Jij met je 4 serie!Ivo8hoven schreef:
Die Scania is volgensmij gewoon een nwe 4 serie Topline met dikke V8

4 serie wordt niet meer gemaakt zijn tegenwoordig allemaal P, R en T serie
Jij met je 4 serie!Ivo8hoven schreef:
Die Scania is volgensmij gewoon een nwe 4 serie Topline met dikke V8
Ik maak wel even een overzichtje had ik nog beloofd aan ChrisIvo8hoven schreef:Ow geheee......, maar dan was het vroeger toch een 4 serie....., waar komt het anders vandaan....BMW verkoopt ze niet
Die kom ik echt vaak tegen.Ivo8hoven schreef:Ik vind het opzich wel nette wagens, maar wel slecht leesbaar zeg...
115.9 op 6 meter? Dat is dus 115.9 + 26.55 = 142.46 dB(A) ter hoogte van de pijpen. Google zelf maar hoe dat klinkt. Best hard dusRobert-Jan schreef:Stond dit jaar ook op Nog Harder Lopik, das echt een aanrader en nog in de buurt ook![]()
Dit jaar heeft een Daf gewonnen met 115,9 db op 6 meter afstand gemeten!
P van setten (recordhouder) kon er niet aan tippen met zijn 8 pijper.
Volgend jaar mag ik de wagen van mijn neef naar Assen rijden!
Code: Selecteer alles
[google] [/google]
Ik stond erbij, klinkt idd erg hardRob schreef:
115.9 op 6 meter? Dat is dus 115.9 + 26.55 = 142.46 dB(A) ter hoogte van de pijpen. Google zelf maar hoe dat klinkt. Best hard dus
Menno schreef:Maaruh, die gasten van de RDW zijn best snel, hij kan volgende week al gekeurd worden, heb 't 1dags kenteken hier al voor me liggenChris schreef:@ Menno, grappig ding!Ben benieuwd hoe moeilijk dat allemaal gaat.
Menno schreef:Menno schreef:Maaruh, die gasten van de RDW zijn best snel, hij kan volgende week al gekeurd worden, heb 't 1dags kenteken hier al voor me liggenChris schreef:@ Menno, grappig ding!Ben benieuwd hoe moeilijk dat allemaal gaat.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen woorden voor, zo happy
Das goed ..blijft ie dan ook nog ff bij jouw staan ?Lex schreef:Haas, ik kon me er niet toe zetten omdat ouwe lijk leeg te halen vandaag. Dus dat doe ik effe na mijn vakantie
Wat hadden ze nou weer gesloopt?Lex schreef:
RJ, had net nog een collega van je aan de lijn
Nee, iemand van de receptie een klant dacht dat hij nog garantie had bij jullie. Maar helaas voor hemRobert-Jan schreef:Wat hadden ze nou weer gesloopt?Lex schreef:
RJ, had net nog een collega van je aan de lijn
Je kan het altijd proberen.......Lex schreef:
Nee, iemand van de receptie een klant dacht dat hij nog garantie had bij jullie. Maar helaas voor hem