De snelweg op redelijk gelijk, en toen in zn 3 plankgas naast elkaar....., en we waren toch net ff sneller in de S....., die Clio ook hard aan het brullen....ff naar de 200+
Kreeg later nog een duimpie van em...wel grappig
De rijder maakt dan dus het verschil.............acceleren en juist schakelen wil nog weleens helpen bij zeg maar gelijkwaardig spul.Ivo8hoven schreef:Nee ik reed nog met een jaar oude Cooper S met compressor......, moet je zeggen dat ik vooraf al tegen Es zei dat wij het niet gingen redden...., maar dus net wel...grappig, want had het net niet verwacht
Je weet dat je nog 3 keer moet schakelen na de 100?.......er vanuit gaande dat je in 2 doorhaalt tot over de 100.Steven schreef:Jah tot de 100 misschien, tot de 200 doet toch echt alleen de motor het werk hoor...
das niet leuk, die trek je er met gemak uitle mouton noir (sandy) schreef:een esi, binnekort eens ff tetsen dan
vw he... dan krijg je datSteven schreef:Nee ik ben enorm seniel en ik heb een 4bak![]()
Ach kep ook geen zin om het uit te leggen...
die heeft die al n hele tijdErik (Schepjes) schreef:sinds when heeft steven een golf ?
safrane gekocht, en meteen op zn staart trappen heRiël schreef:Met een behoorlijk saaie zondagmiddag voor de boeg de safrane eens meegenomen naar de duitse autobahn en n rondje gecruised.
Nou, kan alleen zeggen dat ie aardig mee komt
hahah okee.. als jij het zegDennis_16v schreef:die heeft die al n hele tijdErik (Schepjes) schreef:sinds when heeft steven een golf ?
Neu, niet volgasDennis_16v schreef:safrane gekocht, en meteen op zn staart trappen heRiël schreef:Met een behoorlijk saaie zondagmiddag voor de boeg de safrane eens meegenomen naar de duitse autobahn en n rondje gecruised.
Nou, kan alleen zeggen dat ie aardig mee komt![]()
Whehe dies ooknie wijsErik (Schepjes) schreef:hahah okee.. als jij het zegDennis_16v schreef:die heeft die al n hele tijdErik (Schepjes) schreef:sinds when heeft steven een golf ?![]()
Dan is het 2 keer....Steven schreef:Nee ik ben enorm seniel en ik heb een 4bak![]()
moet je schakelen dan?????Steven schreef:Nee ik ben enorm seniel en ik heb een 4bak![]()
onee dat was Merijn, die een Golf II 1.3CL hadSteven schreef:Whehe dies ooknie wijsErik (Schepjes) schreef:hahah okee.. als jij het zegDennis_16v schreef:die heeft die al n hele tijdErik (Schepjes) schreef:sinds when heeft steven een golf ?![]()
Als het dan echt een VW moet zijn, een golf 1
Erik (Schepjes) schreef:wat hebben jullie toch ook een race monsters![]()
Flink blijven trappen.... word het hier vanzelf wel stiller