Paul1916v schreef:ik knal ze straks op een cd..doe ik die morgen ff op de bus!!

Paul1916v schreef:ik knal ze straks op een cd..doe ik die morgen ff op de bus!!
Heb je het met Hugo Claver geregeld?Riël schreef:Auto en tuning (of hoe heet dat GTI tuning en design magazine) kan ik ook nog porren? Ik heb best goede contacten met redacteur daar.
Ik hb alles geregeld met Hugo claver, dus stel het hem eens voor, als hij het goed vind stuur ik wel en cdtje hoorRiël schreef:Albert Gerbel heet ie?
Dat word met de zweep de volgende keer hePaul1916v schreef:Ah dat ben ik vergeten vandaag..sorry ad! morgen komt ie jouw kant op!!
sorry niet terug slaanPaul1916v schreef:ah gelukkig geen stokslagen dit keer!
p.s. is de pictuning al afgelopen? wie heeft gewonnen? aan het werk Ad!![]()
Ik heb wel een paar foto's, maar niet bruikbaarAd schreef:Denken de fotograven nog aan het verzenden van de cd's aub.
Mocht je mijn adres kwijt zijn of nog niet hebben pm me even
Hoi Ad,
De RTC meeting gaat naar verwachting in januari mee. Ik heb het wel op 1 pagina moeten zetten, ivm diversiteit van de foto's en je moet in dit nummer concurreren met SEMA, Essen, Speed & Design en nog wat dingetjes.... Maar als ik het nog een maand laat liggen vind ik het eigenlijk alweer te oud en dan liggen er alweer allerlei andere verslagen, vandaar.
Vr. groet,
Hugo Claver
Staat een paar post hierboven wat de rede daarvan isARNO16V schreef:Huh? ik heb em vanmiddag al opgehaald!
Ik ging ff m'n staatslot van 20.000.000 verzilveren, en toen zag ik hem liggen, heb hem gelijk maar meegenomen.
Het stukje over de afsluitmeeting is maar 1 pagina helaas, daar had ik zelf toch eigenlijk wel wat meer van verwacht...
Maar er staan wel weer leuke foto's bij(van een o.a. mooie blauwe clio...)
Er is gevraagd dit NIET in te scannen en online te zetten (mocht dit wel gedaan worden zal er niet spoedig weer iets van de RTC geplaatst worden denk ik)-PAZ- schreef:doe es die foto's inscannen en online zetten dan![]()
![]()
dit weekend eens kijken of ik dat blad hier ook ergens kan krijgen
Mij maak het niet zo veel uit maar kan het ook wel begrijpen van TT-PAZ- schreef:i(F) is idd wel te begrijpen dat ze dat niet willen hebben, toch maar opzoek naar de total tuning van deze maand dan