Kosten Wielnaaf

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
nicky32fd

Hoi, ik heb sinds twee maanden een Twingo uit 1998. heeft 108000 gelopen. Heb hem, zo stom als ik was, zonder garantie gekocht. Nu blijken de remschijven vervangen te moeten worden. De auto staat nu in de garage en blijkt er een bout van een wielnaaf afgebroken te zijn. Nu moet de wielnaaf ook nog vervangen gaan worden en dit ding zou, volgens de garage 350 euro excl. btw kosten.
Mijn vraag nu, komt dit vaker voor bij het vervangen van de remschijven en kost een wielnaaf echt zoveel?? :( :(
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Als er een bout afbreekt lijkt mij het handigste om het even warm te stoken of het uit te boren of iets dergelijks zodat ze de overgebleven bout er uit kunnen halen...ik heb er zelf nog nooit van gehoord dat er een bout af breekt bij het vervangen van de remschijven...

Laat ze maar mooi een andere oplossing bedenken ;) Voordat ze heel je portomonnee leegtrekken...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Riël
Über-Spammer

350 euro :S

een naaf is niet goedkoop, maar een lagertje eromheen persen is ook niet meer dan 1 uur werk.

naaf 100 euro, lager 50 euro, 45 minuten werk dus meer dan 200 euro mogen ze je never tellen.
Afzetters :)

Bovendien, volgens mij hebben ZIJ de bout afgebroken toch?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Bart V

Welke bout gaat het om dan? Probeer dat eens helder te krijgen, want ik kan me maar weinig bouten bedenken die af kunnen breken op de naaf zonder dat het te fixen is.
Plaats reactie