ACT: Clio I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
77 00 810 879 THERMOCONTACT B57 19.78
deze? (nr2)
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... sensor.jpg[/img]
deze? (nr2)
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... sensor.jpg[/img]
Uhm... Zo te zien wel, maar als ik het goed begrijp zijn dit 2 verschillende sensoren? 1 voor de temp en 1 gecombineerde voor als je een temperatuurmeter op je dash hebt? Zo ja, dan denk ik dat ik nummertje 1 moet hebben.
als t een kale 1.2 is wel ja, dan heb je idd geen temp meter, maar alleen een alarm lampie 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
bij nr1 zegt ie bij mij: No reference chosen for this vehicle 

geen idee...gewoon meenemen... Misschien staat er een nummer aan de binnenkant? Loopt wel je koelvloeistof eruit he 

-
hoi allemaal
ik wil hoogst waarschijnlijk de swift er uit doen
nu wil ik daar een clio 1 voor terug kopen
ik zit te denken of een 1.8 16v of de williams uitvoering
waarschijnlijk word het de laatste
maar nu is me vraag wat zijn de punten waar ik vooral op moet letten met het kopen van een williams of een gewone 1.8 16v
wat ik al weet dat is dat je op de wielkasten en kokerbalken moet letten ivm roest
maar wat zijn nog meer punten?
greetzzz
by the way als iemand nog een goede clio 1.8 16v of williams te koop heeft hoor ik het graag
ik wil hoogst waarschijnlijk de swift er uit doen
nu wil ik daar een clio 1 voor terug kopen
ik zit te denken of een 1.8 16v of de williams uitvoering
waarschijnlijk word het de laatste
maar nu is me vraag wat zijn de punten waar ik vooral op moet letten met het kopen van een williams of een gewone 1.8 16v
wat ik al weet dat is dat je op de wielkasten en kokerbalken moet letten ivm roest
maar wat zijn nog meer punten?
greetzzz
by the way als iemand nog een goede clio 1.8 16v of williams te koop heeft hoor ik het graag
-
ja ik had het al gezien
stom van me was nog niet echt wakker
greetzzz
stom van me was nog niet echt wakker
greetzzz
Past een uitlaat (einddemper) van een Clio 16v ook op een 1.4?
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
vraag over Clio1 ph2 electrische raambediening aan de bestuurderskant. Is dat 1 blokje of zijn dat 2 losse schakelaars die, dus, apart vervangen kunnen worden? 1tje hapert er zo nu en dan. Voordat ik mijn deur ontkleed (nu geen zin in
) vraag ik het ff snel.
groeten Gerarh
groeten Gerarh
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Apart.GeniustheGzA schreef:vraag over Clio1 ph2 electrische raambediening aan de bestuurderskant. Is dat 1 blokje of zijn dat 2 losse schakelaars die, dus, apart vervangen kunnen worden? 1tje hapert er zo nu en dan. Voordat ik mijn deur ontkleed (nu geen zin in) vraag ik het ff snel.
groeten Gerarh
Dus stuk voor stuk te vervangen. Om hem te vervangen moet je alleen de kaartenbak los te halen. dan kan je ze er zo uit halen.
Project: GTT Blue Sport
-
oke, bedankt!
morgen eens ff doen.

morgen eens ff doen.
Ik ben op zoek naar de spoiler van ASD-tuning. Ik heb hem zelf al op mijn auto zitten, maar een vriend van me wil er ook een. Nou kan ik alleen nergens deze spoiler te koop vinden.
Ik zag hem al wel op Reichhard-motorsport staan. Maar ik weet niet hoelang het duurt voordat je die binnen hebt en wat de extra verzendkosten worden...
Het gaat om deze spoiler:
[img]http://www.asdtuning.com/fotosCatalogo/DF15052.jpg[/img]
Foto is niet erg duidelijk, dus hier nogeen van mijnes:
![Afbeelding]()
Weet iemand waar ik deze kan krijgen???
Ik zag hem al wel op Reichhard-motorsport staan. Maar ik weet niet hoelang het duurt voordat je die binnen hebt en wat de extra verzendkosten worden...
Het gaat om deze spoiler:
[img]http://www.asdtuning.com/fotosCatalogo/DF15052.jpg[/img]
Foto is niet erg duidelijk, dus hier nogeen van mijnes:
Weet iemand waar ik deze kan krijgen???
hebben ze diedingen ook niet bij SK?
dan moet je RB ff bellen..die is importeur van SK.
dan moet je RB ff bellen..die is importeur van SK.
Hey mensen
ik heb een vraag betreft banden maat en verlagen op een RSi..
nu heb ik mooie 16inch Dezent velgen..en ben ik van plan hem +- 3 cm te verlagen als het nodig is...
maar nu valt mijn banden keuze op 195-45-16.. past dit wel allemaal in de wielkasten? en loopt dit niet aan? iemand ervaring mee?
ik heb een vraag betreft banden maat en verlagen op een RSi..
nu heb ik mooie 16inch Dezent velgen..en ben ik van plan hem +- 3 cm te verlagen als het nodig is...
maar nu valt mijn banden keuze op 195-45-16.. past dit wel allemaal in de wielkasten? en loopt dit niet aan? iemand ervaring mee?
had je dit ook niet in andere topic al gezet? of was dit iemand anders 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Moderator
- Car: Megane

-
- Contacteer:
iemand vandaag op 100% tuning die clio 1 louis vuitton nog gezien?
[img]http://img78.imageshack.us/img78/6816/1191997pk7.jpg[/img]

[img]http://img78.imageshack.us/img78/6816/1191997pk7.jpg[/img]
-
- Contacteer:
volgens mij een kennis van "die jongen in 't park" die doe ook in die tassjesDanos schreef:jajah! ik heb hem gezien! interieur was egt

-
- Contacteer:
die digitale klok van de clio1 is die orgineel verlicht?
-
- Contacteer:
le mouton noir (sandy) schreef:die digitale klok van de clio1 is die orgineel verlicht?

van wie was deze ook alweer?
[img]http://www.schadeautos.nl/autos/118/202473.a.jpg[/img]
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe sportdemper voor onder mijn Clio en nou kwam ik deze tegen. Hij is wel voor een 16v. Gaat dit passen onder mijn Clio 1.4 uit '92????
Het gaat om deze einddemper:
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Het zwarte om het eindstuk is een rubberen beschermhoes
Het gaat om deze einddemper:
Het zwarte om het eindstuk is een rubberen beschermhoes

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Rustig blijven... tis nog pas een uur of wat geleden..
In princiepe zou het moeten passen, het kan alleen zijn dat de diameter van de losse bocht iets verschilt van de rest van jouw uitlaat. Gungum werkt dan prima
Als de prijs goed is, gewoon doen
In princiepe zou het moeten passen, het kan alleen zijn dat de diameter van de losse bocht iets verschilt van de rest van jouw uitlaat. Gungum werkt dan prima

Project: GTT Blue Sport
Ja sorry, wilde het gewoon ff snel weten... De nieuwprijs van zo'n laserdemper schijnt 250,- te zijn.. Vraagprijs daartegenover is redelijkFrits schreef:Rustig blijven... tis nog pas een uur of wat geleden..
In princiepe zou het moeten passen, het kan alleen zijn dat de diameter van de losse bocht iets verschilt van de rest van jouw uitlaat. Gungum werkt dan prima![]()

nou..ik had een 16v demper onder mijn 1.4 en dat kreeg je voor geen meter dicht. Wat wel een oplossing is (heb ik toen ook gedaan) is ff de trompet van de middenpijp roodgloeiend stoken en dan met dat bochie de boel wat passend makend.
of gewoon om de week een bonk gungum ertussen prakken
of gewoon om de week een bonk gungum ertussen prakken

Er zijn ook wel verlopen te koop. die heb je ook nodig om van die universele dempers net als van raceland te monteren. mischien kan je zoiets proberen en dan kan je het wel mooi en lek vrij laten aansluiten
R5GTT. Drive it like you stole it