Maarten sinds dit weekend ookRonnie Detmers schreef:Ging mij met name om de dames, die drinken toch meestal net weer iets anders dan ons![]()

maar dat wil ik ook wel importeren als dat echt nodig is

Maarten sinds dit weekend ookRonnie Detmers schreef:Ging mij met name om de dames, die drinken toch meestal net weer iets anders dan ons![]()
MartijnG schreef:Owja...en noem eens wat kado-ideeën(Nee geen velgen of bumperkits, maar wat kleins
)
Uhumm ik heb een pm naar Marieke gestuurd, tis een suggestie, maar je mag natuurlijk ook met iets anders komen, maakt me eigenlijk niks uit. Zolang het maar iets bruikbaars is en niet iets onzinnigsPaul1916v schreef:MartijnG schreef:Owja...en noem eens wat kado-ideeën(Nee geen velgen of bumperkits, maar wat kleins
)
![]()
PM marieke eens, die heeft kaartje over.. Kan je zelf ook je rondjes rijden!GJ schreef:Zijn er hier nog mensen die 16 Juli gaan en misschien nog een plekkie over hebben?
Jacco kijkt of ie nog wat kan regelen voor me maar is niks zeker.
Haal maar bij me op. als je vrijdag nog naar FND gaat;)Paul1916v schreef:ding=marcel?
Iemand trouwens een popnageltang en popnagels? dan kunnen we even bij Geert Jan een rtc-plaathouder monteren
Hij krijgt een eigen kaartjePaul1916v schreef:PM marieke eens, die heeft kaartje over.. Kan je zelf ook je rondjes rijden!GJ schreef:Zijn er hier nog mensen die 16 Juli gaan en misschien nog een plekkie over hebben?
Jacco kijkt of ie nog wat kan regelen voor me maar is niks zeker.
Als ik ga, gaan we dat doenFrits schreef:Haal maar bij me op. als je vrijdag nog naar FND gaat;)Paul1916v schreef:ding=marcel?
Iemand trouwens een popnageltang en popnagels? dan kunnen we even bij Geert Jan een rtc-plaathouder monteren
Sorry, helemaal vergetenMarieke schreef:Kan ie toch net zo goed de kaart van Stefan overnemen?! Of is dat iets anders?
meldMarieke schreef:Haas meld je