Oranje met fel groene GTE ... (moeilijk over het hoofd te zien

rond een uur of 19:00 ..
dat is hoolie geweest, kan niet missenturbo5 schreef:gisteren in breda..
Oranje met fel groene GTE ... (moeilijk over het hoofd te zien)
whe he die trekhaak dat gaat zeker gebeurenArie van de Hoek schreef:Feli Hessel met de aankoop. Eindelijk een fatsoenlijke RTC-auto.Hesselgouda schreef:Mis, ik heb hem net gekochtsamen met mijn pa, ben er echt super blij mee.
het is een 19 16v cabrio uit 1995. De auto rijdt echt goed.
Ik ga zo min mogelijk aan de auto doen, vind hem mooi zat!!![]()
En met je eens. Niets aan doen. (behalve de trekhaak demonteren, andere velgen, verlagen, ... ,. ....., ... damn... nou doe ik het weer.)
Adjeturbo5 schreef:gisteren in breda..
Heey da kan wel eens kloppen, waar heb je me gezien?Hesselgouda schreef:Adjeturbo5 schreef:gisteren in breda..
rond een uur of 19:00 .., was zijn nieuwe konis aan het testen!!!
Hee ad,(Hoolie)-Ad schreef:Heey da kan wel eens kloppen, waar heb je me gezien?Hesselgouda schreef:Adjeturbo5 schreef:gisteren in breda..
En waar reed je zelf mee, kheb jou volgens mij gemist dan.
Dat zie ik ook wel dat jij da nie was, anders had je wel gebeld denkHesselgouda schreef:Hee ad,(Hoolie)-Ad schreef:Heey da kan wel eens kloppen, waar heb je me gezien?Hesselgouda schreef:Adjeturbo5 schreef:gisteren in breda..
ik heb je niet gespot maar turbo5![]()
![]()
off topic
biertje doen vanavond in van Hoof???
Hey man, heb je niet gezien... maar ik zit altijd te slapen in de auto hoorTino schreef:Vanmiddag oprit van spijkcity, edwinvr in dennis zijn BS
Nee ibiza heb ik niet meer, scheurde in een 206 langs je heen.edwinvr schreef:Hey man, heb je niet gezien... maar ik zit altijd te slapen in de auto hoorTino schreef:Vanmiddag oprit van spijkcity, edwinvr in dennis zijn BS![]()
![]()
was je met de ibiza?!
ow, oke! hahaTino schreef:Nee ibiza heb ik niet meer, scheurde in een 206 langs je heen.edwinvr schreef:Hey man, heb je niet gezien... maar ik zit altijd te slapen in de auto hoorTino schreef:Vanmiddag oprit van spijkcity, edwinvr in dennis zijn BS![]()
![]()
was je met de ibiza?!
denk dat hij dat al wel wist gezien hij deze foto uit zijn forum heeft gehaald en in de link van de foto ookal mariocal staatAnthonyR schreef:mariocal
Ik was met mn Ibiza (zilver).. Kortom zeeeeeer onopvallend !Hesselgouda schreef:Hee ad,(Hoolie)-Ad schreef:Heey da kan wel eens kloppen, waar heb je me gezien?Hesselgouda schreef:Adjeturbo5 schreef:gisteren in breda..
ik heb je niet gespot maar turbo5![]()
![]()
off topic
biertje doen vanavond in van Hoof???