Maximum snelheid ooit gereden?
harder dan 200 kreeg ik m niet afgelopen week op de A7 richting den helder.
Ben benieuwed of dat nog iets meer kan
Ben benieuwed of dat nog iets meer kan
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Ging inderdaad lekkerRonnie schreef:Op de terugweg vanaf de Meern even gekeken hoe hard mijn Twingo wilde

Heerlijk, vol weg ....... de oprit op

-
heb de 200 aangetikt

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Volgens mij wilde die nog wel iets harder, maar weet niet of het blokkie dat leuk vindt.Maarten schreef:Ging inderdaad lekkerRonnie schreef:Op de terugweg vanaf de Meern even gekeken hoe hard mijn Twingo wilde(Ik zag je de foto maken)

tuurlijk wel.. de mijne heeft meerdere malen 180 om de teller gehad, en da's een 95erRonnie schreef:Volgens mij wilde die nog wel iets harder, maar weet niet of het blokkie dat leuk vindt.Maarten schreef:Ging inderdaad lekkerRonnie schreef:Op de terugweg vanaf de Meern even gekeken hoe hard mijn Twingo wilde(Ik zag je de foto maken)
-
maximale snelheid die ik tot nu toe in Nederland gereden heb met mijn clio 16v = 220 op de teller, toen ging er een auto voorrijden om in te halen 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
hij stond al ergens anders maar met de gtt van jolanda op de terugweg van de nurburgring achter een mercedes cabrio aangejaagd
op een gegeven moment gaf de tomtom 213 km/h aan
op een gegeven moment gaf de tomtom 213 km/h aan

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Woensdag in duitsland 210 op de teller van de 19 (200 op de GPS)
zat nog een klein beetje meer in, niet veel volgens mij.. maar zo'n nederlands wijf moest weer met 120 naar links gaan
mn remmen werken nog 
zat nog een klein beetje meer in, niet veel volgens mij.. maar zo'n nederlands wijf moest weer met 120 naar links gaan

-
- Car: Captur EDC130 Intens
220 met de RS, 2 volwassenen, 2 kinders en wat bagage aan boord.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... re_048.jpg[/img]
Foto geeft de snelheid aan voor dat moment.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... re_048.jpg[/img]
met de gtt eigenlijk nog niet geprobeerd hoe hard ie loopt
, met de gsx-r 750 wel, die houd het bij +/-285 op de teller voorgezien
das best hard trouwens op 2 wielen, begint ook al redelijk te waaien als je met deze snelheid effe met je hoofd vanachter het kuipruitje komt

R5GTT. Drive it like you stole it
en dat vind jij verantwoordelijk met je kroost 220 rijden? meningen verschillen!Arno17 schreef:220 met de RS, 2 volwassenen, 2 kinders en wat bagage aan boord.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
mag ik er nog wel op reageren dus "sshh"
moet ie zelf weten of ie er 220 mee rijdt, maakt niet uit waar het gebeurt is, ben er niet mee eens.

moet ie zelf weten of ie er 220 mee rijdt, maakt niet uit waar het gebeurt is, ben er niet mee eens.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
heb het wel aans gehad toen ik nog met mijn 33 16v reed, haalde ik een zafira in met echtpaar + 2 kinderen, ik reed iets van 140, hij haalt mij weer in,en ik hem weer, ik heb snelheid ondertussen 170 ofzo opden duur reden we beide 200+ tot ie een afslag afmoest, nog wel effe
van die man 

R5GTT. Drive it like you stole it
maakt niet uit wat er verder in de auto zit, als je geheel objectief kijkt is het ten alle tijde onverantwoord om 200+ te rijden op de openbare weg.
aan de andere kant komt een boom of vangrail ook hard aan met 120, mja met 220 net ff iets harder
aan de andere kant komt een boom of vangrail ook hard aan met 120, mja met 220 net ff iets harder

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach ja als het rustig is
ik reed bij gorinchem op het klaverblad
van die nerveuze koplamjes in mijn spiegel (was met de alpine)
ik dacht die rij ik ff weg
dus wil invoegen kijk links, zit die al naast me
flink gassen tot de 240
toen ging hij echt pas gasgeven
twee kids achterin en zijn vrouw naast hem
was dus een maserati quattro porte

ik reed bij gorinchem op het klaverblad
van die nerveuze koplamjes in mijn spiegel (was met de alpine)
ik dacht die rij ik ff weg
dus wil invoegen kijk links, zit die al naast me
flink gassen tot de 240
toen ging hij echt pas gasgeven
twee kids achterin en zijn vrouw naast hem
was dus een maserati quattro porte

Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op zo 5 nov 2006 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen moet lekker zn eigen verantwoording nemen...
Bij mij thuis ben ik echt opgevoed met hoogst illegale snelheden...., mn pa heeft nog nooit normaal gereden, het enige wat ik eraan overgehouden heb, is dat ik van doorrijden houd
Ik kan me een keer herinneren dat we op kerstavond vanaf de zaak (zat toen in Lelystad) naar huis moesten...., was ergens in '92 met een Toyota Camry 2.2i...., reden we ff 225 km/u op de A.C. Vogelweg.....waar je 80 mag
Toen kon je op sommige stukken nog lekker doorknallen, ik reed er pas nog eens, en dacht....hmmmm, nu maar niet meer doen
Bij mij thuis ben ik echt opgevoed met hoogst illegale snelheden...., mn pa heeft nog nooit normaal gereden, het enige wat ik eraan overgehouden heb, is dat ik van doorrijden houd

Ik kan me een keer herinneren dat we op kerstavond vanaf de zaak (zat toen in Lelystad) naar huis moesten...., was ergens in '92 met een Toyota Camry 2.2i...., reden we ff 225 km/u op de A.C. Vogelweg.....waar je 80 mag

Toen kon je op sommige stukken nog lekker doorknallen, ik reed er pas nog eens, en dacht....hmmmm, nu maar niet meer doen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
daar zijn de meningen over verdeeldIvo8hoven schreef:het enige wat ik eraan overgehouden heb, is dat ik van doorrijden houd![]()

en dan niet zeiken als het fout gaat
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
met de jaren wordt je meestal wel rustiger 

zo kan ik me nog een GTT herinneren met 4 man erin terug van karten die de teller uitliepSteven schreef:Ik haat gewoon dat heilige gelul, iedereen rijd wel eens hard met vrienden kennissen of wat dan ook. Laat iedereen ff voor zichzelf bepalen wat verantwoord is.

dat je dat onthouden hebt zeg 

-
Iedereen rijdt wel eens te hard, wie zegt van niet lult uit zijn nek..........
Ik hou van ''doorrijden'' kijg je af en toe een leuke herrinering van uit Leeuwarden
Ik hou van ''doorrijden'' kijg je af en toe een leuke herrinering van uit Leeuwarden

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik rij nooit te hardRobert-Jan schreef:Iedereen rijdt wel eens te hard, wie zegt van niet lult uit zijn nek..........

ik heb eerder vandaag tegen 200 op de teller (van een astra) rustig een cd verwisseld 
als er mensen bij zijn doe ik het wel een pak rustiger aan .... maar als k alleen zit in de auto zet ik meestal moeder natuur haar cruise control aan...

als er mensen bij zijn doe ik het wel een pak rustiger aan .... maar als k alleen zit in de auto zet ik meestal moeder natuur haar cruise control aan...
mooie uitvinding hetut schreef:ik heb eerder vandaag tegen 200 op de teller (van een astra) rustig een cd verwisseld

over opmerkingen die nergens op slaan gesproken.. ps ik rij NOOIT zo hard met vrienden/kennissen.Steven schreef:Ik haat gewoon dat heilige gelul, iedereen rijd wel eens hard met vrienden kennissen of wat dan ook. Laat iedereen ff voor zichzelf bepalen wat verantwoord is.
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Mag ik dan ook nog even reageren?.....
Het was met me kinders in de leeftijd van 10 en 14 plus me "eigen" vrouw, waar hoor je dat nog tegenwoordig....
Zaten me niet op te jutten en ik rijdt sinds de ClioRS steeds minder verantwoordelijk.
Komt kleine toelichting over de plek:
Duitse autobahn, vier rijstroken, lang stuk rechte weg, veel zicht naar voor en ruimte zat voor me, heb een fractie van een seconde die 220 aan geraakt, daarna terug naar tempo 180 of lager.
Het topic gaat over Max snelheid gereden ooit en niet over het verantwoord zijn van die snelheden, zo kan 50 al te hard zijn als je in een demonstratieoptocht verzeild raakt.
Of 180 op een bochtige B weg........
Maw, TE hard rijden is sowieso al niet te verantwoorden, de plaats waar je dit doet is nog belangrijker daarbij.
Iedereen die zegt verantwoord hard te rijden kletst uit zijn nek, want in mijn optiek bestaat dat niet.
En vroeger op de brommer reed ik ook weleens 100 km/u met een Kreidler en een dikke 80 km/u met een Puch Maxi.
Vraag maar aan Luco wat daar voor remmen op zaten, dat zou ik nu zeker niet meer doen.......
PS, vrouw en kinders vonden het schitterend, maar 1 keertje vonden ze wel genoeg, ik wilde eens weten hoe de Clio zich hield op deze snelheid, de 180 reed hij in een poep en een scheet.
Nogmaals voor de moraalridders, NEEN het was dus niet echt verantwoord volgens sommige, ik nam een bewust risico en was me zeker bewust van wat er overblijft mocht het mis zijn gegaan.
Dat zijn ook altijd van die preeken die oom Agent afsteekt als er weer eens iemand zijn papiertje moet inleveren bij Wegmisbruikers ofzo.
Het was met me kinders in de leeftijd van 10 en 14 plus me "eigen" vrouw, waar hoor je dat nog tegenwoordig....

Zaten me niet op te jutten en ik rijdt sinds de ClioRS steeds minder verantwoordelijk.

Komt kleine toelichting over de plek:
Duitse autobahn, vier rijstroken, lang stuk rechte weg, veel zicht naar voor en ruimte zat voor me, heb een fractie van een seconde die 220 aan geraakt, daarna terug naar tempo 180 of lager.
Het topic gaat over Max snelheid gereden ooit en niet over het verantwoord zijn van die snelheden, zo kan 50 al te hard zijn als je in een demonstratieoptocht verzeild raakt.
Of 180 op een bochtige B weg........
Maw, TE hard rijden is sowieso al niet te verantwoorden, de plaats waar je dit doet is nog belangrijker daarbij.
Iedereen die zegt verantwoord hard te rijden kletst uit zijn nek, want in mijn optiek bestaat dat niet.
En vroeger op de brommer reed ik ook weleens 100 km/u met een Kreidler en een dikke 80 km/u met een Puch Maxi.
Vraag maar aan Luco wat daar voor remmen op zaten, dat zou ik nu zeker niet meer doen.......

PS, vrouw en kinders vonden het schitterend, maar 1 keertje vonden ze wel genoeg, ik wilde eens weten hoe de Clio zich hield op deze snelheid, de 180 reed hij in een poep en een scheet.
Nogmaals voor de moraalridders, NEEN het was dus niet echt verantwoord volgens sommige, ik nam een bewust risico en was me zeker bewust van wat er overblijft mocht het mis zijn gegaan.
Dat zijn ook altijd van die preeken die oom Agent afsteekt als er weer eens iemand zijn papiertje moet inleveren bij Wegmisbruikers ofzo.