hopelijk blijft het even droog dan kan de abs pomp en het subframe er al onder

het begon ermee dat ik in boxmeer een clio gehaald had waar geen bumpers opzaten en een paar mankementjes aan waren. bij controle bleek dat er een serieus koelprobleem zat bij deze auto.Telkens als ik jouw forumnaam zie moet ik weer denken aan het scootertuningzaakje waar ik vroeger al mijn onderdelen vandaan haalde: http://www.j-p-s.nl/
Maareh lekker bezig, wat is nu precies de bedoeling dat je van 2 overige clio's 1 goeie of 2 goeie maakt? Waarvan 1 voor circuit ofzo?
dat is juistdie GTE wat je hebt gekocht is dat die uit Beek? ik zag er een op marktplaats staan uit die omgeving. Je hebt leuke projektjes, waar woon je eigenlijk?
ik woon in cadier en keer. zegmaar 10 minuutjes van de geusselt af. ik volg de opleiding ondernemer/manager detailhandel, en dat in combinatie met werken tegelijk. zo kan ik alle schoolopdrachten bij de winkel doen waar ik werk.Heel leuk project ik wil zeker ook wel eens komen kijken en ook naar de auto's van jou vader. Ik vind die Alpine nog geiler dan de 5 gtt.
Hoe kom je erbij om in Elsloo te werken? Rik en ik wonen ook in Elsloo. En waar kon jij mij ook alweer van?
daar moet je voor trainen en doping pakken.....Ga je daar harder van fietsen?
leuk. kijk maar wanneer je kunt komen. ik ga proberen om de motor zondag aanstaande in te bouwen.Als ik niet naar de toertocht ga wat ik denk dat ik niet doe omdat ik een examenfeest heb en nix anders te doen heb kom ik wel eens kijken. Of een handje helpen waar het nodig is.
Ik zou even goed kijken of slijpen wel echt nodig is. Als het niet hoeft zou ik het zeker niet doen namelijk.
ik meen dat een diesel krukas altijd word afgedraaid. ik heb even contact gehad met Achterberg waar het 2.0 blok vandaan komt. en hij vertelde dat ze de diesel krukas altijd afdraaien en uitbalanceren. wellicht dat ze hem lichter maken om zo de roterende massa verder te verlagen? ik weet sowieso niet of hij zo is over te zetten.zijn de kruktappen van een diesel niet dikker dan? vandaar dat slijpen?
anybody?verder las ik dat metalen remleidingen niet gebruikt mogen worden als je met abs rijd. zou de abs er eerder inslaan doordat de remmen wat krachtiger worden?