ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Marieke schreef:
Paul1916v schreef:
Paul1916v schreef:dat ken ik.. ;)
hij zegt hier: 15 new messages :D :lol:
de teller staat voor vandaag al weer op 13 :D leuk, dingen regelen :p
Tijd zat voor toch? ;) :P
redelijk ;) :p

moet nu wel opschieten, anders kom ik te laat...
GeniustheGzA

Paul1916v schreef:Klopt..hebben ze bij topgear toch ook mee gereden? die reed the Stig toch ook kapot? daarna is de wagen terug naar de fabriek gegaan en sindsdien worden ze geleverd met achterspoiler, omdat ie te tricky was
neen, dat was/is een Koenigsegg... :)
Haas
Car: Megane RS

Wie weet er nog een site om last minutes of gewone vakanties te boeken tegen normale prijzen en zondag vertrekkend voor 8 dagen.....?

ik MOET op vakantie, maar alles wat er aangeboden wordt is zowat 600 eu voor 8 dagen excl belastingen enz.. (N)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Goede vraag Haas! :beer:

Ik zoek namlijk nog een ticket Curacau voor binnen nu en twee weken!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Haas

ja,ik niet alleen ene ticket... wel met hotel en alles erbij. Heb geen kennissen in t buutenland helaas.. :(

wordt echt chagrijnig van die prijzen. Als je ene btje reis hebt met een btje toko om in te hokken, ben je zo 750 kwijt :(
Dennis_16v

de gewone reisbureau's

D-Reizen
Vancans O'leil

is dit niet wat :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Chris schreef:Goede vraag Haas! :beer:

Ik zoek namlijk nog een ticket Curacau voor binnen nu en twee weken!
dat gaat je geld kosten :(
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik kreeg er een aangeboden via een reisburo voor 1250,-..... |:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Erik (Schepjes)
Contacteer:

voor hoeveel personen heb je een ticket nodig Chris?
Steven
Car: M536

Haas schreef:Wie weet er nog een site om last minutes of gewone vakanties te boeken tegen normale prijzen en zondag vertrekkend voor 8 dagen.....?

ik MOET op vakantie, maar alles wat er aangeboden wordt is zowat 600 eu voor 8 dagen excl belastingen enz.. (N)
Sunweb? Peter Langhout? (nee kep niet gekeken voor je).

Tis wel zo dat die prijzen op die sites onderling maar weinig verschillen, ik had vorig jaar ook al pech met een Last Minute Costa Brava. Toen zijn we uiteindelijk in de auto gestapt omdat alle vliegreizen letterlijk van het scherm afvlogen.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Chris schreef:Ik kreeg er een aangeboden via een reisburo voor 1250,-..... |:
veel goedkoper gaat je niet lukken
machtspositie klm he

of je moet viavia vliegen, maar verwacht niet dat dat goedkoper is
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Vertrekplaats Amsterdam Bestemming Curacao
Vertrek woensdag 09/08/2006 Terug woensdag 16/08/2006
Klik om zoekopdracht te wijzigen

7.0 (924,00 + 166,19) 1.090,19 EUR pp
GeniustheGzA

zelf nog geen ervaring mee, maar probeer dit eens:

inpakken en wegwezen

of

http://www.gomundo.nl
Laatst gewijzigd door GeniustheGzA op wo 26 jul 2006 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

GeniustheGzA schreef:
Paul1916v schreef:Klopt..hebben ze bij topgear toch ook mee gereden? die reed the Stig toch ook kapot? daarna is de wagen terug naar de fabriek gegaan en sindsdien worden ze geleverd met achterspoiler, omdat ie te tricky was
ccx toch. Staat iig aan de top van het Topgear klassement.
GeniustheGzA

Johan schreef:
GeniustheGzA schreef:
ccx toch. Staat iig aan de top van het Topgear klassement.
yepz, MET achterspoiler de snelste over het TG-circuit
Haas

meest verkaaide is wel dat we max kunnen van 30 juli t/m 6 aug...niets anders. En op zondag vliegt er bekant weinig... :(

dat wordt niet meer wat, dit jaar... (U)
paulvanrooij
Contacteer:

klopt..ik haal de koenigsegg en de saleen door mekaar..mijn fout..

@Haas: en gewoon tent achterin en richting belgische/franse kust ofzo? met dit weer ook geen ramp..
Gast

ik vertrek zaterdagnacht en eerlijk gezegd...ik heb er de ballen zin in.
GeniustheGzA

Paul1916v schreef:klopt..ik haal de koenigsegg en de saleen door mekaar..mijn fout..

@Haas: en gewoon tent achterin en richting belgische/franse kust ofzo? met dit weer ook geen ramp..
zjust blame it on the weather

iets anders. Iemand van hier bekend bij of eigenaar oid van Bruins auto's (heb niet gehoord waar)? Zag tijdens het zappen dat er brand was. In 1 van de shots stond een R5 (GTT??) met aangelaste booskijkers aan de motorkap, totaal uitgebrand. Weer een R5 minder :@ (N)
Haas

Paul1916v schreef:@Haas: en gewoon tent achterin en richting belgische/franse kust ofzo? met dit weer ook geen ramp..
een tent.....
ik......
met de auto......
naar frankrijk......

????

dank je feestelijk! :nee:

camperen nooit van me leven, frankrijk schijt ik op (kutfransen) en met die weer in een auto zonder airco in de files, neu.... :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

rij je naar het zwarte woud, mooie omgeving, veel schaduw, veel bier en vreten (Y) (Y) (Y) (Y)

en maar drie uurtjes rijden
gaststattes zijn niet zo duur, vanaf 15 euro pppn
en allemaal even goed
Haas

ja,noem me maar een zeikerd, maar ik wil strand zon zee bier en lekkere wijven. Op het bier en de zon na heb je die niet in het zwarte woud...

maar in principe is het een goeie tip luco (Y)
paulvanrooij
Contacteer:

Dat wordt dan een flinke bak geld betalen ben ik bang..
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:ja,noem me maar een zeikerd, maar ik wil strand zon zee bier en lekkere wijven. Op het bier en de zon na heb je die niet in het zwarte woud...

wel de nurburgring :bang: :bang: :bang: pitspoezen (0)
Dennis_16v

nog 3 weekjes en dan gaat deze jonge heer maar eens kijken voor zijn clio 16v 8)
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Haas schreef:ja,noem me maar een zeikerd, maar ik wil strand zon zee bier en lekkere wijven. Op het bier en de zon na heb je die niet in het zwarte woud...

Ga je naar texel;)

of rennese :p
Steven

Haas toch kun je als een beetje redelijke auto voor handen hebt prima ff ergens naar een feestoord rijden en een Hotelletje boeken of op de bonnefooi.

Beetje afhankelijk van watvoor auto je voor handen hebt, maar als je iets hebt wat fatsoenlijk 160+ kan rijden en je hebt beide je rijbewijs dan ben je er zo en je kunt ook gaan wanneer je wilt. ff een nachtje doorrijden en je bent smiddags in de Costa Brava of Adriatische kust of Bulgarije etc. etc.

Tis op zich niet zo gek hoor, desnoods koop je ff een Espace diesel met airco en verkoop je em daarna weer :D
Dennis_16v

Haas gaat met zijn Charade LPG naar het verre zuiden :lol:
Steven

Nou kan prima.

Ik ben in een 22jarig hok vertrokken waar ik nog maar 500km mee had gereje. Kwam er ook pas in France achter dattie wat veel olie verbruikte nadat ik ontdekte de de hele peilstok kurkdroog was.
Naja de rest van de vakantie 8l olie erbij verstookt en vrolijk verder gassen met het ding. :p
Dennis_16v

een GTT rijdt toch iets anders dan n Charade Steven :p
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Gisteren weer wat mee gemaakt :@

Me vader en ik vertrokken vanaf zijn huis naar Gorinchem.. Achter bij me vader op het industrieterrein zit Akzo Nobel, ook wel de verffabriek genoemd. Daar was een vrachtwagen vandaan gekomen met verfblikken in de Oplegger. Bleek dat er een hele hoop zijn omgevallen en kapot zijn gevallen. En wat krijg je dan.. Lekkage (N) Op zich niet zo erg maar hij heeft 1,5 km richting Gorinchem gereden. Dus er lagen al tientallen liters verf op de weg. Is nog niet zo erg want het asfalt was warm en was sneldrogende verf. Maar misschien een minuut later dan dat de vrachtwagen vetrok , vetrokken wij ook. Waar de vrachtwagen de weg op draaide, waar die dus ook het langzaamste ging lag een grote plas met verf. Wij zijn daar door gereden.. Nooit geweten dat het niet opgedroogd was. Na 1.5 km zagen we de vrachtwagen staan en daar gingen liters per seconden uit, ondanks dat de deuren dicht zaten. Wij dachten'' tjah die heeft mooi een probleem''. Wij verder niet meer aan gedacht. Komen we thuis, niet verder naar de auto gekeken, en wij lekker gaan eten. Komen we terug na een uur zien we dat de linker kant onder de witte verf zit :gun: (N) . De Rubberen Skirt van voor naar achter zat onder de verf. Op de linkerachterdeur zat een flinke spetter en op de achterbumper en de voorbumper.. (N) Mooi balen dus, ik tegen me vader gezegd moet je wel snel eraf halen. Vervolgens is die naar de verffabriek gereden en is verhaal gaan halen. De auto moest maar getaxeerd worden zeiden ze. Maar ze leggen de aansprakelijkheid wel bij de transporteur. Toen zei me vader, dan moet dat bedrijf zeggen dat ik hem moet laten taxeren en niet jullie ( de verffabriek ). Nu zou die terug gebeld worden over hoe het nu afloopt. Overigens waren er maar 2 auto's het slachtoffer, dat waren wij en nog iemand. Achteraf bleek een bewoner verderop bij me vader al tegen de chauffeur gezegd te hebben dat die verf lekte, toen zei hij..áah is maar een beetje.. Blijkbaar toch niet :gun: (N) :@
Als ik de foto's op de computer krijg post ik ze wel.
Steven

Tis een toyota :p

De GTT heb ik al een maand of wat niet meer, bovendien kun je daar niet constant 160-200 mee rijden.
Verder kan die Charade een hoop hebben, anders reed Haas er nu niet in, maar had Rob em allang gesloopt...
Haas

Luco/Alpine-racer schreef:wel de nurburgring :bang: :bang: :bang: pitspoezen (0)
das kaikeh kaikeh....niet batsen....dat schiet niet op ;)
Steven schreef:Haas toch kun je als een beetje redelijke auto voor handen hebt prima ff ergens naar een feestoord rijden en een Hotelletje boeken of op de bonnefooi.

Beetje afhankelijk van watvoor auto je voor handen hebt, maar als je iets hebt wat fatsoenlijk 160+ kan rijden en je hebt beide je rijbewijs dan ben je er zo en je kunt ook gaan wanneer je wilt. ff een nachtje doorrijden en je bent smiddags in de Costa Brava of Adriatische kust of Bulgarije etc. etc.

Tis op zich niet zo gek hoor, desnoods koop je ff een Espace diesel met airco en verkoop je em daarna weer :D
hij mag 76.25 eu kosten... :) Gaat vast niet lukken :P

Nee, gaan nu waars met de auto van Geert ergens heenfahren. Vectra B 1.6 16v op lpg... Tanken waar we tanken kunnen ;)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

duitsers zijn makkelijk te batsen :D
Dennis_16v

Steven schreef:Tis een toyota :p

De GTT heb ik al een maand of wat niet meer, bovendien kun je daar niet constant 160-200 mee rijden.
Verder kan die Charade een hoop hebben, anders reed Haas er nu niet in, maar had Rob em allang gesloopt...
Een Toyota wat...
Corrola, Tercel, Starlet?
:p
Gesloten