jaja en dan een gaatje in maken en gaan met die banaan

smeerhaas

jaja en dan een gaatje in maken en gaan met die banaan
Chris@R5 schreef:Ik weet niet wat voor films jij huurt Luco...Luco/Alpine-racer schreef:welke film was dat ook alweer dat zon perverseling fluffybeestjes lag te steken![]()
Tss....Edward(ForeverYoung) schreef:want +/- 300 km op een volle tank vind ik toch wel asociaal duur, zou die van mij dat zonder reden doen, dan kreeg ie een schop![]()
Renault speelt een thuismatch in Parijs en doet dus extra z'n best om de aandacht te trekken. Bij gebrek aan grote nieuwigheden bij de seriemodellen, voorziet het merk met de ruit een drietal prototypes. Eén ervan wordt nu al onthuld: de Nepta. Volgens Renault is het een vierzits GT cabriolet.
Edward(ForeverYoung) schreef:![]()
wel ff .....BLLLAAATTTT......te zijn, volgens mij
BLLLAAATTTT???????Haas schreef:Edward(ForeverYoung) schreef:![]()
mijnoude clio s reed ook iets van 1:13 a 1:12 in stadsverkeer. op de snelweg bij 'zuinige' stand 1:15...
Volgens mij niet.AnthonyR schreef:Me vader zegt van niet, thinner wel... Voor de zekerheid zou ik wat meer antwoorden afwachtenjoeri_clio16V schreef:weet iemand of terpetine schadelijk is voor de lak van een auto?
Gaat ie kuchen en proesten, vraag je of ie 'aaah' wil zeggen, en mik je een paar hoesttabletten in de tank...problem solvedEdward(ForeverYoung) schreef:BLLLAAATTTT???????Haas schreef:Edward(ForeverYoung) schreef:![]()
mijnoude clio s reed ook iets van 1:13 a 1:12 in stadsverkeer. op de snelweg bij 'zuinige' stand 1:15...![]()
maareh, dat is redelijk netjes, normaal.
300 km is niet normaal![]()
zal 'm toch die lambda maar eens door laten meten...
wat voor symptomen geeft zo'n ding ook alweer als ie kapot is?
heb t vanmiddag wel al op mn velgen gebruikt om teer te verwijderen, wat ook perfect gelukt is.Edward(ForeverYoung) schreef:
Volgens mij niet.
Heb dat geloof ik ook gebruikt toen een stelletje dronken uit de boom gerukte rasidioten een paar coniferen in de tuin in de fik hadden gestoken, waardoor m'n hele auto onder de kleverige verbrande hars zat.
meeste probeer je zelf te doen maar....zie volgende quote:Robert-Jan schreef:Ik zou zo'n ding echt niet willen, ook voor die belachelijk lage prijs niet.
Op mijn werk hebben we er 2 in onderhoud, daar loopt je portomonee en bankrekening flink op leeg.
gezien welke problemen hij heeft ? Diff om te beginnen... o jee ojee...Riël schreef:Als je in een half uurjte kan beslissen, kun je een mooie koop doen ...
http://cgi.ebay.de/Renault-Safrane-Bacc ... dZViewItem
t is ook niet dat k r met een zeik natte doek over ga, gewoon net een beetje vochtig zegmaar.Riël schreef:Beter polish ofzo. Een beetje kan geen kwaad, maar t lost lak wel op, zij het in veel mindere mate als thinner.
Om teer-spetters te verwijderen heeft Valma speciale spuitbussen. Dat spul mag je echter ook niet te lang laten inwerken. Dat lukt ook niet, want daarvoor verdampt het te snel. Gaat ook goed met lamp-olie(voor een olie-lamp) of peterolium. Ook hiervoor geld niet te lang laten inwerken.joeri_clio16V schreef:t is ook niet dat k r met een zeik natte doek over ga, gewoon net een beetje vochtig zegmaar.Riël schreef:Beter polish ofzo. Een beetje kan geen kwaad, maar t lost lak wel op, zij het in veel mindere mate als thinner.