang:
Miekje16V

Want het is lekker op de trekker (~) :lol:
Robert-Jan

Dus zaterdag kunnen we trekker komen rijden :lol:
VLK Groep
Jolanda van Luco

Clio lady schreef:Want het is lekker op de trekker (~) :lol:
is dat zo (0) (0) (0)
rj wie weet :lol: :lol:
Robert-Jan

Die trillingen doen het hem zeker? :lol:
VLK Groep
Jolanda van Luco

nou die patrol trilt nu ook als een gek
zal wel door de modder komen
heb net alle wielen en de hele stuurinrichting nog af staan spuiten
hopen dat het nu weg is
anders denk k dat ik een BBZL heb voor ik op het werk ben :D :D
Miekje16V

Nee nee... da's toch zo'n liedje |: Mannenkoor Karrespoor ofzo (ja dat is mooi mooi mooi man).

En om antwoord te geven op je vraag: ze trillen niet maar schudden dus of dat lekker is (0)

Enne trekker rijden is best leuk... gaat natuurlijk niet snel maar wel enorm veel power (Y)

Groetjes een boertje van buuten
Robert-Jan

Ik heb ook vaak trekker gereden op het land, toen ik nog bij een bloemenkwekerij werkte.

Dat liedje is iedereen wel bekend, Marieke :wink:
VLK Groep
Miekje16V

Oh :~

Deze past misschien beter bij dit forum: oehoe oehoerend hard, kwamen zie doar angescheurd. Want zie hadd'n van de RTCmeeting geheurd. Langzaam rijen dat deden zie nooit dat vonden zie toch maar tied verknooit... :lol:
Jolanda van Luco

bertus op zien norton en tinus op de bsa
Robert-Jan

Clio lady schreef:Oh :~

Deze past misschien beter bij dit forum: oehoe oehoerend hard, kwamen zie doar angescheurd. Want zie hadd'n van de RTCmeeting geheurd. Langzaam rijen dat deden zie nooit dat vonden zie toch maar tied verknooit... :lol:
Høken is Normaal! (Y)
Miekje16V

En hebben we nu een clublied??? Of past dit beter bij de Golf GTI club? :lol:
Jolanda van Luco

keer naar een optreden van ze geweest
fantastisch
was zeiknat van het bier gooien (Y) (Y) (Y)
Dennis_16v

GSi & GTi clubjes ja :lol:
Miekje16V

Hmm jammer... vond deze wel leuk. Iemand een beter clublied in gedachten? Brommers Kiek'n van Jovink lijkt me ook een beetje ongepast :p
Robert-Jan

Blijft leuk om te horen!

Bennie's zoon heeft ook een rockband vele wel bekend...... :wink:
VLK Groep
Robert-Jan

Clio lady schreef:Hmm jammer... vond deze wel leuk. Iemand een beter clublied in gedachten? Brommers Kiek'n van Jovink lijkt me ook een beetje ongepast :p
Is ook niet verkeerd :lol:
VLK Groep
Miekje16V

Hahah ik was je voor :lol:
Robert-Jan

Ik denk dat Deurdonderen van Normaal wel bij deze club past. :p
VLK Groep
Miekje16V

Robert-Jan schreef:Ik denk dat Deurdonderen van Normaal wel bij deze club past. :p
Da's idd ook een optie :)
Miekje16V

Enne... "Devil in disguise" zou ook nog kunnen. Maar die is een beetje te braaf.
Robert-Jan

Clio lady schreef:Enne... "Devil in disguise" zou ook nog kunnen. Maar die is een beetje te braaf.
Dan toch maar brommers kiek'n :lol:
VLK Groep
Gesloten