Het schijnt dat er (volgens renault) ook nog verschil zit tussen een 16V en een 8 klepper.
De 8 klepper schijnt eerder aan koprevisie toe te zijn dan de 16V.
R9 Turbo op GAS/LPG !!!
kan ik wel geloven.
De truuk zit hem vooral in het bijhouden van de juiste klepspeling bij de 8V (wat vaak niet gebeurd) En omdat de 16V hydraulische stoters heeft, heb je dat probleem niet.
Verder moet je op gas ook niet constant gaan planken (vollast) Als je echt gaat trappen moet je em gewoon ff op benzine zetten.
Verder moet je op gas ook niet constant gaan planken (vollast) Als je echt gaat trappen moet je em gewoon ff op benzine zetten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mwoah, m'n Mégane II heeft er meerdere ritten volgas-Autobahn opzitten.Bart V schreef:Verder moet je op gas ook niet constant gaan planken (vollast) Als je echt gaat trappen moet je em gewoon ff op benzine zetten.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Dat zal goed gaan......alleen dat maakt nu net het verschil tussen 2 of 2,5 ton de koprevisie.Martijn schreef:Mwoah, m'n Mégane II heeft er meerdere ritten volgas-Autobahn opzitten.Bart V schreef:Verder moet je op gas ook niet constant gaan planken (vollast) Als je echt gaat trappen moet je em gewoon ff op benzine zetten.Met een verbruik van 1 op 4
Ik doe iig zoals de bovenste post, planken vermijden op gas

Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
Eric en Riel,ericon schreef:Hmzz nu, dat scheelt behoorlijk wat voor garage je hebt en wat voor installatie.Haas schreef:15 18 is btje ruim genomen denk ik...
vectra uit 98 G3 inbouwen was 1550 incl alles
Mijn tip is: bel even rond (dat scheelt behoorlijk) Maar ga wel naar een bedrijf die er ervaring mee heeft, dat bespaard je een hoop ellende.
Mijn garagehouder roept dat ook altijd, tot dat ik hem vertel dat gas (G3) al rendabel is vanaf 6000km pjrgas mot je op koken !![]()
![]()
![]()
Zijn redenatie is dat de kop van een renault op gas rond de 2ton aan een revisie toe is.
So what! met dat geld wat je verdient heb je zo je reparatie terug!
Er zijn 2 redenen waarom ik naar Holland Auto Techniek in Purmerend ben gegaan.
1) Hij had ervaring met Volvo' BMW en Renault en scimitar TURBO/LPG instalaties.
2) Hij was iemand die ik van 15 jaar geleden ook al kon, en dat schept vertrouwen, ikwist dat hij gewoon GOED is.
En daar bovenop was hij erg gewillig om een speciale deal te maken voor alle 3 de renault clubs met minimaal 150 euro korting op zijn standaard prijs, en waarschijnlijk MEER korting maar dat lag aan de auto en de onderdelen nodig.
check..klopt ook. Gaat in dit geval om een gerenomeerd bedrijf en een Vialle G3 autogassysteem. Compleet met inbouw, omkeuring, enz..ericon schreef:Hmzz nu, dat scheelt behoorlijk wat voor garage je hebt en wat voor installatie.Haas schreef:15 18 is btje ruim genomen denk ik...
vectra uit 98 G3 inbouwen was 1550 incl alles
Mijn tip is: bel even rond (dat scheelt behoorlijk) Maar ga wel naar een bedrijf die er ervaring mee heeft, dat bespaard je een hoop ellende.