maar als je dat bij rustig rijgedrag hebt lijkt het me vreemd.
Göwöne mötörölie FränkFrank M schreef:Ik heb net een setje klepstoters binnen voor m'n willyNu is de verpakking nogal onhandig, dus wil ik ze ergens anders in bewaren. Ze zitten in een soort eierdoos die gevuld is met olie. Ik heb geen idee wat voor olie. Kan ik ze gewoon in normale olie bewaren?
inleg filter + orginele luchtfilter huis + vacuflex slang naar bumper!J-P-S schreef:ik ben aan het denken om zelf een buis te maken die een bocht naar beneden maakt, en dan het filter ergens achter de bumper.net motorblokkie
iemand nog luchtfilterbuis ideeen?
zelf van die ovale flensen maken en een buis is ook wel zelf te maken.
*to be continued*
jah, maar 't werkt wel, en 't ziet er beter uit dan alleen een slang uit je bumper, vogeltjes komen er niet meer in, d'r zit gaas voor!MarcoG schreef:Vogeltjes happert van jou weer
ff nieuwe dop bestellen bij de stealer.willow schreef:ik heb weer wat nieuws...
als ik een stukje gereden heb dan zit er klein beetje olie boven mijn linker koplamp en op de zijscherm
het is denk de olie van stuurbekrachtiging, dr zit zo'n gaatje in de dop en daar komt de olie er dan uit
is dat normaal???
k bedoel als je voor de auto staat aan de linkerkantMenno schreef:ff nieuwe dop bestellen bij de stealer.willow schreef:ik heb weer wat nieuws...
als ik een stukje gereden heb dan zit er klein beetje olie boven mijn linker koplamp en op de zijscherm
het is denk de olie van stuurbekrachtiging, dr zit zo'n gaatje in de dop en daar komt de olie er dan uit
is dat normaal???
De ontluchting in de dop blijft open staan, komt erg vaak voor.
(bij mij zit m'n linker koplamp trouwens aan de linkerkant................)
kan ook je contact zijn. dat zijn echt prulledingen namelijk!die sensors zijn toch niet de meest betrouwbare? de mijne doet t alleen als ie er zin in heeft, en dan nog schiet ie wel es alle kanten op..
het zou niet veel schelen maar het is wel echt heel veel, maar zal deze week weer ff opmeten.Christian schreef:1 op 6 is wel erg hoor
mijn opgevokte motorblok doet nog geneens 1 op 6 laat staan een standaard blok
SLEUTELEN?????willow schreef:vanavond ff sleutelen, oude dop van stuurbekrachtiging eraf en nieuwe erop erop
600 euro, die flappes...