Zit de site van explosivecartunign al een paar dagen in de gaten te houden, maar foto's laten lekker lang op zich wachten...(al 1 dag, haha)
Weet ff niet meer of we met opruimen een stoel "over hadden"....als het zo is ligt ie ws. bij Jacco in z'n vrachtwagen!Gabri schreef:toevallig iemand die mn stoeltje heeft meegenomen?, of ligt daar het rokje van Moos nog op.
In Jacco zn vrachtwagen ligt alleen nog een draaiplateauMarieke schreef:Weet ff niet meer of we met opruimen een stoel "over hadden"....als het zo is ligt ie ws. bij Jacco in z'n vrachtwagen!
Ben 6 bierflesjes kwijtPaul1916v schreef:hier geen spullen die niet van mij zijn gevonden
Wel mn lege krat bier, gaspitje en nog wat kleine zooi vergeten, maar die zijn voor de gelukkige vinders
Dat had ik ook gezien ja. Wel erg dom van de organisatie dat er geen brandblussers aanwezig waren ja. Volgens mij is dat toch echt verplicht bij een sprint...MartijnG schreef:Had iemand deze spectaculaire vlammenzee ook gezien??
[img]http://www.anderefoto.nl/gallery2/main. ... alNumber=1[/img]
Die kerel deed demo sprintjes het hele weekend lang, leuk ding. Haalde 175 kmh op 200 meter. Totdat ie zaterdagmiddag na 2 sprints een aardig warme kont kreeg![]()
En natuurlijk niemand langs de baan (marshalls) met een brandblusserKwam even later iemand vanuit een tent vlakbij een brandblusser brengen
wel hoop in mijn handen gehad, weet het niet zeker meer...Gabri schreef:issie dan toch op de vuurkorf beland zaterdag
Ja ik maar zoeken! hahaPaul1916v schreef:senseo-ding is niet van mij, is van maarten of gilbert, maar zal er wel voor zorgen dat ie daar komt