Niks aan toe te voegen..Haas schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Friday Nightmeeting Oss I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
yeah! vet!

bij nader inzien vind ik t wel een broekje voor Merizzle... niet te strak om de enkeltjes maar tidy op de juiste plaatsen 

Idd die schwanzch is mooi zichtbaar, helemaal vet als je een hardy hebt 
Ook mooi, wij hadden voor France allemaal van die strakke zwembroeken gekocht omdat je daar meestal niet met bermuda het zwembad inmag. Wij zagen ons al op de zwembadrand staan, alleen nadere inspectie bleek dat de bermuda wel mocht. Toch jammer
Wies die chick trouwens? Komt me vaag bekend voor.

Ook mooi, wij hadden voor France allemaal van die strakke zwembroeken gekocht omdat je daar meestal niet met bermuda het zwembad inmag. Wij zagen ons al op de zwembadrand staan, alleen nadere inspectie bleek dat de bermuda wel mocht. Toch jammer

Wies die chick trouwens? Komt me vaag bekend voor.
-
- Contacteer:
vergeet de nike air jerusalem instapslippertjes niet 

sjezus man..kijk nog eens naar die foto..die dude MOET gewoon een fag zijn, kan niet anders. 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wat: FNO
Wanneer: Vrijdag 28 Juli
Waar: MAC Beuningen/Niftrik
Wie:
Ronnie - Twingo
GJ - Clio RS
Ferdy - Clio II
Maarten - Clio II
MartijnG - GTT
Wanneer: Vrijdag 28 Juli
Waar: MAC Beuningen/Niftrik
Wie:
Ronnie - Twingo
GJ - Clio RS
Ferdy - Clio II
Maarten - Clio II
MartijnG - GTT
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
zullen we proberen na de meeting zondag het pleintje bij die vetkeet in Ussen vol te zetten met renaults? flinke parkeerplaats voor de deur, zou wel gezellig zijn! 

-
- Über-Spammer
wie gaat het die kerel alvast even inlichten dat die genoeg moet inslaan voor zondag dan 

-
- Contacteer:
merijn komt er vaker met zn homies, dus voorraad hebben ze wel 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik ga wel mee! 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Mits ik dan nog in het land ben, kom ik ook wel een snackje happen... 

misschien nog op vakantie met jordy en geert...Marieke schreef:Nog in het land ben??Haas schreef:Mits ik dan nog in het land ben, kom ik ook wel een snackje happen...

-
- Contacteer:
de juinsaus is een aanrader!

en haas wil op vakantie, dat roept ie al dagen in t ACT

en haas wil op vakantie, dat roept ie al dagen in t ACT

haha...zal waarschijnlijk toch oostenrijk worden met de auto, of zuid duitsland.. vanaaf ff beslissen en wat boeken, hoop dat dat nog lukt. Tis btje uit pure noodzaak, want WIL perse op vakantie en als de bestemmingen die je wil en wil betalen weg zijn, moet je wat anders. En ach, bier zuipen met je maten op en oostenrijkse berg....kan ook leuk zijnMerijn schreef:Ik denk dat ie Br3ez4h5 gaat hunten in 0034 of zo.Marieke schreef:Nog in het land ben??Haas schreef:Mits ik dan nog in het land ben, kom ik ook wel een snackje happen...

Haas humps everything that moves,Haas schreef:haha...zal waarschijnlijk toch oostenrijk worden met de auto, of zuid duitsland.. vanaaf ff beslissen en wat boeken, hoop dat dat nog lukt. Tis btje uit pure noodzaak, want WIL perse op vakantie en als de bestemmingen die je wil en wil betalen weg zijn, moet je wat anders. En ach, bier zuipen met je maten op en oostenrijkse berg....kan ook leuk zijnMerijn schreef:Ik denk dat ie Br3ez4h5 gaat hunten in 0034 of zo.Marieke schreef:Nog in het land ben??Haas schreef:Mits ik dan nog in het land ben, kom ik ook wel een snackje happen...Als er geen chickies zijn, dan maar zo'n berggeit of een milkakoe.. BOOOOEEEEEEHHHHH!
when he comes to my house, the fish stop swimming

Ik hou ook altijd wel van een vetjePaul1916v schreef:zullen we proberen na de meeting zondag het pleintje bij die vetkeet in Ussen vol te zetten met renaults? flinke parkeerplaats voor de deur, zou wel gezellig zijn!

Dus ik doe mee!
uh....sorry ...

-
- Contacteer:
heb hier nog ergens belastend materiaal van je staan haas, hoe je tegen een zekere zwarte RSi staat te rijden...jummie! 

was die toen niet half blauw? 

-
- Contacteer:
wel kaal 

-
- Contacteer:
je clio was kaal op dat moment....
en kan het filmpje hier niet vinden..zal wel kinderslot op zitten

en kan het filmpje hier niet vinden..zal wel kinderslot op zitten

heb het filmpje zelf ook nog!
ennuh..paul, je zou je mond houden over mijn zaakjes...
ennuh..paul, je zou je mond houden over mijn zaakjes...

-
- Contacteer:
ik zou je zaakje niet eens in de mond durven nemen!