ACT: 5 GT Turbo.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
t gat zit er bij martijn wel, zit alleen niets 'in' zeg maar
Voor de auto staande heb je er 2.
1 links die door de bumper heenkomt in een smal gleufje, deze zit gebout aan je subframe.
En rechts heb je een gat in je bumper waarachter een vast oog aan het subframe zit.
Ik zou lekker het oog door de bumper laten zitten en dat vieze gapende gat dichtmaken. Of je maakt allebei dicht, gooit het losse sleepoog weg en legt een sleuteltje 10 in je deurbak waarmee je in 2 mins de hele bumper ervanaf hebt. Is wel het mooiste natuurlijk. (maarja in het geval van een GT niet altijd het handigste
)
1 links die door de bumper heenkomt in een smal gleufje, deze zit gebout aan je subframe.
En rechts heb je een gat in je bumper waarachter een vast oog aan het subframe zit.
Ik zou lekker het oog door de bumper laten zitten en dat vieze gapende gat dichtmaken. Of je maakt allebei dicht, gooit het losse sleepoog weg en legt een sleuteltje 10 in je deurbak waarmee je in 2 mins de hele bumper ervanaf hebt. Is wel het mooiste natuurlijk. (maarja in het geval van een GT niet altijd het handigste

Op de meeting van afgelopen weekend stonden/reden er een paar 5jes met een bijzonder aangenaam uitlaatgeluid. Zelf heb ik een peco big bore er onder zitten maar vind deze aanzienlijk minder mooi geluid geven dan wat ik hoorde...
Welke systemen hangen er bij jullie onder? devil trompet? group N?
Renault 5 GT Turbo '87
-
- Contacteer:
Bij martijnG hangt mijn ouwe K-tec pijp eronder

-
- Contacteer:
Mooi man, en hier zit er nog een dempende turbo tussen,Menno schreef:kolere wat maakt dat ding een pleurisherrie.Erik (Schepjes) schreef:Bij martijnG hangt mijn ouwe K-tec pijp eronder![]()
bij m'n gte niet

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
als je verteld welke auto's je bedoeltKier schreef:Op de meeting van afgelopen weekend stonden/reden er een paar 5jes met een bijzonder aangenaam uitlaatgeluid. Zelf heb ik een peco big bore er onder zitten maar vind deze aanzienlijk minder mooi geluid geven dan wat ik hoorde...

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tja.. op zondag laat mijn geheugen me wel vaker in de steek. kan zo niet ff voor de geest halen welke gtt bij welk geluid hoorde.Luco/Alpine-racer schreef:als je verteld welke auto's je bedoeltKier schreef:Op de meeting van afgelopen weekend stonden/reden er een paar 5jes met een bijzonder aangenaam uitlaatgeluid. Zelf heb ik een peco big bore er onder zitten maar vind deze aanzienlijk minder mooi geluid geven dan wat ik hoorde...
maar wil een uitlaat die roffeld als een idioot

Renault 5 GT Turbo '87
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

-
- Contacteer:
die van k-tec met dubbel "dempers"Kier schreef:Tja.. op zondag laat mijn geheugen me wel vaker in de steek. kan zo niet ff voor de geest halen welke gtt bij welk geluid hoorde.Luco/Alpine-racer schreef:als je verteld welke auto's je bedoeltKier schreef:Op de meeting van afgelopen weekend stonden/reden er een paar 5jes met een bijzonder aangenaam uitlaatgeluid. Zelf heb ik een peco big bore er onder zitten maar vind deze aanzienlijk minder mooi geluid geven dan wat ik hoorde...
maar wil een uitlaat die roffeld als een idiootDoet ie nu ook wel.. maar niet hard genoeg

devil trompetjes zijnook echt roelerend... Die wil ik eigenlijk nog 1 hebben voor onder mijn clio, als alternatief voor mijn sidepipe..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik weet niet eens wat er onder ligt maar zit mooi donker geluidje in 

zijn die nog ergens te krijgen? zon devil flammenrohr?Haas schreef:devil trompetjes zijnook echt roelerend... Die wil ik eigenlijk nog 1 hebben voor onder mijn clio, als alternatief voor mijn sidepipe..

Group N uitlaat van bijv OMP, zal dat ook het gewenste resultaat brengen?
Renault 5 GT Turbo '87
Heb begrepen dat ze niet meer nieuw te krijgen zijn maar degene(Nick) die je wagen gefixt heeft wil ze binnenkort zelf gaan makenKier schreef:zijn die nog ergens te krijgen? zon devil flammenrohr?Haas schreef:devil trompetjes zijnook echt roelerend... Die wil ik eigenlijk nog 1 hebben voor onder mijn clio, als alternatief voor mijn sidepipe..![]()

Als ie dat echt binnenkort doet heeft ie er denk ik wel een klant bijGerryTT schreef:Heb begrepen dat ze niet meer nieuw te krijgen zijn maar degene(Nick) die je wagen gefixt heeft wil ze binnenkort zelf gaan makenKier schreef:zijn die nog ergens te krijgen? zon devil flammenrohr?Haas schreef:devil trompetjes zijnook echt roelerend... Die wil ik eigenlijk nog 1 hebben voor onder mijn clio, als alternatief voor mijn sidepipe..![]()

Renault 5 GT Turbo '87
-
- Car: megane 2
kom je dan ook s bij mij door de straat scheuren, hier zijn ze ook zo zot van luide uitlaten (not)paz-maniac schreef:heb nog een side pipe liggen die ga ik er binnenkort nog es onder schroeven, kijken of ze dat hier in de straat beetje kunnen warderen![]()

wat ik begrepen heb , is dat die flammenrohrs nog wel te bestellen zijn, maar als custombuild en dus duur. Maar als we 10 rtc'ers vinden, zal aan de prijs wel wat te doen zijn... 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja, ik bedoel dus links door het smalle gleufje in de voorbumper...daar zit bij mij dus niks (en overigens bij meerdere GT's op de meeting niet) Kan dus eventueel weer een sleepoog aan mn subframe bouten als ik er één kan vinden?? Zouden die los te krijgen zijn oid?Steven schreef:Voor de auto staande heb je er 2.
Ik zou lekker het oog door de bumper laten zitten en dat vieze gapende gat dichtmaken. Of je maakt allebei dicht, gooit het losse sleepoog weg en legt een sleuteltje 10 in je deurbak waarmee je in 2 mins de hele bumper ervanaf hebt. Is wel het mooiste natuurlijk. (maarja in het geval van een GT niet altijd het handigste)
Voor het geval dat ie kapot gaat

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
zitten los geschroef ja.
ben die van me clio kwijt...ook nog ff kijken hoe ik dat ga doen

-
- Über-Spammer
Ik heb inderdaad de dubbele K-Tec eronder zitten...de hele uitlaatlijn is dus demperloos en het geluid is...tsja...hoe moet je dat uitleggen...oorverdovend?Kier schreef:Op de meeting van afgelopen weekend stonden/reden er een paar 5jes met een bijzonder aangenaam uitlaatgeluid. Zelf heb ik een peco big bore er onder zitten maar vind deze aanzienlijk minder mooi geluid geven dan wat ik hoorde...

Die witte GT uit Limburg volgens mij? Met de antraciete Supertourismos...daar kwam ook een erg lekker geluid uit, net zoals die van Luco trouwens

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
die witte is van patrick L toch? 

-
- Über-Spammer
Ja die ja
Kon ff niet op zn naam komen... 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als je er nog een zoekt haas... Geloof dat ik hier ook nog zo'n stuk staal heb liggen.Haas schreef:zitten los geschroef ja.
kom maar een keer halen dan

Project: GTT Blue Sport
Voor de mensen die na zondag een GTTje zoeken, er staat op MP en hele bekende te koop... Wie houdt hem binnen de club?!
GTTI op zoek naar een nieuw baasje....klik hier....
2e keer MRTN.....
Nu definitief?! 
GTTI op zoek naar een nieuw baasje....klik hier....
2e keer MRTN.....

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
nog iemand een projekkie?
klikkerrrrrrrrrrrrrrrrrdeklik
klikkerrrrrrrrrrrrrrrrrdeklik