Alvast even contact opnemen met gemeente nijmegen, dat ze effe wat drempels gladstrijken

Oewee!!!!Lex schreef:Voorbeeld je met een 300c
[img]http://www.maxituning.es/images/galeria/E1010602.jpg[/img]
dees bedoel je:Lex schreef:Loner Design.
Dat was vroeger de shop van KSC-import en is toen overgenomen door een medewerker
haha...daar ben ik zelf al mee bezig. Zei vd week al tegen Ferdy, moet achteruit de wijk uitcanonballman schreef:Ow, en hij komt voor dus nog lager te staan als het blokje erin ligt.
Alvast even contact opnemen met gemeente nijmegen, dat ze effe wat drempels gladstrijken
Op de wielnaaf plaats je een speciale rolapparaat, dan maak je met een brander de binnenkant van het scherm warm en rol je een zware rol aan de binnenzijde het scherm naar buiten toe.Luco/Alpine-racer schreef:hoe werkt dat uitrollen precies?
en ik neem aan dat je je auto dan ook een stukje breder op zijn wielen kan zetten?
hoeveel kan je ermee winnen?
eventueel fototjes?
ik neem aan dat dan bij een gtt de skirts niet meer passen?Lex schreef:Op de wielnaaf plaats je een speciale rolapparaat, dan maak je met een brander de binnenkant van het scherm warm en rol je een zware rol aan de binnenzijde het scherm naar buiten toe.Luco/Alpine-racer schreef:hoe werkt dat uitrollen precies?
en ik neem aan dat je je auto dan ook een stukje breder op zijn wielen kan zetten?
hoeveel kan je ermee winnen?
eventueel fototjes?