wat een valse kraai zeg

welke zender wordt dat uitgezonden?Duupke schreef:... en in de DTM. volgens mij
http://www.dildokoning.nl/kinkykeeper/Erik (Schepjes) schreef:http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
![]()
De keeper van Den Haag van Den Haag,
De keeper van Den Haag
Heeft een dildo in z'n maag
Dat is toch, dat is toch
Dat is toch niet gezond
Zo'n dildo, zo'n dildo
Zo'n dildo in je kont
Deeheeee....
Vanaf 13:50 uur op de ARD, maar is al beslist lees ik net...Luco/Alpine-racer schreef:welke zender wordt dat uitgezonden?Duupke schreef:... en in de DTM. volgens mij
moet je registreren rj
VELSEN-ZUID - De aan een rolstoel gekluisterde gehandicapte Toontje (34) uit Velsen-Zuid zit al twaalf jaar in zijn wagentje langs de Parkweg. Hij is gék op vrachtwagens en telkens als er een trucker voorbij raast, steekt Toontje zijn duim op. En natuurlijk toetert iedereen dan terug. Hij is zo'n bekende verschijning dat zijn vaste stek zelfs is voorzien van zijn eigen straatnaambordje! Maar nu eisen 36 omwonenden een toeterverbod! Tot verbijstering van Toontjes moeder Lena Leijen.
Omwonenden hebben een klacht ingediend bij de gemeente, inclusief geluidsopname, omdat ze 'hoorndol' worden van het getoeter. "Een groot dilemma", noemt de wijkplatformvoorzitter de kwestie. "Ruim dertig gezinnen zitten dagelijks in de herrie. Je zou het moeten horen, je weet niet wat je meemaakt!"
Burgemeester Cammaert heeft nu zelfs een bemiddelaar ingeschakeld, die het conflict uit de wereld moet helpen. Moeder Leijen hapte verbijsterd naar lucht toen die 'bemiddelaar' haar eergisteren thuis belde. "Hebben die lui niets beters te doen? De kinderen van al die klagers maken 's nachts ook lawaai als ze terug komen van de disco. Nou, mijn jongen vindt dít leuk. " Toontjes voorliefde voor vrachtwagens heeft hij van zijn vader, chauffeur op een asfaltwagen. "Vroeger nam mijn man Toontje vaak mee. Maar hij valt niet meer de cabine in te hijsen, want het is inmiddels een flinke kerel."
In plaats daarvan rijdt Toontje elke dag na zijn 'werk' in het dagcentrum, omstreeks half vijf, naar het verkeersplein, waar hij zijn karretje parkeert onder zijn eigen straatnaambordje. "Jarenlang had hij een klein model 27 mc-zender mee. Als het dan etenstijd was, riep ik hem vanuit huis op om te komen eten", lacht moeder Lena. Dat speeltje werd bruut afgepakt door twee Marokkaanse straatschoffies. "Hij kwam lijkbleek thuis en stamelde wat hem was overkomen. Ik ben de auto ingedoken, en als ik die ventjes had achterhaald, had ik ze plat gereden. Later zijn ze gepakt nadat ze een hoogbejaarde oma hadden beroofd. Bij hun aanhouding hadden ze ook Toontjes bakkie bij zich."
Moeder Lena heeft Toontje nu op het dagverblijf voorzichtig uitgelegd dat er klachten waren over zijn hobby. "Toen werd hij heel stil." Lena's 81-jarige buurman is woedend over 'zo veel onrecht': "Iedereen kent Toontje. Het opsteken van zijn duim naar truckers is zijn enige liefhebberij. Laat die jongen toch..."
Bron: http://www.transport-online.nl
En de reactie van Rick van Velthuysen hierop.
Nieuws:
Actie: Toeteren voor Toontje
Wij willen op zaterdag 11 november (onder voorbehoud van de mogelijkheid tot een politieverordening en het aantal bereidwillige chauffeurs cq transportbedrijven) een colonne van vrachtwagens vormen en al claxonerend langs Toontjes plek waar hij altijd zit.
Voor reacties, meer informatie en/of aanmelden voor deze rit: toeteren_voor_toontje@transport-online.nl
Is dat die in Velsen-zuid bij de Shell? daar toeter ik ook altijd naar. Die gast heeft gewoon ze eigen plein gekregen, het toonpleinLuco/Alpine-racer schreef:moet je registreren rj
gaat zeker over die knul in zijn rolstoel waar iedereen voor toetert als die langsrijd, en de buurt klaagt
was op de tv
ja er zitten twee kanten aan
ik geloof dat niemand blij is als er een uur lang per dag getoeterd wordt voor je deur![]()
ook al gunt iedereen die jongen zijn pleziertje
Jah das die Toon, Thijs~thijs~ schreef:
Is dat die in Velsen-zuid bij de Shell? daar toeter ik ook altijd naar. Die gast heeft gewoon ze eigen plein gekregen, het toonplein
80% van de klachten komt van 1 iemand diegene klaagd ongeveer 4 keer per dag!!!!!!Luco/Alpine-racer schreef:probleem is dat niet alleen de vrachtwagens toeteren maar ook bijna alle personenwagens
leuk voor toontje![]()
![]()
![]()
maar kan me ook voorstellen dat je gek wordt als er elke dag een uur getoeterd wordt met bijna geen onderbreking![]()
![]()
op tv waren het 30 mensen die regelmatig klaagdenRobert-Jan schreef:80% van de klachten komt van 1 iemand diegene klaagd ongeveer 4 keer per dag!!!!!!Luco/Alpine-racer schreef:probleem is dat niet alleen de vrachtwagens toeteren maar ook bijna alle personenwagens
leuk voor toontje![]()
![]()
![]()
maar kan me ook voorstellen dat je gek wordt als er elke dag een uur getoeterd wordt met bijna geen onderbreking![]()
![]()
Je gaat toch niet tegen een jongen zeggen met een verstandelijk handicap zoek maar een andere plek volgens mij zijn we mensen met gevoel, weet niet waar dat bij jou zit?Riël schreef:Zoek toontje een nieuw plekkie?
Alle respect, ik ken de situatie niet, maar een vrachtautotoeter kan ik me voorstellen dat ie je behoorlijk op de wekker werkt. Anders ga je met 36 (!) mensen al niet zo'n actie verzinnen.
nou rjRobert-Jan schreef:Je gaat toch niet tegen een jongen zeggen met een verstandelijk handicap zoek maar een andere plek volgens mij zijn we mensen met gevoel, weet niet waar dat bij jou zit?Riël schreef:Zoek toontje een nieuw plekkie?
Alle respect, ik ken de situatie niet, maar een vrachtautotoeter kan ik me voorstellen dat ie je behoorlijk op de wekker werkt. Anders ga je met 36 (!) mensen al niet zo'n actie verzinnen.
1 iemand loopt te zeuren ga je toch ook niet tegen zeggen koop maar een anders huis, of wel?
Zo iemand heeft al zo weinig en dan neem je het belangrijkste in zijn leven af, hoe oneerlijk kan het leven zijn