ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Mooi filmpje... :) Afknijpen maar!!!

KLIK
Dennis_16v

vertel es wat je hebt gezien daar, ben wel benieuwd :)
MarcoG
Contacteer:

Dennis_16v schreef: Nee, Roermond is wat dat betreft ook geen lief stadje (4e crimineelste stad van heel Nederland, terwijl Heerlen plaats 8 noteert red.) met hun allochtonen en bedreigingen.
Het waren geen allochtonen. En bij mijn kadett waren ook geen allochtonen, gewoon blanke jongens zo dom als stront. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met buitenlanders hier, alhoewel er een hoop wonen. Is wel vaak makkelijk om te zeggen dat het buitenlanders geweest zullen zijn, maar dat is echt niet het geval, in elk geval bij mij niet.
Maak me ook niet uit, ik sla ze allemaal graag verrot als ze aan een auto uit de straat komen. (Y)

En in de buurt van het station is inderdaad slecht. Als je daar relaxed bent na middernacht, hoef je echt niet bang meer te zijn in NY. :wink:
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Kopers van een Mercedes-Benz SLR McLaren kunnen voortaan kiezen voor het 722 Edition-pakket. Daarmee wordt de toch al niet kinderachtige SLR nóg een stukje sneller.

De 722 Edition-uitvoering van de Mercedes SLR is een eerbetoon aan de auto waarmee Sterling Moss en navigator Denis Jenkinson in 1955 de Mille Miglia wonnen. Hun Mercedes 300 SLR startte de race om 7.22 uur, waarmee het startnummer is verklaard.
Bij de 722 Edition is het motorvermogen van de V8 compressor-motor opgeschroefd van 626 naar 650 pk. Daarmee kan deze SLR in 3,6 seconden van 0 naar 100 – het standaard exemplaar kan dat in 3,8 seconden. De topsnelheid gaat naar 337 km/u – drie kilometer sneller dan de standaard SLR.
De 772 Edition onderscheidt zich eveneens van zijn mindere broeders door zijn stuggere demping, 19 in plaats van 18 inch wielen en een tien millimeter verlaagde carrosserie. Ook de remschijven zijn een maatje groter.
De 722 Edition is te herkennen aan de afwijkende vorm van de voor- en achterspoiler. Aan de voorzijde zit een splitter en de diffusor aan de achterzijde is opnieuw ontworpen. In het interieur is een met leder en zwart koolstofvezel bekleed sportstuur.
Het 722 Edition-pakket kost 32.840 euro bovenop de 614.000 euro die een normale SLR kost. Dat komt op een totaaltje van 646.840 euro.
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/7/37c ... e49637.jpg[/img]

[img]http://www.autoweek.nl/images/800/a/d3a ... a73f5a.jpg[/img]

[img]http://www.autoweek.nl/images/800/c/bf9 ... 87be5c.jpg[/img]

[img]http://www.autoweek.nl/images/800/8/a3e ... 29b8c8.jpg[/img]

[img]http://www.autoweek.nl/images/800/f/494 ... f4cf5f.jpg[/img]

[img]http://www.autoweek.nl/images/800/8/c27 ... 32faf8.jpg[/img]
Merijn
Über-Spammer

Wat is dat toch een lelijke auto... (N)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Merijn schreef:Wat is dat toch een lelijke auto... (N)
:|-
Merijn
Über-Spammer

Je gaat me toch niet vertellen dat je dit hok echt mooi vind, he... :S
Riël
Über-Spammer

Nee ik vind t ook 3x niks.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Merijn schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat je dit hok echt mooi vind, he... :S
Nee maar wel machtig :worship:
Gast

daar heb je helemaal gelijk in !
Men schoonmoeder heeft der benz cabrio ingeruild voor een eos (Y)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

-jo- schreef:
daar heb je helemaal gelijk in !
Men schoonmoeder heeft der benz cabrio ingeruild voor een eos (Y)
Eos is ook niet wat je zegt een spetter, vind hem zo standaard, echt een volkswagen... Allemaal een pot nat , die eos, passat en jetta... (N)

Maar kwaliteit zal wel dik in orde zijn (Y)
Bram (vospower)

MarcoG schreef:
Dennis_16v schreef: Nee, Roermond is wat dat betreft ook geen lief stadje (4e crimineelste stad van heel Nederland, terwijl Heerlen plaats 8 noteert red.) met hun allochtonen en bedreigingen.
Het waren geen allochtonen. En bij mijn kadett waren ook geen allochtonen, gewoon blanke jongens zo dom als stront. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met buitenlanders hier, alhoewel er een hoop wonen. Is wel vaak makkelijk om te zeggen dat het buitenlanders geweest zullen zijn, maar dat is echt niet het geval, in elk geval bij mij niet.
Maak me ook niet uit, ik sla ze allemaal graag verrot als ze aan een auto uit de straat komen. (Y)

En in de buurt van het station is inderdaad slecht. Als je daar relaxed bent na middernacht, hoef je echt niet bang meer te zijn in NY. :wink:
Het station wás erg crimineel en in het centrum was er ook wel enes wat loos, maar aangezien er nu permanente bewaking is en ook in het centrum niks meer wordt gedoogd is het een heel rusitg centrum. Aan de andere kant van het spoor daarintegen wil het idd nogal eens misgaan, er wonen daar veel allochtonen maar ook gewoon het rotte heerlense volk, maar het station ben ik erg vaak snachts en nog nooit iets van onveiligheid gevoeld. Het probleem van heerlen is nu dat nu het centrum clean is de drugscriminialteit zich is gaan verspreiden rondom heerlen, waardoor ze een veel groter gebeid bestrijken wat voor de politie weer erg moeilijk te controleren is.
Gast

nou, ze heeft een full option versie met bordeaux leder interieur. Niks mis mee hoor. In deze wagen zit een lijn, dat kon je van die benz niet zeggen.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

-jo- schreef:nou, ze heeft een full option versie met bordeaux leder interieur. Niks mis mee hoor. In deze wagen zit een lijn, dat kon je van die benz niet zeggen.
Ik zei toch, dan ben je al een stuk vooruit gegaan... MB is en blijft gewoon meer een zakenauto :)
Gast

AnthonyR schreef:Allemaal een pot nat , die eos, passat en jetta... (N)
:~ een jetta vergelijken met een passat en een eos ??

Als ik de keuze heb tussen een laguna grand tour of een passat is de keuze snel gemaakt.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

-jo- schreef:
AnthonyR schreef:Allemaal een pot nat , die eos, passat en jetta... (N)
:~ een jetta vergelijken met een passat en een eos ??

Als ik de keuze heb tussen een laguna grand tour of een passat is de keuze snel gemaakt.
Inderdaad een Laguna (0) , Nee ik vind volkswagen mooi auto maar ik vind ze veel op elkaar lijken, als ik een jetta of passat ziet dan moet ik echt goed kijken om te zien welke welke is. De eos is wel een hele andere auto maar ik bedoel de achterlichten en voorkant... :wink:

Maar het is en blijft ieder zijn mening en dat is maar goed ook want anders reed iedereen dezelfde auto :lol:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

En Renaults beginnen niet allemaal op elkaar te lijken??? :~
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Ronnie Detmers schreef:En Renaults beginnen niet allemaal op elkaar te lijken??? :~
Welke dan? :wink: :p
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

de megane scienic enzo krijgen toch allemaal dezelfde look/lijnen??

Kijk naar de oude lijn: Twingo, Clio etc, daar zag je duidelijk verschil.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Twingo, Clio, Megane, Laguna , Espace allemaal wereld van verschil alleen misschien sommige neusjes :wink:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

gaat me ook ff om het uiterlijk, dat ze verder verschillend zijn snap ik, maar vind de looks gewoon allemaal op elkaar gaan lijken, kan het verkeerd hebben hoor. :wink:
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Geef je wel gelijk in , vooral de neusjes... Alleen de Vel satis is anders :lol: :p en de R26
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Kennelijk houdt het autoshoppend publiek van auto's die allemaal op elkaar lijken, scoor je daar hogere verkoopcijfers mee :~
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

@ Jo nice avatar (Y) :lol:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Edward(ForeverYoung) schreef:Kennelijk houdt het autoshoppend publiek van auto's die allemaal op elkaar lijken, scoor je daar hogere verkoopcijfers mee :~
ze doen t denk ik meer om als merk herkend te worden, een bekend gezicht..al draven ze tegenwoordig een beetje door..
kijk naar volvo.. de s60 is mooi van proporties..de s80 is te langerekt, en de laatste s40 is gewoon een s60 na een kop/staartbotsing
Gast

Mike (spitsoor) schreef:@ Jo nice avatar (Y) :lol:
met dank aan ferdy :wink:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

en dan uitgeroepen als beste speler tsssssssssssssssssss
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gast

aan zen 'kop' kwaliteiten twijfelt niemand meer :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

hahahaha (Y)
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

had iemand deze al gezien, briljant! 8)

[img]http://imagesocket.com/images/zidane29b.gif[/img]

edit: link naar ploatie: http://imagesocket.com/images/zidane29b.gif
Laatst gewijzigd door Edward op ma 10 jul 2006 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

wat gezien?
Ferdy
Über-Spammer

-jo- schreef:
Mike (spitsoor) schreef:@ Jo nice avatar (Y) :lol:
met dank aan ferdy :wink:
:beer:
Ferdy
Über-Spammer

Luco/Alpine-racer schreef:wat gezien?
duurt ff met laden ;)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Wordt schijt ziek van dat MF, altijd problemen met site's (N)
Gesloten