ACT: Clio16V I
-
aankomende week ff kijken voor een 16vtje
williams uitgevoerd helaas geen echte williams
hij staat op mp maar weet niet hoe ik de link moet neer zetten van mp
-
103 whahaha
-
twingy style !!! schreef:aankomende week ff kijken voor een 16vtje
advertentie nummer van de clio waar ik voor ga kijken
ff kopieren en plakken op mp
4183811013
-
-
- Über-Spammer
kom maar kijken naar mijn replica.......... heeft 100% zeker nergens roest
bestaat toch nog hoor 

Dat is mijn oude Clio 16v. Ik kan je verzekeren dat er geen 2liter in ligt. Ik heb de verkoper daar ook op attent gemaakt, maar dat kon hij niet zo waarderen. Hij had de auto zelfs bij de Renault dealer na laten kijken en daar zeiden ze dat er een 2liter in ligt.Remon-CL10 schreef:of deze... LINK
De verkoper heeft mij foto's toegestuurd van het blok en dit is nog gewoon het blauwe achterberg blokje 1.8 16v.
een P of een R....moeilijk voor analfabeten..... 

als de renault dealer nou een sociale werkplaats had zou ik het wel snappen, maar als zelfs de dealer het niet weetEdwin16v schreef:Dat is mijn oude Clio 16v. Ik kan je verzekeren dat er geen 2liter in ligt. Ik heb de verkoper daar ook op attent gemaakt, maar dat kon hij niet zo waarderen. Hij had de auto zelfs bij de Renault dealer na laten kijken en daar zeiden ze dat er een 2liter in ligt.Remon-CL10 schreef:of deze... LINK
De verkoper heeft mij foto's toegestuurd van het blok en dit is nog gewoon het blauwe achterberg blokje 1.8 16v.

dat dacht ik ook altijd dat een renault zonder roest bestond. tot een paar rtc'ers zeiden waar ik moest kijkenMerijn schreef:Jaja...NERGENS GEEN ROEST TE VINDEN!Hij is dus kei hartstikke rot.

"op kenteken 1.8 16v" jaja...
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Ik heb een probleem met m'n clio. Ik trok hard op in z'n één. Aan het einde van z'n toeren was het een harde bonk en hoorde ik een bonkend geluid. Ik heb de auto stilgezet en kwam er vervolgens achter dat de auto echt zéér moeilijk in z'n één en twee gaat en iets minder moeilijk in de rest.
Onder de auto lijkt alles goed te zijn. Schakelstang e.d.. Ik ben bang dat de versnellingsbak het heeft begeven
. Iemand anders nog suggesties?
Onder de auto lijkt alles goed te zijn. Schakelstang e.d.. Ik ben bang dat de versnellingsbak het heeft begeven

ben op zoek naar een ontluchtingsnippel voor mijn achterste remklauw. is dat los te krijgen of heeft iemand er nog liggen toevallig?
-
- Contacteer:
klinkt als een kapotte bak ja,ik hadBram schreef:Ik heb een probleem met m'n clio. Ik trok hard op in z'n één. Aan het einde van z'n toeren was het een harde bonk en hoorde ik een bonkend geluid. Ik heb de auto stilgezet en kwam er vervolgens achter dat de auto echt zéér moeilijk in z'n één en twee gaat en iets minder moeilijk in de rest.
Onder de auto lijkt alles goed te zijn. Schakelstang e.d.. Ik ben bang dat de versnellingsbak het heeft begeven. Iemand anders nog suggesties?
exact 't zelfde vorig jaar

-
- Über-Spammer
zie je ook aan de cilinderkop. 2.0 heeft aan de uitlaatspruitstukkant nog bevestigingspunten voor een apart hitteschild wat de 16v niet had.Dat is mijn oude Clio 16v. Ik kan je verzekeren dat er geen 2liter in ligt. Ik heb de verkoper daar ook op attent gemaakt, maar dat kon hij niet zo waarderen. Hij had de auto zelfs bij de Renault dealer na laten kijken en daar zeiden ze dat er een 2liter in ligt.
Haal eerst eens de accu eruit, grote kans dat die motorsteun of de bout ervan het begeven heeft.le mouton noir (sandy) schreef:klinkt als een kapotte bak ja,ik hadBram schreef:Ik heb een probleem met m'n clio. Ik trok hard op in z'n één. Aan het einde van z'n toeren was het een harde bonk en hoorde ik een bonkend geluid. Ik heb de auto stilgezet en kwam er vervolgens achter dat de auto echt zéér moeilijk in z'n één en twee gaat en iets minder moeilijk in de rest.
Onder de auto lijkt alles goed te zijn. Schakelstang e.d.. Ik ben bang dat de versnellingsbak het heeft begeven. Iemand anders nog suggesties?
exact 't zelfde vorig jaar, was trouwens wel 't gevolg van een kapotte motorsteun
-
- Contacteer:
dan zou die in principe nog goed moeten schakelen met een kapotte steunRobke schreef:
Haal eerst eens de accu eruit, grote kans dat die motorsteun of de bout ervan het begeven heeft.
-
- Contacteer:
Bram schreef:Nee ook gekeken en lijkt ook goed te zijn. Je kan het blok verder ook niet verder/anders kantelen dan normaal.
zal persoonlijk toch nog eens alle oplossingen proberen wat er wordt genoemt. dan kan je de clio ook wat duurder verkopen, maar jah wie ben ikBram schreef:Heb geen zin meer om er naar te kijken. Dat mag de volgende eigenaar doen. Wie komt hem halen?

schopjeJohan_16v schreef:ben op zoek naar een ontluchtingsnippel voor mijn achterste remklauw. is dat los te krijgen of heeft iemand er nog liggen toevallig?

Waar zitten die dan? Ik ken aardig wat verschillen, maar deze niet. Vanavond ook nog een paar koppen bekeken, maar ik zie 'm niet. Waar zit 't psies?J-P-S schreef:
zie je ook aan de cilinderkop. 2.0 heeft aan de uitlaatspruitstukkant nog bevestigingspunten voor een apart hitteschild wat de 16v niet had.
rev it like a rental
-
- Über-Spammer
aan de uitlaatkant van het blok zitten een aantal stukjes metaal die uitsteken, en die boutgaten dan. ik ben niet in de gelegenheid om er nu foto's van te maken. misschien heeft peter achterberg er wel een megane kop opgezet. zou ook kunnen 

Het is echt een 1.8, mijn zus heeft de auto ongeveer 2 jaar gehad en ik 1 jaar en toen lag dat blokje er al in wat er nu nog steeds in ligt.J-P-S schreef:aan de uitlaatkant van het blok zitten een aantal stukjes metaal die uitsteken, en die boutgaten dan. ik ben niet in de gelegenheid om er nu foto's van te maken. misschien heeft peter achterberg er wel een megane kop opgezet. zou ook kunnen
-
- Über-Spammer
sorry het was wat onduidelijk. ik had het over mijn eigen 2.0 cilinderkop. niet de kop wat op dat ingebouwde blok moet zitten. ik zal toch eens wat foto's maken als ik tijd heb 

check bovenaan de pagina 'RTC Markt'J_Clio schreef:Heeft iemand nog een stoel 16V te koop?
En het plastic werk? Al het plastic werk wat om de A B en C stijlen heenzit?
Dashboard is niet nodig...
Is hier nergens een verkoop gedeelte?
http://www.renault-tuning.com/markt.php
ik heb al tijdje een benzine geur in de auto. en het komt van uit de kofferbak. ook het tapijt van de kofferbak stinkt wat naar benzine. iemand enig idee wat het zou kunnen zijn??? dacht zelf dat misschien de slang naar de tank het zou kunnen zijn. die van de tankdop naar de benzinetank loopt.
heb net die dop even los gehad, maar daar komt geen benzine lucht van daan.Tom schreef:dat zou kunnen of je moet die dop onder de achterbank eens loshalen. Daat zitten de aansluitingen van de pomp onder.