redelijkMarieke schreef:Tijd zat voor toch?Paul1916v schreef:de teller staat voor vandaag al weer op 13Paul1916v schreef:dat ken ik..
hij zegt hier: 15 new messages![]()
leuk, dingen regelen
![]()

moet nu wel opschieten, anders kom ik te laat...
redelijkMarieke schreef:Tijd zat voor toch?Paul1916v schreef:de teller staat voor vandaag al weer op 13Paul1916v schreef:dat ken ik..
hij zegt hier: 15 new messages![]()
leuk, dingen regelen
![]()
neen, dat was/is een Koenigsegg...Paul1916v schreef:Klopt..hebben ze bij topgear toch ook mee gereden? die reed the Stig toch ook kapot? daarna is de wagen terug naar de fabriek gegaan en sindsdien worden ze geleverd met achterspoiler, omdat ie te tricky was
dat gaat je geld kostenChris schreef:Goede vraag Haas!![]()
Ik zoek namlijk nog een ticket Curacau voor binnen nu en twee weken!
Sunweb? Peter Langhout? (nee kep niet gekeken voor je).Haas schreef:Wie weet er nog een site om last minutes of gewone vakanties te boeken tegen normale prijzen en zondag vertrekkend voor 8 dagen.....?
ik MOET op vakantie, maar alles wat er aangeboden wordt is zowat 600 eu voor 8 dagen excl belastingen enz..
veel goedkoper gaat je niet lukkenChris schreef:Ik kreeg er een aangeboden via een reisburo voor 1250,-.....
ccx toch. Staat iig aan de top van het Topgear klassement.GeniustheGzA schreef:neen, dat was/is een Koenigsegg...Paul1916v schreef:Klopt..hebben ze bij topgear toch ook mee gereden? die reed the Stig toch ook kapot? daarna is de wagen terug naar de fabriek gegaan en sindsdien worden ze geleverd met achterspoiler, omdat ie te tricky was
yepz, MET achterspoiler de snelste over het TG-circuitJohan schreef:ccx toch. Staat iig aan de top van het Topgear klassement.GeniustheGzA schreef:neen, dat was/is een Koenigsegg...Paul1916v schreef:Klopt..hebben ze bij topgear toch ook mee gereden? die reed the Stig toch ook kapot? daarna is de wagen terug naar de fabriek gegaan en sindsdien worden ze geleverd met achterspoiler, omdat ie te tricky was
zjust blame it on the weatherPaul1916v schreef:klopt..ik haal de koenigsegg en de saleen door mekaar..mijn fout..
@Haas: en gewoon tent achterin en richting belgische/franse kust ofzo? met dit weer ook geen ramp..
een tent.....Paul1916v schreef:@Haas: en gewoon tent achterin en richting belgische/franse kust ofzo? met dit weer ook geen ramp..
wel de nurburgringHaas schreef:ja,noem me maar een zeikerd, maar ik wil strand zon zee bier en lekkere wijven. Op het bier en de zon na heb je die niet in het zwarte woud...
maar in principe is het een goeie tip luco
Ga je naar texel;)Haas schreef:ja,noem me maar een zeikerd, maar ik wil strand zon zee bier en lekkere wijven. Op het bier en de zon na heb je die niet in het zwarte woud...
maar in principe is het een goeie tip luco
das kaikeh kaikeh....niet batsen....dat schiet niet opLuco/Alpine-racer schreef:wel de nurburgring![]()
![]()
pitspoezen
hij mag 76.25 eu kosten...Steven schreef:Haas toch kun je als een beetje redelijke auto voor handen hebt prima ff ergens naar een feestoord rijden en een Hotelletje boeken of op de bonnefooi.
Beetje afhankelijk van watvoor auto je voor handen hebt, maar als je iets hebt wat fatsoenlijk 160+ kan rijden en je hebt beide je rijbewijs dan ben je er zo en je kunt ook gaan wanneer je wilt. ff een nachtje doorrijden en je bent smiddags in de Costa Brava of Adriatische kust of Bulgarije etc. etc.
Tis op zich niet zo gek hoor, desnoods koop je ff een Espace diesel met airco en verkoop je em daarna weer
Een Toyota wat...Steven schreef:Tis een toyota
De GTT heb ik al een maand of wat niet meer, bovendien kun je daar niet constant 160-200 mee rijden.
Verder kan die Charade een hoop hebben, anders reed Haas er nu niet in, maar had Rob em allang gesloopt...