AnthonyR schreef:Nog maar 2 weken
jij moet klagen

Heet dan wel geen arco, maar toch ff kijken..Steven schreef:Hier kun je de hell nog es naloeren (ongecensureerd) Arco: Klik
Riël schreef:Ik ben vanaf dinsdagnacht ook weg, even 8 daagjes chillen in Mallorca
Riël schreef:Gewoon nog een week aan auto's sleutelen zou ik net zo leuk vinden als op vakantie gaan, hoor
Ik vind wel dat er veel vakantie is, geef ik toe...MartijnG schreef:Heerlijk zo'n middelbare opleiding...als je op school zit hoef je niks te doen en voordat je een scheet kunt laten heb je alweer vakantie![]()
ik moest in 2 jaar 22 nederlandse, en 12 engelse boeken (literatuur!) lezen..daarom lees ik nu ook bijna niets meerAnthonyR schreef:Ik hoef er dit jaar maar 3 en vorig jaar moest ik er ook 3.. Is verdeeld over 2 jaar..
Nee, dat is dan rondhangen op een renault-forum....Johan schreef:Dat lange op school zitten komt omdat pappie en mammie een baan hebben van 9-5. Als zoon/dochter lief dan om 15:00 thuis komt, wordt er natuurlijk geen huiswerk gemaakt. Dan is het natuurlijk voetballen op het pleintje.
Maar dat verplicht lang op school zitten, zou ik iid ook bout hebben gevonden.
Ik voetbal wel hoorPaul1916v schreef:Nee, dat is dan rondhangen op een renault-forum....Johan schreef:Dat lange op school zitten komt omdat pappie en mammie een baan hebben van 9-5. Als zoon/dochter lief dan om 15:00 thuis komt, wordt er natuurlijk geen huiswerk gemaakt. Dan is het natuurlijk voetballen op het pleintje.
Maar dat verplicht lang op school zitten, zou ik iid ook bout hebben gevonden.kijk maar naar anthony!