De Onbekende Renault.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
490 actief
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Hoi Jeroen.RSI-Jeroen schreef:Dankje hahaha.. ik werk er wel! maar ben maandag's vrij, en had je anders mooi me rsi'tje ff kunnen zienWerk (te) jij dan daar in Ommen of bij renault in Hardenberg, ben daar nl net FF geweest ivm een storing.
Aardige gasten daar trouwens!.(ren Hardenberg)
Auto weer gefikst dan?? en welke storing was het? of weet je niet?
Groeten Jeroen
Vanmiddag weer terug geweest, omdat de auto gister weer beroerd liep

De testkast gaf geen storing aan, hij liep overigens weer goed en de storing was over......zeer vreemd dus.
Morgen gaan we naar huis en hoop dat de storing even op zich laat w8 en tot we thuis zijn.
Ik heb wel een strakke blauwe clio gezien was die van jouw??
Jammer dat ik deze reply niet eerder gezien had

groetjes
Dan heb ik al een idee waarNee ik werkte bij een groot bedrijf in Hardenberg

Die gasten hebben mijn Peu 205 een keer weggesleept, jaja de peg treft mij altijd op vakantie

Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Nee, volgens mij zit je verkeerd
Ik werkte bij de Wavin, heeft niks met auto's te maken maar meer met kunststof/PVC, leidingsystemen en riool/afwatering. Productiewerk.
Op de parking van de Wavin stond altijd de betreffende Clio RS met kenteken 16-FD-NF.
Posted: Sat Nov 26, 2005 7:28 pm

Ik werkte bij de Wavin, heeft niks met auto's te maken maar meer met kunststof/PVC, leidingsystemen en riool/afwatering. Productiewerk.
Op de parking van de Wavin stond altijd de betreffende Clio RS met kenteken 16-FD-NF.
Posted: Sat Nov 26, 2005 7:28 pm
Na deze eerste keer, heb ik 'm nog verscheidene keren gezien, als ik incidenteel overdag moest werken. (Dan let je er ook meer op)Edward(ForeverYoung) schreef:Gister op de parkeerplaats van de Wavin in Hardenberg (waar ik werk):
een Clio RS kleur zilvergrijs met kenteken 16-FD-NF.
Ik had al gezien dat er een Clio stond die ik nog niet kende, maar toen ik er langs liep, zag ik een aparte voorbumper en bleek het er zo een te zijn met Renault Sport achterop![]()
normaal werk ik 's avonds en gister moest ik een keertje overdag. (EDIT: 's avonds staat deze Clio er niet)
ik was nogal laat dus geen tijd om een sticker onder z'n ruitenwisser te drukken, en toen ik om 16:00 weer naar m'n auto liep was ie al weg.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Ach zoEdward(ForeverYoung) schreef:Nee, volgens mij zit je verkeerd![]()

Dubbele kleine wereld, wij shoppen bij Dyka,<<<EDIT>>was jullie conculega!?.
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Nou?? de storing verholpen? en geen problemen meer gehad.. ik heb je trouwens ook niet gezien.. je was in de showroom ofniet?ericon schreef:
Hoi Jeroen.
Vanmiddag weer terug geweest, omdat de auto gister weer beroerd liep.
De testkast gaf geen storing aan, hij liep overigens weer goed en de storing was over......zeer vreemd dus.
Morgen gaan we naar huis en hoop dat de storing even op zich laat w8 en tot we thuis zijn.
Ik heb wel een strakke blauwe clio gezien was die van jouw??
Jammer dat ik deze reply niet eerder gezien had![]()
En jaaa de clio was van mij idd...
Gr. Jeroen
Helaas de storing niet verholpen, Heb 230 kilometer gereden met af en toe een hik vd motor.
Ben meteen langs mijn garage gereden die als tip gaf alle stekkers even met WD40 in te spuiten ivm corrosie.
Ik ben idd in de showroom geweest maar ook in de garage zelf.
Ik ben gehoplen door een vrij jonge goser met lang stekelig haar ik denk rond de 30/35 jr.
Ik had mijn Scenic bij deze heeft een zeer apart groen/bruine kleur...
Niet gezien
ik stond midden in de garage.
Mooie Clio trouwens
Ben meteen langs mijn garage gereden die als tip gaf alle stekkers even met WD40 in te spuiten ivm corrosie.
Ik ben idd in de showroom geweest maar ook in de garage zelf.
Ik ben gehoplen door een vrij jonge goser met lang stekelig haar ik denk rond de 30/35 jr.
Ik had mijn Scenic bij deze heeft een zeer apart groen/bruine kleur...
Niet gezien

Mooie Clio trouwens

-
Hier in West Wicham, Zuid Londen, UK een witte Clio RSi, helemaal gestript en opnieuw gespoten. Was verlaagd, had booskijkers in de motorkap gelast, en liep op 16inch OZ SuperleggraŽs, kwam ook een dik gekuid achter uit die uitlaat. Gewoon helemaal af
Komt als ik terug ben van vakantie nog wel ff een fotootje

Komt als ik terug ben van vakantie nog wel ff een fotootje
haha..ja, hoe vet was dat! Zag ineens in de verte een Estafette rijden, denk, dat moet m zijn gewoon... Ja hoor, rtc sticker achterop~thijs~ schreef:Vanmiddag bij Amsterdam op de A9 Haas gespot zonder renault maar meerijdend in een Opel

Was op weg naar Texel, ben vanmiddag weer teruggekomen. Jij kwam zeker terug van je vakantie?
Vanmiddag op de boot van Texel naar Den Helder een donkerblauwe Clio II, belgisch kenteken. Mooi ding, 17"eronder, Mini Cooper uitlaatje, bodykitje erom, echt

Helaas geen stickers bij

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
In Arnhem...
Een donkerblauwe 5 GTS, 5 deurs met GTT wielen eronder en oranje gespoten kappen boven de achterlichten.
Kon me vaag iets herinneren dat iemand op dit forum ook zo'n auto had die half oranje was gespoten?
Kenteken heb ik trouwens ff niet...
Een donkerblauwe 5 GTS, 5 deurs met GTT wielen eronder en oranje gespoten kappen boven de achterlichten.
Kon me vaag iets herinneren dat iemand op dit forum ook zo'n auto had die half oranje was gespoten?
Kenteken heb ik trouwens ff niet...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
dat zal sasje geweest zijn
das toch haar ex5? ze heeft nu toch een GTE/GTT: grijs met gele skirts?
Die leent ze zo af en toe van Erwin(huismonteur van Luco).Haas schreef:das toch haar ex5? ze heeft nu toch een GTE/GTT: grijs met gele skirts?
Edit, deze dus:
[img]http://www.5gt.nl/images/262391c0d868c5 ... 8-1479.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Chris op za 5 aug 2006 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Gisteravond tegen 8 uur in geleen,zuidhof
een donkerblauwe clio met chroom wielekes (17 inch?)
zag er netjes uit!
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b195/ ... ing066.jpg[/img]
een donkerblauwe clio met chroom wielekes (17 inch?)
zag er netjes uit!
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b195/ ... ing066.jpg[/img]
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
Gespot gisteravond in het centrum van Nijmegen, erg nette wagenMarieke schreef: [img]http://i27.photobucket.com/albums/c197/ ... o-0586.jpg[/img]
[img]http://i27.photobucket.com/albums/c197/ ... o-0587.jpg[/img]
[img]http://i27.photobucket.com/albums/c197/ ... o-0585.jpg[/img]
[img]http://i27.photobucket.com/albums/c197/ ... o-0584.jpg[/img]

Vast een bekende van hier.....
Wie weet wat er aan dat ding gedaan is, en hoeveel pk tjes / bar ?
[img]http://img71.imageshack.us/img71/9099/gttdu0.jpg[/img]
Wie weet wat er aan dat ding gedaan is, en hoeveel pk tjes / bar ?
[img]http://img71.imageshack.us/img71/9099/gttdu0.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik denk dat 16 klepper hem gekocht heeft 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die geeft echt geen 1000 euro of meer voor een vijf hahahahaChris schreef:Zal Michiel van de Mars hem gekocht hebben?
Hij is overigens nog steeds niet van eigenaar verandert volgens RDW...
Vanmorgen om half zes na een feestje een estafette zien staan in nijmegen, ben alleen vergeten een foto te maken oid... 

-
Volgens mij heb ik vandaag lex in wijk aan zee gezien.
-
- Contacteer:
die staat ook heel vaak in HeilooSteven schreef:Vanaaf rond een uurtje of 8 op de Alkmaarseweg in Beverwijk
Een oranje Clio16v met donkergrijze velgen, zag er best strak uit zo op het oog.