FF dubbelposten

FF dubbelposten
wtf lekkerJacco Osté schreef:Sjeune velgjes, niet helemaal mijn stijl... Maar toch
met die ene kun je ook bellenRonnie Detmers schreef:wtf lekkerJacco Osté schreef:Sjeune velgjes, niet helemaal mijn stijl... Maar toch
Aan deze verkoper heb ik toen mijn twingo verkochtJacco Osté schreef:Sjeune velgjes, niet helemaal mijn stijl... Maar toch
een bumper voor laten rekken nog nooit van gehoordDxRsd schreef:Heb mijn reden erbij gezetmaar heb nu offertes voor verschillende dingen lopen
Voor audio deurpanelen (ga ik toch uit laten besteden ik snap d'r geen f*ck van van heel het polyen niet en weet niet of het goed blijft zitte) en Kofferbak (wilk zelf ook mssn aan beginnen iig als het te duur word) en m'n bumperset is comming 2morrow
(natuurlijk stuur ik gelijk foto's) morgen aaf ga ik m'n bumperset gelijk monteren want hij moet eerst beetje voorgerekt worden... anders gaat de lak scheuren
dus maandje zo rijden (kan ik mooi een dubbele uitlaat uit duitsland laten komen )
twingy style !!! schreef:een bumper voor laten rekken nog nooit van gehoordDxRsd schreef:Heb mijn reden erbij gezetmaar heb nu offertes voor verschillende dingen lopen
Voor audio deurpanelen (ga ik toch uit laten besteden ik snap d'r geen f*ck van van heel het polyen niet en weet niet of het goed blijft zitte) en Kofferbak (wilk zelf ook mssn aan beginnen iig als het te duur word) en m'n bumperset is comming 2morrow
(natuurlijk stuur ik gelijk foto's) morgen aaf ga ik m'n bumperset gelijk monteren want hij moet eerst beetje voorgerekt worden... anders gaat de lak scheuren
dus maandje zo rijden (kan ik mooi een dubbele uitlaat uit duitsland laten komen )
![]()
wij hebben de bumperkit er meteen opgezet en er zitten toch echt geen lak scheuren in
ben benieuwd wat voor bumpersetje je heb besteld
Deze velgen hebben idd op mijn ex twingo gezetenJacco Osté schreef:Sjeune velgjes, niet helemaal mijn stijl... Maar toch