Na het inschakelen van de airco komt me toch een vervelend luchtje uit de lucht roosters, dit duurt maar een paar minuten en als dat luchtje weg is komt de koude lucht pas (zonder geur)

dat kom omdat je daarna je schoenen nie meer uit heb gedaan in die auto, da heeft niets met de airco te maken rielRiël schreef:Nou lees, haal es zo'n spuitbus
Dat reinigt, en haalt ook die schimmel weg !
Pas gedaan bij een nieuwe peugeot die stonk ook naar zweetvoeten. Spiutbusje en hopsa, klaar.
k heb het zelf niet voorgehad (k heb ook geen airco), maar k ken wel iemand die uit wanhoop zijn auto verkocht heeft om van die geur af te zijn ....MartijnG schreef:Heb je weer lekker lopen kotsen in je wagen dan ??![]()
Volgens mij is dat een moeilijke geur om uit je wagen te krijgen...
Ask Ronnie, zn broer heeft wel eens in zijn auto gekotst geloof ik
Denk dat die spuitbus vooral het aircocirquit geurvrij maakt maar niet de geurn uit bijv. de bekledingtut schreef:k heb het zelf niet voorgehad (k heb ook geen airco), maar k ken wel iemand die uit wanhoop zijn auto verkocht heeft om van die geur af te zijn ....MartijnG schreef:Heb je weer lekker lopen kotsen in je wagen dan ??![]()
Ja, maar t zijn de filters niet die stinken!(Hoolie)-Ad schreef:dat kom omdat je daarna je schoenen nie meer uit heb gedaan in die auto, da heeft niets met de airco te maken rielRiël schreef:Nou lees, haal es zo'n spuitbus
Dat reinigt, en haalt ook die schimmel weg !
Pas gedaan bij een nieuwe peugeot die stonk ook naar zweetvoeten. Spiutbusje en hopsa, klaar.
Maar ik geloof graag dat het helpt zo'n spuitbus, maar dat gaat natuurlijk niet boven nieuwe filters lijkt mij
Riël schreef:
Voor technische informatie kunt u contact opnemen met uw Forté-adviseur Riël
Heb een hoop gemist merk ik alMartijnG schreef:Heb je weer lekker lopen kotsen in je wagen dan ??![]()
in principe wel ja, maar ik ben er voorstander van om iet sneller onderhoud te geven. Zeker bij een espace. Maar tegenwoordig kijk je beter ff in het onderhoudsboekje, hangt echt van auto tot auto af.clioke schreef:euhhh, op hoeveel km is dat groot nu ook alweer? 60.000 ?