Egon's R 19 16v. Cabrio (nieuw onderkomen)
Hier was hij nog erg vies, maar ik kon niet wachten met foto's maken
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... laguna.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... laguna.JPG[/img]
Hier nog wat pic's
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 1916v1.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 1916v2.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 1916v3.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 1916v1.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 1916v2.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 1916v3.JPG[/img]
-
- Über-Spammer
mooie witte knippers erin, spiegels even in kleur en andere velgjes dan ben je al een heel eind 
zekers te weten.bel jij Peter Timoteef even?Hesselgouda schreef:gefeliciteerd maat!!, we zullen er eens flink mee aan de slag gaan he

Laatst gewijzigd door Egon op do 31 aug 2006 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
mijn laguna velgjes komen er onder en inderdaad witte knippers
Verder moet ik even kijken. hij kan natuurlijk nog naar beneden. Zitten de juiste veren onder als het goed is. Vorige eigenaar heeft hem omhooggeschroefd omdat ze niet met die drempels overweg kon
Een dezerdagen mijn rtc-plaathouders er op.
een spoilertje er op zou hem ook niet misstaan denk ik
verder nog even op zoek naar een windschermpje

Verder moet ik even kijken. hij kan natuurlijk nog naar beneden. Zitten de juiste veren onder als het goed is. Vorige eigenaar heeft hem omhooggeschroefd omdat ze niet met die drempels overweg kon

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
spoiler? niet doen! vind ik de hele lijn van de cabrio verpesten! hij zit vaak op 16v cabrio's, maar ik vind t echt niet staan..
maar is natuurlijk kwestie van smaak
maar is natuurlijk kwestie van smaak

-
mooie bak man! over die spoiler, als je er een neemt van een hatchback ziet het er niet uit, maar ze zijn er ook die lager zijn en die vind ik persoonlijk wel mooi 

Witte zijknippers heb ik nog een setje zo goed als nieuwe liggen.Egonlaguna schreef:mijn laguna velgjes komen er onder en inderdaad witte knippers![]()

Het zijn de goeie van MHW ofzoiets, dus er zit en komt geen vocht in te zitten.

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Feli met de cabrio. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
jawel hoor, alleen zat er toen een klepje voorHesselgouda schreef:HUH die radio zat er net nog niet in
is een vrij oud ding van vdo-dayton
Audio moet ik ook mee aan de slag. Er zitten 6 boxen in (2 keer 13 cm speaker, 2 keer 16 cm en 2 tweeters) maar er doen maar 2 boxen iets. (rechts voor en links achter)
Wat moet je voor hebben?Robke schreef:Witte zijknippers heb ik nog een setje zo goed als nieuwe liggen.Egonlaguna schreef:mijn laguna velgjes komen er onder en inderdaad witte knippers![]()
verder nog even op zoek naar een windschermpje![]()

-
- Contacteer:
Mooie cabrio, en nou nog een beetje fatsoenlijk weer.
Veel plezier ermee.
Die mistlamp van die Laguna mag onderhand ook wel vervangen worden.
Veel plezier ermee.

Die mistlamp van die Laguna mag onderhand ook wel vervangen worden.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Contacteer:
jawel, is namelijk off-topic.Egonlaguna schreef:hoef je niet klein te schrijven hoor

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
leuke auto ..maar ga je nu de velgen die op de laguna( zie foto) zitten onder de 19 zetten ?????
Tientje.Egonlaguna schreef:Wat moet je voor hebben?Robke schreef:Witte zijknippers heb ik nog een setje zo goed als nieuwe liggen.Egonlaguna schreef:mijn laguna velgjes komen er onder en inderdaad witte knippers![]()

De originele Laguna velgen ja, is ook 15 inch, groter zal niet echt gaan denk ik.jochem de haas schreef:leuke auto ..maar ga je nu de velgen die op de laguna( zie foto) zitten onder de 19 zetten ?????
Originele 19 velgen zijn niet echt mooi. Veel stoeprandschade en oxidatie. Lak is voor een gedeelte van de velgen af.
zijn dezelfde die ook onder een clio 16v ph2 liggen. keertje mooi maken dan staat het al stuk beter en kan je ze gebruiken voor in de winter (zomer winter verhaal)
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Je kan mijn gedachten lezen:
In de zomer mijn originele laguna velgen eronder
In de winter die van de 19, maar die moeten wel een beetje hersteld worden, want echt veel van de lak is er af gevreten door zout denk ik, die stoeprandschade is ook flink, zal er wel eens een paar fototjes van maken. Een naafkapje mist er overigens van. Weet iemand waar ik die kan kopen. Wil wel graag de metalen en niet die van plastic zoals die tegenwoordig verkrijgbaar zijn.
In de zomer mijn originele laguna velgen eronder
In de winter die van de 19, maar die moeten wel een beetje hersteld worden, want echt veel van de lak is er af gevreten door zout denk ik, die stoeprandschade is ook flink, zal er wel eens een paar fototjes van maken. Een naafkapje mist er overigens van. Weet iemand waar ik die kan kopen. Wil wel graag de metalen en niet die van plastic zoals die tegenwoordig verkrijgbaar zijn.
Lijkt me niet zo'n gekke prijs. Zullen we het verder via PM regelen?Robke schreef:Tientje.Egonlaguna schreef:Wat moet je voor hebben?Robke schreef:Witte zijknippers heb ik nog een setje zo goed als nieuwe liggen.Egonlaguna schreef:mijn laguna velgjes komen er onder en inderdaad witte knippers![]()
vandaag een inventarisatie gemaakt van wat ik allemaal aan mijn auto wil/ moet veranderen en mijn audio voor een groot gedeelte in orde gemaakt. heb nu weer uit 6 speakers geluid.
een speaker (rechtsvoor) moet nog vervangen worden. Linksvoor is wel gelukt. Ik snap het niet want de bakken waar het ingeplaatst moet worden zijn gewoon origineel.
Zal waarschijnlijk nieuwe gaatjes geboord moeten worden in de speaker-rand.
Wel lekker geluid
ook al mist er nog een ground-zero speaker (daar heb ik nog maar even de standaard speaker terug in geplaatst)
Ik zal een opsomming maken aan de hand van foto's zodra ik die heb gemaakt.
een speaker (rechtsvoor) moet nog vervangen worden. Linksvoor is wel gelukt. Ik snap het niet want de bakken waar het ingeplaatst moet worden zijn gewoon origineel.
Zal waarschijnlijk nieuwe gaatjes geboord moeten worden in de speaker-rand.
Wel lekker geluid

Ik zal een opsomming maken aan de hand van foto's zodra ik die heb gemaakt.
Audio is inmiddels in orde. Rechter speaker zit er ook in. Aansluitingen zitten wel aan de bovenkant en er is op deze manier maar net voldoende ruimte voor.
Achter in wil ik ook wat betere speakers plaatsen, maar ik krijg die kapjes er niet af, weet iemand hoe ik die los krijg zonder ze te slopen?
Achter in wil ik ook wat betere speakers plaatsen, maar ik krijg die kapjes er niet af, weet iemand hoe ik die los krijg zonder ze te slopen?
gewoon links om los draaien netzo als de voorste 

Er zit wel wat speling in, maar los krijg ik ze nietrtbresjes schreef:gewoon links om los draaien netzo als de voorste

Ik ben bang dat deze net als een van de voorspeakers ook vast gekit zit.
Daar ben ik echt even mee bezig geweest met veel gehannes en hulpmiddelen om die los te krijgen. Vorige eigenaar had het vast (laten) plakken omdat er een pinnetje van af was gebroken

Morgen nog maar eens proberen, ben nu op het werk met een andere auto.
dan zullen ze idd wel gekit zitten jagebeurt nog al eens dat die roosters anders trillen als je muziek aan staat en dat is knap irritant 

Een andere vraag:
Ik wil mijn achterruitje weer een beetje helder krijgen. Ik weet dat je het kan 'polijsten' maar wat voor spul heb ik daar voor nodig en waar kan ik dat kopen?
Ik heb het ruitje al zo veel mogelijk schoon gemaakt. Het is er iets beter op geworden, maar zie er nog steeds niets door. Inmiddels na het schoonmaken wel de verlichting van auto's achter mij, maar verder niets.
Ik wil mijn achterruitje weer een beetje helder krijgen. Ik weet dat je het kan 'polijsten' maar wat voor spul heb ik daar voor nodig en waar kan ik dat kopen?
Ik heb het ruitje al zo veel mogelijk schoon gemaakt. Het is er iets beter op geworden, maar zie er nog steeds niets door. Inmiddels na het schoonmaken wel de verlichting van auto's achter mij, maar verder niets.
-
- Contacteer:
Is een kunststof ruitje, toch?
Kijk iig. uit met agressieve rommel, maar dat wist je natuurlijk al.

Kijk iig. uit met agressieve rommel, maar dat wist je natuurlijk al.