KLIK
Het waren geen allochtonen. En bij mijn kadett waren ook geen allochtonen, gewoon blanke jongens zo dom als stront. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met buitenlanders hier, alhoewel er een hoop wonen. Is wel vaak makkelijk om te zeggen dat het buitenlanders geweest zullen zijn, maar dat is echt niet het geval, in elk geval bij mij niet.Dennis_16v schreef: Nee, Roermond is wat dat betreft ook geen lief stadje (4e crimineelste stad van heel Nederland, terwijl Heerlen plaats 8 noteert red.) met hun allochtonen en bedreigingen.
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/7/37c ... e49637.jpg[/img]Kopers van een Mercedes-Benz SLR McLaren kunnen voortaan kiezen voor het 722 Edition-pakket. Daarmee wordt de toch al niet kinderachtige SLR nóg een stukje sneller.
De 722 Edition-uitvoering van de Mercedes SLR is een eerbetoon aan de auto waarmee Sterling Moss en navigator Denis Jenkinson in 1955 de Mille Miglia wonnen. Hun Mercedes 300 SLR startte de race om 7.22 uur, waarmee het startnummer is verklaard.
Bij de 722 Edition is het motorvermogen van de V8 compressor-motor opgeschroefd van 626 naar 650 pk. Daarmee kan deze SLR in 3,6 seconden van 0 naar 100 het standaard exemplaar kan dat in 3,8 seconden. De topsnelheid gaat naar 337 km/u drie kilometer sneller dan de standaard SLR.
De 772 Edition onderscheidt zich eveneens van zijn mindere broeders door zijn stuggere demping, 19 in plaats van 18 inch wielen en een tien millimeter verlaagde carrosserie. Ook de remschijven zijn een maatje groter.
De 722 Edition is te herkennen aan de afwijkende vorm van de voor- en achterspoiler. Aan de voorzijde zit een splitter en de diffusor aan de achterzijde is opnieuw ontworpen. In het interieur is een met leder en zwart koolstofvezel bekleed sportstuur.
Het 722 Edition-pakket kost 32.840 euro bovenop de 614.000 euro die een normale SLR kost. Dat komt op een totaaltje van 646.840 euro.
daar heb je helemaal gelijk in !Merijn schreef:Wat is dat toch een lelijke auto...
Eos is ook niet wat je zegt een spetter, vind hem zo standaard, echt een volkswagen... Allemaal een pot nat , die eos, passat en jetta...-jo- schreef:daar heb je helemaal gelijk in !Merijn schreef:Wat is dat toch een lelijke auto...
Men schoonmoeder heeft der benz cabrio ingeruild voor een eos
Het station wás erg crimineel en in het centrum was er ook wel enes wat loos, maar aangezien er nu permanente bewaking is en ook in het centrum niks meer wordt gedoogd is het een heel rusitg centrum. Aan de andere kant van het spoor daarintegen wil het idd nogal eens misgaan, er wonen daar veel allochtonen maar ook gewoon het rotte heerlense volk, maar het station ben ik erg vaak snachts en nog nooit iets van onveiligheid gevoeld. Het probleem van heerlen is nu dat nu het centrum clean is de drugscriminialteit zich is gaan verspreiden rondom heerlen, waardoor ze een veel groter gebeid bestrijken wat voor de politie weer erg moeilijk te controleren is.MarcoG schreef:Het waren geen allochtonen. En bij mijn kadett waren ook geen allochtonen, gewoon blanke jongens zo dom als stront. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met buitenlanders hier, alhoewel er een hoop wonen. Is wel vaak makkelijk om te zeggen dat het buitenlanders geweest zullen zijn, maar dat is echt niet het geval, in elk geval bij mij niet.Dennis_16v schreef: Nee, Roermond is wat dat betreft ook geen lief stadje (4e crimineelste stad van heel Nederland, terwijl Heerlen plaats 8 noteert red.) met hun allochtonen en bedreigingen.
Maak me ook niet uit, ik sla ze allemaal graag verrot als ze aan een auto uit de straat komen.![]()
En in de buurt van het station is inderdaad slecht. Als je daar relaxed bent na middernacht, hoef je echt niet bang meer te zijn in NY.
Ik zei toch, dan ben je al een stuk vooruit gegaan... MB is en blijft gewoon meer een zakenauto-jo- schreef:nou, ze heeft een full option versie met bordeaux leder interieur. Niks mis mee hoor. In deze wagen zit een lijn, dat kon je van die benz niet zeggen.
AnthonyR schreef:Allemaal een pot nat , die eos, passat en jetta...![]()
Inderdaad een Laguna-jo- schreef:AnthonyR schreef:Allemaal een pot nat , die eos, passat en jetta...![]()
een jetta vergelijken met een passat en een eos ??
Als ik de keuze heb tussen een laguna grand tour of een passat is de keuze snel gemaakt.
ze doen t denk ik meer om als merk herkend te worden, een bekend gezicht..al draven ze tegenwoordig een beetje door..Edward(ForeverYoung) schreef:Kennelijk houdt het autoshoppend publiek van auto's die allemaal op elkaar lijken, scoor je daar hogere verkoopcijfers mee