Ik heb weer contact gehad met TotalTuning of ze intresse hebben om onze nieuwe meeting van april aanstaande in hun blad te plaatsen en ze hadden hier wel weer oren na.
Ik heb weer geregeld dat wij zelf foto's maken en dat ik deze dan verzamel om aan te leveren bij TotalTuning.
Bij deze dan ook de vraag wie er intresse heeft om foto's te maken die dan misschien wel terug te zien zijn in de TotalTuning van Mei.
Om dit alles al in het Mei nummer te kunnen plaatsen moeten de foto's uiterlijk 9 April bij mij zijn. Dit kan door een cdtje op te sturen of door ze te mailen (of ergens online te zetten)
oude post schreef:Hallo allemaal,
Ik heb contact gehad met een aantal tuning bladen om een fotoreportage van onze meting van zondag a.s. in hun boeken te laten plaatsen.
Nu heb ik met de meest entousiaste een afspraak gemaakt. (het gaat hier om Auto&Tuning / tuning@disign en Total Tuning) Helaas waren hun eige fotograven al uitgezet ergens anders, maar ik heb de afspraak gemaakt dat ik hem een cd stuur met foto's van de meeting, Als deze goed zijn worden deze in het blad / de bladen geplaatst.
Wel zijn er een aantal eisen:
* De foto's moeten een beetje in dezelfde stijl zijn als de foto's in Auto&Tuning.
* ze moeten minimaal 3.2 Megapixels zijn.
Mocht je van deze foto's hebben en het ook leuk lijken dat deze foto's in de bladen komen stuur mij dan even een PM. Dan kunnen we regelen hoe ik alle foto's in bezit krijg en aan auto&tung kan geven.
Ook is het misschien wel leuk als iemand zich geroepen voelt een klein verslag erbij te maken zodat dit ook in het blad kan komen. Stuur ook hierover mij een PM-tje.