ACT: Clio16V I
Wat kosten ze? Of heb je het laten maken? Mijne moeten ook nog vervangen worden voor APK (eind van de maand).Madmaus schreef:ja de achterremleidingen.
Die komen tegen elkaar een 1 stukje. Was toch een flink stuk ingesleten.
Lijkt me toch niet helemaal normaal of wel?

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Moderator
- Car: MB
de mijne (staalomvlochten) lopen daar ook vrijwel over elkaar heen. Kan niet anders volgens mij. Ik heb er een stukje slang omheen gedaan zodat ze elkaar niet beschadigen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
zelf gemaakt, zal ongetwijfeld te veel kosten bij ome renaultRianne RT schreef:Wat kosten ze? Of heb je het laten maken? Mijne moeten ook nog vervangen worden voor APK (eind van de maand).Madmaus schreef:ja de achterremleidingen.
Die komen tegen elkaar een 1 stukje. Was toch een flink stuk ingesleten.
Lijkt me toch niet helemaal normaal of wel?

@ tom. Misschien idd een idee om er een stukkie slang tussen te doen.
Ik vond het toch gek dat het zo erg was gesleten allemaal.
precies.. Ik had er een stuk binnenband van een fiets omheen gedraaid en vast gezet met wat tieraps.. Ging prima.
@Rianne, kan dat mannetje van je dat niet? Is toch maar een uurtje werk...

Moet ik toch nog onderdelen kopen, bij mij waren ze eigenlijk al de vorige keer APK afkeur. Ik denk dan weet ik alvast wat ze kosten... Dat wist Riel toevallig niet....Haas schreef:precies.. Ik had er een stuk binnenband van een fiets omheen gedraaid en vast gezet met wat tieraps.. Ging prima.

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
slangetje is een tientje, hooguit...
Ow...wist riel dat niet? ppffffff.....dat noemt zich een monteur

Ow...wist riel dat niet? ppffffff.....dat noemt zich een monteur

Huh, ik snap het niet meer...
*blond*
Is er geen verschil tussen een remslang en een remleiding? Een slangetje zal niet zo duur zijn. Ik dacht dat die leiding van metaal was... en dan moet hij weer precies passen met aansluitingen enzo. Vandaar dat ik verwachtte dat die wat duurder was....

Is er geen verschil tussen een remslang en een remleiding? Een slangetje zal niet zo duur zijn. Ik dacht dat die leiding van metaal was... en dan moet hij weer precies passen met aansluitingen enzo. Vandaar dat ik verwachtte dat die wat duurder was....
Lieve schat,
bij jouw zijn de remleidingen slecht inderdaad. IN het midden onder de auto is er eentje nogal geoxideerd. Is vorig jaar een bak tectyl overheen gegaan dus de keurmeester zag t niet
Naja, ik stem er ook voor om 3 meter remleiding te halen en die te buigen, maar ja moet ook met pa's wensen rekening houden
bij jouw zijn de remleidingen slecht inderdaad. IN het midden onder de auto is er eentje nogal geoxideerd. Is vorig jaar een bak tectyl overheen gegaan dus de keurmeester zag t niet

Naja, ik stem er ook voor om 3 meter remleiding te halen en die te buigen, maar ja moet ook met pa's wensen rekening houden

Lieve schat, ik wil dat dat ding GOED gefixed wordt...Riël schreef:Lieve schat,

owjee...echtelijke ruzie...

zit er aan je einddemper geen los bochtje dan?
Is dit nou een phase 2 Clio?
[img]http://i2.tinypic.com/1zqfp7s.jpg[/img]
Ik ben namelijk op zoek naar die spiegels en deur-lijsten, en dan kan het nog weleens handig zijn om te weten van welk type Clio ze nou zijn
En dan nog een vraagje: Ik heb een Clio 16v (phase 1) en nu wil ik eigenlijk een gladde motorkap.
Zou de motorkap van een Clio 1.2 (bijvoorbeeld) ook passen?
[img]http://i2.tinypic.com/1zqfp7s.jpg[/img]
Ik ben namelijk op zoek naar die spiegels en deur-lijsten, en dan kan het nog weleens handig zijn om te weten van welk type Clio ze nou zijn

En dan nog een vraagje: Ik heb een Clio 16v (phase 1) en nu wil ik eigenlijk een gladde motorkap.
-
de spiegels, grille en deurlijsten zijn idd ph2.
[edit] de deurlijsten zijn origineel niet in carrosserie kleur
[edit] de deurlijsten zijn origineel niet in carrosserie kleur
-
Die bult op de motorkap met luchtinlaat is nu juist één van de mooiste aspecten van de 16v. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smiles/icon_eek.gif[/img] Maar volgens mij past een gewone klep niet. Dacht ik hier ergens gelezen te hebben.#Lennard schreef: En dan nog een vraagje: Ik heb een Clio 16v (phase 1) en nu wil ik eigenlijk een gladde motorkap.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
dan zit je klem met je inlaatspruitstuk toch?
Ik kan me herinneren dat Bart V het ooit voor mekaar heeft gekregen om een 16v blok in een RSi te leggen, zonder zo'n bult op de kap..wel wat aanpassingen aan binnenkant van de kap..
Ik kan me herinneren dat Bart V het ooit voor mekaar heeft gekregen om een 16v blok in een RSi te leggen, zonder zo'n bult op de kap..wel wat aanpassingen aan binnenkant van de kap..
vette clio
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
uit mijn hoofd zeg ik dat de steunbalk/dwarsbalk vooraan uit de kap gehaald moet worden. En dat zou alles moeten passen, volgens mij.Paul1916v schreef:dan zit je klem met je inlaatspruitstuk toch?
Stuur bart V maar een PM

Project: GTT Blue Sport
dan ken je t thuis wel op de stoep, geen brug nodig dan..willow schreef:jawel, keb nu een romax einddemper en daar zit ie al aan met een klem.... maar was me niet opgevallen toen ik de einddemper had opgehaald bij brezanHaas schreef:zit er aan je einddemper geen los bochtje dan?
Het is te doen, een vlakke kap op een 16V, maar dan moet je wel goede motorsteunen hebben, anders zit er zo weer een bult op je kap als je na een flinke dot gas gaat schakelen... 

-
- Contacteer:
op een 16v hoort een 16v kap!!!!!
(vind je spruitstuk wel zo fijn!)
(vind je spruitstuk wel zo fijn!)
ja waarom wil je nou een gladde, vind die happer wel vet
en zoals hierboven is het voor je koeling denk ik ook wel beter.

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Die happert zat er alleen op om je uitlaatspruitstuk te koelen wat ervoor zorgde dat je kat op de juiste temp bleef. Is voor de rest van de motor ook wel fijn als daar wat frisse lucht binnenkomt.
Mij lijkt een gladde kap ook wel net uitzien, technisch gezien alleen niet optimaal. En wordt wat krap ja hehe, moet je hard duwen om em dicht te krijgen.

Mij lijkt een gladde kap ook wel net uitzien, technisch gezien alleen niet optimaal. En wordt wat krap ja hehe, moet je hard duwen om em dicht te krijgen.

-
- Moderator
- Car: Megane
volgens mij heb ik nog een set phase II spiegels liggen ongespoten. Kan je voor een leuk prijsje overnemen.#Lennard schreef:Is dit nou een phase 2 Clio?
[img]http://i2.tinypic.com/1zqfp7s.jpg
haha nee man, ff op een brug zetten is veel makkelijker toch, en ik de vering rekken anders krijg ik me oude uitlaatsysteem er niet onder vandaan..Haas schreef:dan ken je t thuis wel op de stoep, geen brug nodig dan..willow schreef:jawel, keb nu een romax einddemper en daar zit ie al aan met een klem.... maar was me niet opgevallen toen ik de einddemper had opgehaald bij brezanHaas schreef:zit er aan je einddemper geen los bochtje dan?
-
Is misschien best mooi, zo'n relief in je gladde motorkap.MarcoG schreef:Mij lijkt een gladde kap ook wel net uitzien, technisch gezien alleen niet optimaal. En wordt wat krap ja hehe, moet je hard duwen om em dicht te krijgen.

-
- Contacteer:
[zijkmodus]bij mijn zit de cat onder de auto, en krijgt dus koeling genoegMarcoG schreef:Die happert zat er alleen op om je uitlaatspruitstuk te koelen wat ervoor zorgde dat je kat op de juiste temp bleef. Is voor de rest van de motor ook wel fijn als daar wat frisse lucht binnenkomt.![]()
happer zit er voor spruitstuk koeling

Weeehh die Sandy.

-
- Contacteer:
beetje domme opmerking...............MarcoG schreef:[mondsnoermodus]de lucht die door de katalysator heengaat komt van het spruitstuk af, die lucht moet gekoeld worden[mondsnoermodus/]
Weeehh die Sandy.

maak ik geen discussie van, tuurlijk marko 't is voor de koeling van je cat

Nou er zit een waarheid in
Een spruitstukje mag best roodgloeiend staan dus dat daar die koeling zo hard nodig is betwijfel ik.

-
- Contacteer:
dus de eerste uitvoering van de clio ph1 (zonder cat dus)
hebben de happer er voor de show op zitten?
hebben de happer er voor de show op zitten?