Bedankt voor de snelle reacties jongens

Wat een opluchting moet dat zijn.Wilma schreef:Sinds kort werk ik ook op de Mac (switch ertussen en gaan hier).
Beperking van het forum. Ontwikkeld voor IE en niet universeel. De [IMG]-knop, etc werkt ook zo....Wilma schreef:Meer een ellende![]()
ë é á... dat heb ik nu door![]()
Nog één vraagje :$
Als ik hier op een smiley klik, dan komt de cursor ervoor te staan. De "End" knop werkt niet en moet iedere keer met de muis de cursor weer goed zetten. Is dat een instelling?
Klinkt goed... Net als die 'officiele' berichten die zij plaatsen op de site die achteraf helemaal niet waar blijken te zijn.Haas schreef:ff vraagje:
wie heeft er wel eens spullen besteld bij F1racing.nl ?
heb namelijk twee weken terug jaarboek 2005 besteld (die moest ik nog) en nog wat andere dinge, t-shirt en petje. Nu heb ik dus al betaald, bevestigingsmail enz, alleen........nog niets ontvangen.
je zou binenn 5 werkdagen de bestelling thuis krijgen( niet echt dus..) dus heb vanmorgen maar gebeld, maar krijg geen gehoor?
Ah oké, daar zal ik mee moeten leven danMartijn schreef:Beperking van het forum. Ontwikkeld voor IE en niet universeel. De [IMG]-knop, etc werkt ook zo....Wilma schreef:Meer een ellende![]()
ë é á... dat heb ik nu door![]()
Nog één vraagje :$
Als ik hier op een smiley klik, dan komt de cursor ervoor te staan. De "End" knop werkt niet en moet iedere keer met de muis de cursor weer goed zetten. Is dat een instelling?
ah..nu zojuist toch contact gehad. Het jaarboek en het tshirt kwamen volgende week binnen, dus zou t over een werkdag of 7 a 8 in huis moeten hebben..Haas schreef:tsja...damon hill, dan vraag je er ook omNiemand wil die dingen hebben he, dus moeten ze m speciaal maken
![]()
Ja, weet niet, ben nooit zo fan van iets bestellen op deze manier, maar goed toch maar gedaan. Als er een probleem was met de bestelling, zou je daar TELEFONISCH bericht van krijgen. Uiteraard niets gehoord..
Je hebt toch geen Schumacher-petje gekocht he!?Haas schreef:tsja...damon hill, dan vraag je er ook omNiemand wil die dingen hebben he, dus moeten ze m speciaal maken
![]()
Ja, weet niet, ben nooit zo fan van iets bestellen op deze manier, maar goed toch maar gedaan. Als er een probleem was met de bestelling, zou je daar TELEFONISCH bericht van krijgen. Uiteraard niets gehoord..
Merijn schreef:Je hebt toch geen Schumacher-petje gekocht he!?Haas schreef:tsja...damon hill, dan vraag je er ook omNiemand wil die dingen hebben he, dus moeten ze m speciaal maken
![]()
Mooi ding , ik moet nog even sparenMike (spitsoor) schreef:Net gespot op de ocassion afdeling bij VKV in R'dam:
Titel : Paris Hilton dronken uit haar auto gehaald
Paris Hilton is in de nacht van woensdag op donderdag in Hollywood betrapt op rijden onder invloed.
Agenten lieten haar stoppen en op een blaaspijpje blazen omdat zij in haar Mercedes-Benz SLR McLaren over de weg slingerde. Volgens haar woordvoerster had Hilton op een receptie één margarita gedronken, op een lege mag na een dag vol video-opnamen.
Nadat de politie proces-verbaal had opgemaakt liet Paris zich bij het bureau ophalen door haar zusje Nicky en haar vriend Kevin Connolly en Mintz.