ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

Hmm op de site van Apex staan -60mm veren terwijl ze op de site an Stroeve Motorsport als -50mm staan aangegeven.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
R5GTT. Drive it like you stole it
haal dat vw logo eraf man 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Ik heb nog wel een -35 setje liggen incl. schokbrekers. Komen onder mijn gtt vandaan is phase 1.
Het is de set die er onder zat toen de auto nog in bezit was van Ronnie B.
Groetjes Richard
Het is de set die er onder zat toen de auto nog in bezit was van Ronnie B.
Groetjes Richard
Ph2 veerpoot is iets korter als een ph1 veerpoot omdat deze door het ronde gat in de veerpoot toren steekt. dat doet een ph2 niet omdat die er onder in een schotel zitpaz-maniac schreef:http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=1076
hier staat erbij dat deze set veren op zowel fase1 als fase2 zou moeten passen, maar of dit voor elke set zo is zou ik niet weten.
verschil tussen fase 1 en 2 zat hem toch in de veerpoot en niet in de veren??
Blijft ie hangen? Je kunt em eens een paar uurtjes in de diesel leggen ofzo. Meestal zittie nogal volgeprut met olietroep waardoor die kogel niet helemaal lekker meer werkt.
Die nippel is trouwens hetzelfde als die van de rembekrachtiger. 9die vaak wel schoon blijft)
Maar jij had toch open carterventilatie? Dan zou ik er lekker een m8 met wat afdichtsmurrie indraaien en niet meer naar omkijken.
Die nippel is trouwens hetzelfde als die van de rembekrachtiger. 9die vaak wel schoon blijft)
Maar jij had toch open carterventilatie? Dan zou ik er lekker een m8 met wat afdichtsmurrie indraaien en niet meer naar omkijken.
R77 00 857 725 - Terugslagklep in inlaatspruitstuk, tbv rembekrachtiging of carterontluchtingpaz-maniac schreef:wie heeft er het bestel nr voor me van het klepje achter in het inlaatspruitstuk waar de slang van de carterventilatie opkomt??
Ongeveer 18 euri ,dacht ik.......
daar ken je m niet voor laten leggen
uit laten lekken in de diesel, en dan lekker met je mond schoonblazen zeker 

Hehe ik heb hier gene diesel in de buurt, ik deed het vaak met remmenreiniger, maar dat werkte maar kort.
Zo stond ik sochtends nog es die slang af te doppen met een bout, omvervolgens een eieretende neus op te halen die geen tiewraps en nog flink geflitst te worden ook onderweg naar de toertocht
Zo stond ik sochtends nog es die slang af te doppen met een bout, omvervolgens een eieretende neus op te halen die geen tiewraps en nog flink geflitst te worden ook onderweg naar de toertocht

geen idee waar je het over hebt 
ei was trouwens wel lekker

ei was trouwens wel lekker

Helemaal weglaten = turbodruk verliezen.
De kogel zorgt ervoor dat de motor wel carterdampen kan opzuigen maar dat hij niet zijn eigen druk eruit blaast.
De kogel zorgt ervoor dat de motor wel carterdampen kan opzuigen maar dat hij niet zijn eigen druk eruit blaast.
zijn gewoon de 2 aansluitingen achterop het inlaatspruitstuk van de gtt, aan de ene zit een slang die naar de rembekrachtiger gaat, op de andere zit een slang van de carterventilatie
R5GTT. Drive it like you stole it
lol ok, das mooi, ik vroeg mezelf al af waar ze ook alweer voor waren......paz-maniac schreef:zijn gewoon de 2 aansluitingen achterop het inlaatspruitstuk van de gtt, aan de ene zit een slang die naar de rembekrachtiger gaat, op de andere zit een slang van de carterventilatie
R 5 Convertible Rulezz
Ja.
behalve met clio 16v remmen
behalve met clio 16v remmen

zie ook de mattigs onder de gtt van martijn G
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja, past gewoon hoor
Hij mag zelfs nog wat verder zakken 
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Rij nu alweer een jaartje met de Renault.
Gisteren dus voor het eerst de GT Turbo APK laten keuren en een beurtje laten geven.
En wat bleek?
Remlichtje vervangen en een nieuw ophangrubber voor de uitlaat (op mijn verzoek i.v.m. rammelen van de uitlaat, wat nu dus echt verholpen is
)
Verder NIETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dikke 8000 km mee gereden zonder problemen
Schitterend !!!!!!!!!!!!!!!!
Gisteren dus voor het eerst de GT Turbo APK laten keuren en een beurtje laten geven.
En wat bleek?
Remlichtje vervangen en een nieuw ophangrubber voor de uitlaat (op mijn verzoek i.v.m. rammelen van de uitlaat, wat nu dus echt verholpen is

Verder NIETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dikke 8000 km mee gereden zonder problemen
Schitterend !!!!!!!!!!!!!!!!
Wie zei dat een GTT onbetrouwbaar is? Lief voor m zijn en hij laat je niet in de steek 

En inmiddels met een stand van 339.988 km en nog iedere ochtend in één keer starten