Site van Renault

Check vooral de pagina met gadgets en dan voornamelijk de "Stick Radio"
Bladiebladiebla SONY MEX1GP bladiebladiebla...
En dan een plaatje van een JVC radio eronder zetten

had ik al gekeken.. .maar kan hem niet vinden, vandaar..-Ray- schreef:zelf maken op binsearch.infoErik (Schepjes) schreef:nzb tje voor me ?
Is ook een veel mooiere headunit dan die SonyJacco Osté schreef:www.createur-online.nl.
Site van Renault
Check vooral de pagina met gadgets en dan voornamelijk de "Stick Radio"
Bladiebladiebla SONY MEX1GP bladiebladiebla...
En dan een plaatje van een JVC radio eronder zetten![]()
![]()
![]()
McDrive geeft klant per ongeluk 15.000 euro
Uitgegeven: 12 oktober 2006 10:17
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2006 11:04
WATERLOO - Een hongerige Belg keek zondagavond vreemd op bij de McDrive in het Belgische Waterloo. In de papieren zak met zijn bestelling vond hij tussen de hamburgers een envelop met 15.000 euro.
"Even heb ik getwijfeld of ik het geld zou houden. Geef toe, wie zou dat niet doen? Maar mijn ouders hebben me geleerd om altijd eerlijk te zijn", zei Marco Parra-Martinez (23) donderdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
Marco heeft de envelop terugbezorgd. Het geld was de omzet van enkele dagen, die per ongeluk tussen de bestellingen was beland. McDonalds heeft de eerlijke klant een mooi geschenk beloofd.
Vergeet niet dat het allemaal Franchisers zijn he.. Dus voor een afzonderlijk restaurant is zoiets toch nog wel een aardig bedrag hoor.Riël schreef:Poe, ik denk ook dat ik het gehouden had, gezien het miljardenbedrijf wat mcdonalds heet...
2 baans is SUPER! Maar dan wel 1 zonder baanscheiding...Riël schreef:Het ziet er best functioneel uit eigenlijk
Een 3 baans enkele rotonde is het eigenlijk ook nét niet he (nijmegen bijv..)
HahahahahhaaChris schreef:2 baans is SUPER! Maar dan wel 1 zonder baanscheiding...Riël schreef:Het ziet er best functioneel uit eigenlijk
Druk hier ff, film van Floor...
niet als er vrouwen op rijden nee....anders is t echt wel goed te doen hoor. Je moet alleen weten hoe je moet rijdenRiël schreef:Het ziet er best functioneel uit eigenlijk
Hij stond erop maar is fake, je het kon tochSanderrr schreef:Ik kan alleen de soundtrack vinden. Denk dat je nog even moet wachten voordat het spel komt...AnthonyR schreef:Mensen meet neewsleecher kunnen als het goed is NFS: Carbon downloaden
maakt dat nou voor verschil, alleen het logo is een andere kleur
paz-maniac schreef:stoelen alleen staat opzich ook wel mooi, had ray niet zulke stoelen in zijn gtt??