ACT: Clio16V I

Post hier al je vragen over de Clio
Gesloten
twingy style !!!

aankomende week ff kijken voor een 16vtje
williams uitgevoerd helaas geen echte williams
hij staat op mp maar weet niet hoe ik de link moet neer zetten van mp
twingy style !!!

103 whahaha
twingy style !!!

twingy style !!! schreef:aankomende week ff kijken voor een 16vtje
williams uitgevoerd helaas geen echte williams
hij staat op mp maar weet niet hoe ik de link moet neer zetten van mp

advertentie nummer van de clio waar ik voor ga kijken
ff kopieren en plakken op mp

4183811013
frank_williams

Remon

of deze... LINK
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

NERGENS GEEN ROEST TE VINDEN!
Jaja... :) Hij is dus kei hartstikke rot. :P
Jean-Paul-S
Über-Spammer

kom maar kijken naar mijn replica.......... heeft 100% zeker nergens roest :) :wink: bestaat toch nog hoor :lol:
Edwin16v
Contacteer:

Remon-CL10 schreef:of deze... LINK
Dat is mijn oude Clio 16v. Ik kan je verzekeren dat er geen 2liter in ligt. Ik heb de verkoper daar ook op attent gemaakt, maar dat kon hij niet zo waarderen. Hij had de auto zelfs bij de Renault dealer na laten kijken en daar zeiden ze dat er een 2liter in ligt.
De verkoper heeft mij foto's toegestuurd van het blok en dit is nog gewoon het blauwe achterberg blokje 1.8 16v.
Haas
Car: Megane RS

een P of een R....moeilijk voor analfabeten..... :~
jiggy
Contacteer:

Edwin16v schreef:
Remon-CL10 schreef:of deze... LINK
Dat is mijn oude Clio 16v. Ik kan je verzekeren dat er geen 2liter in ligt. Ik heb de verkoper daar ook op attent gemaakt, maar dat kon hij niet zo waarderen. Hij had de auto zelfs bij de Renault dealer na laten kijken en daar zeiden ze dat er een 2liter in ligt.
De verkoper heeft mij foto's toegestuurd van het blok en dit is nog gewoon het blauwe achterberg blokje 1.8 16v.
als de renault dealer nou een sociale werkplaats had zou ik het wel snappen, maar als zelfs de dealer het niet weet :D
jiggy
Contacteer:

Merijn schreef:
NERGENS GEEN ROEST TE VINDEN!
Jaja... :) Hij is dus kei hartstikke rot. :P
dat dacht ik ook altijd dat een renault zonder roest bestond. tot een paar rtc'ers zeiden waar ik moest kijken :D behalve die van J.P.S dan.
PaulM

"op kenteken 1.8 16v" jaja...
Bram

Ik heb een probleem met m'n clio. Ik trok hard op in z'n één. Aan het einde van z'n toeren was het een harde bonk en hoorde ik een bonkend geluid. Ik heb de auto stilgezet en kwam er vervolgens achter dat de auto echt zéér moeilijk in z'n één en twee gaat en iets minder moeilijk in de rest.
Onder de auto lijkt alles goed te zijn. Schakelstang e.d.. Ik ben bang dat de versnellingsbak het heeft begeven (U) . Iemand anders nog suggesties?
joeri_16V
Car: megane 2

motorsteun misschien?
Bram

Nee ook gekeken en lijkt ook goed te zijn. Je kan het blok verder ook niet verder/anders kantelen dan normaal.
Johan_16v
Contacteer:

ben op zoek naar een ontluchtingsnippel voor mijn achterste remklauw. is dat los te krijgen of heeft iemand er nog liggen toevallig?
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Bram schreef:Ik heb een probleem met m'n clio. Ik trok hard op in z'n één. Aan het einde van z'n toeren was het een harde bonk en hoorde ik een bonkend geluid. Ik heb de auto stilgezet en kwam er vervolgens achter dat de auto echt zéér moeilijk in z'n één en twee gaat en iets minder moeilijk in de rest.
Onder de auto lijkt alles goed te zijn. Schakelstang e.d.. Ik ben bang dat de versnellingsbak het heeft begeven (U) . Iemand anders nog suggesties?
klinkt als een kapotte bak ja,ik had
exact 't zelfde vorig jaar :( , was trouwens wel 't gevolg van een kapotte motorsteun
Jean-Paul-S
Über-Spammer

zie je ook aan de cilinderkop. 2.0 heeft aan de uitlaatspruitstukkant nog bevestigingspunten voor een apart hitteschild wat de 16v niet had.
Robke
Car: Lexus IS250

le mouton noir (sandy) schreef:
Bram schreef:Ik heb een probleem met m'n clio. Ik trok hard op in z'n één. Aan het einde van z'n toeren was het een harde bonk en hoorde ik een bonkend geluid. Ik heb de auto stilgezet en kwam er vervolgens achter dat de auto echt zéér moeilijk in z'n één en twee gaat en iets minder moeilijk in de rest.
klinkt als een kapotte bak ja,ik had
exact 't zelfde vorig jaar :( , was trouwens wel 't gevolg van een kapotte motorsteun
Haal eerst eens de accu eruit, grote kans dat die motorsteun of de bout ervan het begeven heeft.
Bram

Heb geen zin meer om er naar te kijken. Dat mag de volgende eigenaar doen :). Wie komt hem halen?
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Robke schreef:
Haal eerst eens de accu eruit, grote kans dat die motorsteun of de bout ervan het begeven heeft.
dan zou die in principe nog goed moeten schakelen met een kapotte steun
Robke
Car: Lexus IS250

Nee, want als die motorsteun het begeven heeft, ligt de bak op het subframe waardoor de afstelling van de schakelstang niet meer klopt.
Heb ik met m'n eerste Clio ook ooit eens gehad.....
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Bram schreef:Nee ook gekeken en lijkt ook goed te zijn. Je kan het blok verder ook niet verder/anders kantelen dan normaal.
:wink:
jiggy
Contacteer:

Bram schreef:Heb geen zin meer om er naar te kijken. Dat mag de volgende eigenaar doen :). Wie komt hem halen?
zal persoonlijk toch nog eens alle oplossingen proberen wat er wordt genoemt. dan kan je de clio ook wat duurder verkopen, maar jah wie ben ik :D
Johan_16v
Contacteer:

Johan_16v schreef:ben op zoek naar een ontluchtingsnippel voor mijn achterste remklauw. is dat los te krijgen of heeft iemand er nog liggen toevallig?
schopje (S)
Menno

J-P-S schreef:
zie je ook aan de cilinderkop. 2.0 heeft aan de uitlaatspruitstukkant nog bevestigingspunten voor een apart hitteschild wat de 16v niet had.
Waar zitten die dan? Ik ken aardig wat verschillen, maar deze niet. Vanavond ook nog een paar koppen bekeken, maar ik zie 'm niet. Waar zit 't psies?
rev it like a rental
Jean-Paul-S
Über-Spammer

aan de uitlaatkant van het blok zitten een aantal stukjes metaal die uitsteken, en die boutgaten dan. ik ben niet in de gelegenheid om er nu foto's van te maken. misschien heeft peter achterberg er wel een megane kop opgezet. zou ook kunnen :)
Edwin16v
Contacteer:

J-P-S schreef:aan de uitlaatkant van het blok zitten een aantal stukjes metaal die uitsteken, en die boutgaten dan. ik ben niet in de gelegenheid om er nu foto's van te maken. misschien heeft peter achterberg er wel een megane kop opgezet. zou ook kunnen :)
Het is echt een 1.8, mijn zus heeft de auto ongeveer 2 jaar gehad en ik 1 jaar en toen lag dat blokje er al in wat er nu nog steeds in ligt.
Jean-Paul-S
Über-Spammer

sorry het was wat onduidelijk. ik had het over mijn eigen 2.0 cilinderkop. niet de kop wat op dat ingebouwde blok moet zitten. ik zal toch eens wat foto's maken als ik tijd heb :p
J_Clio

Heeft iemand nog een stoel 16V te koop?

En het plastic werk? Al het plastic werk wat om de A B en C stijlen heenzit?
Dashboard is niet nodig...

Is hier nergens een verkoop gedeelte?
Johan_16v
Contacteer:

J_Clio schreef:Heeft iemand nog een stoel 16V te koop?

En het plastic werk? Al het plastic werk wat om de A B en C stijlen heenzit?
Dashboard is niet nodig...

Is hier nergens een verkoop gedeelte?
check bovenaan de pagina 'RTC Markt'
http://www.renault-tuning.com/markt.php
J_Clio

Stoel is gelast :wink:

Nu de bekleding nog 8)
jiggy
Contacteer:

ik heb al tijdje een benzine geur in de auto. en het komt van uit de kofferbak. ook het tapijt van de kofferbak stinkt wat naar benzine. iemand enig idee wat het zou kunnen zijn??? dacht zelf dat misschien de slang naar de tank het zou kunnen zijn. die van de tankdop naar de benzinetank loopt.
Tom
Moderator
Car: MB

dat zou kunnen of je moet die dop onder de achterbank eens loshalen. Daat zitten de aansluitingen van de pomp onder.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
jiggy
Contacteer:

Tom schreef:dat zou kunnen of je moet die dop onder de achterbank eens loshalen. Daat zitten de aansluitingen van de pomp onder.
heb net die dop even los gehad, maar daar komt geen benzine lucht van daan.
Gesloten