ACT: Clio16V I
maar bestaat de slang naar de tank uit een stuk slang of zijn dat van de losse stukken die op elkaar zijn geklikt.
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
Riël schreef:Zit het waarschijnlijk in je velg.le mouton noir (sandy) schreef:nou dat heb ik net geprobeert............... blijft trillenle mouton noir (sandy) schreef:dus testen op snelweg met 120/130, gas los en koppelingRiël schreef:Dan heb je er alleen last van als je gas geeft
in trappen, en dan kijken of hij nog trilt?
met of zonder gas geven...........


vandaag bij tol opnieuw gedaan..... trilling helemaal weg!

IK GA NOOIT, VOOR NIKS MEER NAAR SHITFIT


duidelijke mening..

maar wel een waarheid, vraag maar aan paul, die velgen krijg ik ook niet gebalanceerd. Tis gewoon K*Tapparatuur daar...

jup, ben toen naar de uuuh (wielencentrale?) geweest om te laten balanceren, stond wel wat betere apparatuur...
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
niet alleen de apparatuur is kl_lt hoor !, de service, 't personeelHaas schreef:
duidelijke mening..
maar wel een waarheid, vraag maar aan paul, die velgen krijg ik ook niet gebalanceerd. Tis gewoon K*Tapparatuur daar...

'k houd het voortaan wel bij de sloper
-
- Moderator
- Berichten: 8899
- Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
- Locatie: Gorinchem
- Contacteer:
Iemand nog opzoek naar een mooi 16v exemplaar met lage km stand?
http://www.delest.nl/indexnew.html?main ... lijst.html
http://www.delest.nl/indexnew.html?main ... lijst.html
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
'k ben bezig met plasma tellerbladen voor de 16v
'k vroeg me af of er meer 16v liefhebbers deze zouden willen?
de tellerbladen moeten nog wel gemaakt worden
maar heb wel al een bedrijfje gevonden die ze zou willen maken
alleen de ontwerpkosten en 't snijden van de platen
is redelijk prijzig, maar zijn wel 1malig
voorbeeldjuh
[img]http://innoparts.de/shop/images/product ... /172_1.jpg[/img]

'k vroeg me af of er meer 16v liefhebbers deze zouden willen?
de tellerbladen moeten nog wel gemaakt worden

maar heb wel al een bedrijfje gevonden die ze zou willen maken

alleen de ontwerpkosten en 't snijden van de platen
is redelijk prijzig, maar zijn wel 1malig
voorbeeldjuh
[img]http://innoparts.de/shop/images/product ... /172_1.jpg[/img]
prijs is veels te hoog voor die bak die nog te koop is. lage km stand of niet.AnthonyR schreef:Iemand nog opzoek naar een mooi 16v exemplaar met lage km stand?
http://www.delest.nl/indexnew.html?main ... lijst.html
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
gaaf kunnen ze dat voor elke auto leveren?le mouton noir (sandy) schreef:'k ben bezig met plasma tellerbladen voor de 16v![]()
'k vroeg me af of er meer 16v liefhebbers deze zouden willen?
de tellerbladen moeten nog wel gemaakt worden![]()
maar heb wel al een bedrijfje gevonden die ze zou willen maken![]()
alleen de ontwerpkosten en 't snijden van de platen
is redelijk prijzig, maar zijn wel 1malig
voorbeeldjuh
[img]http://innoparts.de/shop/images/product ... /172_1.jpg[/img]
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
das best een stevige prijs ja. maar ja heb de mijne 1k minder betaald indertijd, wel zeer goed in orde en deels gereviseerd.+Clio16v+ schreef:prijs is veels te hoog voor die bak die nog te koop is. lage km stand of niet.AnthonyR schreef:Iemand nog opzoek naar een mooi 16v exemplaar met lage km stand?
http://www.delest.nl/indexnew.html?main ... lijst.html
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
ja, alleen voor 1 maligLuco/Alpine-racer schreef:gaaf kunnen ze dat voor elke auto leveren?le mouton noir (sandy) schreef:[img]http://innoparts.de/shop/images/product ... /172_1.jpg[/img]
wordt 't echt te duur!, dus zou je ook meerdere 5 rijders (of wat voor wagen ook) moeten vinden

-
- Berichten: 1082
- Lid geworden op: zo 25 jun 2006 22:10
- Locatie: Roermond, Limburg
Vandaag was dus echt het toppunt
Ik rijd weg, sta stil voor n kruispunt, en mn toerenteller begint raar te doen.
Normaal bij nat/koud weer looptie meestal terug tot een 700tpm en brengtie zichzelf weer tot stand tot een 2000tpm.
Maar vandaag sloeg mn motor dus af
Wat kan dit zijn?


Ik rijd weg, sta stil voor n kruispunt, en mn toerenteller begint raar te doen.
Normaal bij nat/koud weer looptie meestal terug tot een 700tpm en brengtie zichzelf weer tot stand tot een 2000tpm.
Maar vandaag sloeg mn motor dus af

Wat kan dit zijn?

-
- Berichten: 1082
- Lid geworden op: zo 25 jun 2006 22:10
- Locatie: Roermond, Limburg
tja, ik denk zelf dat mn BDP/ECU sensor, geen id welke vd 2, n beetje soms de geest geeft... 

Dat denk ik niet.
Aan je km-tellerkabel zit, achter het klokkenpaneel, een sensor die massa krijgt via de zijkant van je dashboard. Vaak is deze massa bout. Deze sensor registreert wanneer je stilstaat, en laat dan het stationair programma in werking. Wanneer je nog rolt, loopt de auto verhoogd stationair. Deze sensoren willen nog wel eens stuk gaan.
Doet de auto hetzelfde als je rolt en de koppeling intrapt?
Ander moet je ook eens controleren op lekke vacuumslangetjes en een vuile stappenmotor.
Aan je km-tellerkabel zit, achter het klokkenpaneel, een sensor die massa krijgt via de zijkant van je dashboard. Vaak is deze massa bout. Deze sensor registreert wanneer je stilstaat, en laat dan het stationair programma in werking. Wanneer je nog rolt, loopt de auto verhoogd stationair. Deze sensoren willen nog wel eens stuk gaan.
Doet de auto hetzelfde als je rolt en de koppeling intrapt?
Ander moet je ook eens controleren op lekke vacuumslangetjes en een vuile stappenmotor.
-
- Berichten: 1082
- Lid geworden op: zo 25 jun 2006 22:10
- Locatie: Roermond, Limburg
ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt.. misschien wil jij daareens naar kijken Riel 

Jawel kan wel dennis, meot je maar eens afkomen.
-
- Berichten: 1082
- Lid geworden op: zo 25 jun 2006 22:10
- Locatie: Roermond, Limburg
ik zal je op msn, nog eens daarover aanspreken... ff aspraakje regelen 
is er iemand die de ideale manier heeft om de roest op de achterzij schermen voor goed weg te krijgen?? heb 2jaar geleden al eens nieuw plaatwerk ingezet, maar heb begint al weer lichtjes op te werken.
Of je hebt blaasjes in de lak of waarschijnlijker: de binnenkant van je spatbordrand is niet afgewerkt.
Doen die hufters om geld te besparen.
Moet je zelf je binnenpaneel eraf halen bij je achterbank en dan zie je hoe het van binnen uitzien. Via de achterkant is bij mij ook vocht naar binnen gekomen , in het plamuur getrokken en de boel rot weer net zo hard verder. Alleen ben je dan een hoop geld lichter voor dat "vakwerk".
Doen die hufters om geld te besparen.
Moet je zelf je binnenpaneel eraf halen bij je achterbank en dan zie je hoe het van binnen uitzien. Via de achterkant is bij mij ook vocht naar binnen gekomen , in het plamuur getrokken en de boel rot weer net zo hard verder. Alleen ben je dan een hoop geld lichter voor dat "vakwerk".

we hebben het toen zelf gedaan. en ook de binnenkant met soort rubcouting in gesmeert, maar waarschijnlijk is er toch ergens weer vocht door getrokken.MarcoG schreef:Of je hebt blaasjes in de lak of waarschijnlijker: de binnenkant van je spatbordrand is niet afgewerkt.
Doen die hufters om geld te besparen.
Moet je zelf je binnenpaneel eraf halen bij je achterbank en dan zie je hoe het van binnen uitzien. Via de achterkant is bij mij ook vocht naar binnen gekomen , in het plamuur getrokken en de boel rot weer net zo hard verder. Alleen ben je dan een hoop geld lichter voor dat "vakwerk".
Ja, tis precies een naad, moet je flink ML in spuiten, wachten tot het hard wordt en nogeens etc.
Ik heb er zelf eerst nog eens rustoleum ofzo over gespoten.
Ik heb er zelf eerst nog eens rustoleum ofzo over gespoten.
ik kwam er bij mijn 16v achter dat de 2 schermen binnen en buiten langs elkaar heen werken dus door de werking in de koets ik had alles echt met de kwast in de textiel gezet maar mooi dat ze weer van elkaar af waren ik heb nu de hele rand met kit opgevult zodat er geen water meer op het randje blijft staan is even een *&^*&%$$#$% werk maar er blijft geen water meer op staan en het blijft zacht zodat de koets kan blijfen werken
Je hebt van die olien die overal tussen kruipen en dan taai worden...ook van dezelfde firma. Beetje als ML maar dan iets anders.
ik zag vandaag in de autoshop zo'n blikje wynn's injector reiniger staan. dacht om dat er mss eens in te kieperen. is het aan te raden? dwz, preventief of echt als er iets loos zou zijn.
Sorry Chris, ik heb het niet hier staan. Was in elk geval rood met zwarte spuitbus en ook van dezelfde producent. Doet hetzelfde als ML olie maar is dunner en kruipt dus makkelijker tussen kieren of al begonnen roest in en vormt daarna een taaie laag erop.Christian schreef:@marco
heb je mischien de naam van het produkt voor mij
-
- Berichten: 1455
- Lid geworden op: do 26 feb 2004 13:40
- Locatie: Utrecht
Ik heb ook wel eens een bus gezien waar dan iets van olie verdund met wasbenzine o.i.d. in zit. Dat komt dan in de kleinste hoekjes en gaatjes. De wasbenzine vervliegt en er blijft een laagje dikke olie achter, wat dus ook bestand is tegen het werken van de carosserie.
Alleen heb ik ook geen idee meer hoe het spul heet
Gr, Frits.
Alleen heb ik ook geen idee meer hoe het spul heet

Gr, Frits.
-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
Product informatie
Dinitrol ML:
Dit is een dun antiroest middel dat hoge penetratie waarde heeft.
Blijft soepel en zeer lang vettig, een droog product gaat breken en doet zijn werk in veel mindere mate.
Het wordt gebruikt voor holle delen zoals kokerbalken deuren enz. maar is ook zeer geschikt om felsranden en gebarsten lak naden in te spuiten zodat roest geen kans krijgt.
Na aanbrengen heeft het een lichtbruine kleur die doorzichtig is
Dinitrol 1000
Dit is een antiroest middel met penetratie waarde maar vooral zeer goede hechting op alle oppervlakken, zakt bijna niet uit op een verticale plaat, zoals deuren en binnen schermen.
Door de specifieke werking wordt hij bij beweging weer dun, denk hierbij aan een deurslot mechaniek en heeft daardoor ook een smerende werking. een was product dat warm aangebracht moet worden stolt bij afkoeling zodat een deurslot dan juist er hinder van ondervind.Ook bij het torderen van de auto blijft het product gesloten
Het product is bijzonder geschikt als inwendige bescherming zowel op schone ofwel nieuwe plaat en als toplaag over de Dinitrol ML

-
- Berichten: 2979
- Lid geworden op: za 20 mar 2004 19:36
- Locatie: dordrecht ,holland
- Contacteer:
proef tellerplaat (km) voor de 16vle mouton noir (sandy) schreef:ja, alleen voor 1 maligLuco/Alpine-racer schreef:gaaf kunnen ze dat voor elke auto leveren?le mouton noir (sandy) schreef:[img]http://innoparts.de/shop/images/product ... /172_1.jpg[/img]
wordt 't echt te duur!, dus zou je ook meerdere 5 rijders (of wat voor wagen ook) moeten vinden
[img]http://img101.imageshack.us/img101/4394 ... t01vm7.jpg[/img]
in dit klik! topic kun je je opgeven voor ook een set

-
- Berichten: 342
- Lid geworden op: wo 31 dec 2003 14:24
- Locatie: Damme (België)
waarom niet tot 260 laten doorlopen? 

Laat ik me ook maar eens melden
Ik heb vannochten voor de derde keer een Clio 16v bekeken en die van vandaag gaat hem worden. Het word m'n eerste auto omdat ik door wil rijden met de motor in deze barre en koude tijden
Het is een blauwe uit '92 geworden met 144000km. Komt nog een nieuwe accu in een nieuw stripje dat onder de ruitenwissers zit.
Ik ga hem maandag verzekeren en overschrijven en dan woensdag ophalen.
Jah, ik denk dat ik er wel blij mee ga zijn. Ik had er een goed gevoel bij
.

Ik heb vannochten voor de derde keer een Clio 16v bekeken en die van vandaag gaat hem worden. Het word m'n eerste auto omdat ik door wil rijden met de motor in deze barre en koude tijden

Het is een blauwe uit '92 geworden met 144000km. Komt nog een nieuwe accu in een nieuw stripje dat onder de ruitenwissers zit.
Ik ga hem maandag verzekeren en overschrijven en dan woensdag ophalen.
Jah, ik denk dat ik er wel blij mee ga zijn. Ik had er een goed gevoel bij

hey welkom als je wilt kun je je ff voorstellen in het wie is wie topic. en ook ff wat foto's van je 16v plaatsen ben erg benieuwdMucky schreef:Laat ik me ook maar eens melden![]()
Ik heb vannochten voor de derde keer een Clio 16v bekeken en die van vandaag gaat hem worden. Het word m'n eerste auto omdat ik door wil rijden met de motor in deze barre en koude tijden![]()
Het is een blauwe uit '92 geworden met 144000km. Komt nog een nieuwe accu in een nieuw stripje dat onder de ruitenwissers zit.
Ik ga hem maandag verzekeren en overschrijven en dan woensdag ophalen.
Jah, ik denk dat ik er wel blij mee ga zijn. Ik had er een goed gevoel bij.
