kom hem ff laten zien

MEI 98????????Florus schreef:Mei 1998
gelukkig heeftie hem pas sinds augustus dit jaarDennis VK schreef:MEI 98????????Florus schreef:Mei 1998![]()
wat voor voor een waardeloze verzekeraar is dat zeg? ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk k*%$e dat jij zonder APK kan rondrijden.
niet zo zeer om jezelf, maar het gaat er mij meer om dat als er een ongeluk ontstaat door een mankement aan jouw auto en waarbij het leven van iemand anders op het spel staat.
ik zou me diep schamen, apk kost verd@#me 50 euro!
huh? Hoezo dat dan?Florus schreef:Ze hebben het kenteken nagetrokken![]()
en gezien dat ie Mei 1998 de laatste APK heeft gehad,dus willen nu voor eind komende week een kopie van 't keuringsbewijs zien........
Nee,hij is niet geschorst, had verwacht 'm wat sneller rijdend te hebben,dus heb de verzekering van de andere auto gelijk over laten zetten op deze,leek mij de simpelste weg.........Haas schreef:huh? Hoezo dat dan?Florus schreef:Ze hebben het kenteken nagetrokken![]()
en gezien dat ie Mei 1998 de laatste APK heeft gehad,dus willen nu voor eind komende week een kopie van 't keuringsbewijs zien........
mijn clio heeft ook al 5 jaar geen apk meer, maar ja, die is ook al 5 jaar geschorst. Waarom willen ze dat weten dan? hij is toch geschorst of...?
Dan ben ik op mn scherpstPosted: 18 Sep 2006 23:05
Jaja........Paul1916v schreef:Dan ben ik op mn scherpstPosted: 18 Sep 2006 23:05