zelfde resultaatMerijn schreef:De links ook niet?
AUTOMAXX SUMMER EDITION -Chattopic-
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/262350.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/262349.jpg[/img]
Zo dan...
De rest van de foto's: http://partyflock.nl/gallery/2061/PAGE/A.html
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/262349.jpg[/img]
Zo dan...

De rest van de foto's: http://partyflock.nl/gallery/2061/PAGE/A.html
knippen plakken in je adresbalk lukt wel 

Zo, wat was dit een suuuuper weekend! Echt 4 topdagen! Zoals Moos zegt, voor de volle 100% van genoten! Leuk dat er ook RTC-dagbezoekers zijn langsgekomen
Ook Stefan heeft het zaterdagavond en zondag heeel erg naar z'n zin gehad!! Namens hem ook super bedankt!!!
Voor iedereen die er was: heel erg bedankt voor de gezelligheid en de lol en volgend jaar zekerweten weer!!

Voor iedereen die er was: heel erg bedankt voor de gezelligheid en de lol en volgend jaar zekerweten weer!!

op http://www.explosivecartuning.nl komen ook nog foto's te staan als het goed is 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik heb ook nog een foto als het goed is 
Denk dat er ook wel een paar in het smoelenboek komen

Denk dat er ook wel een paar in het smoelenboek komen

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Daar was ik al heel bang voorMartijnG schreef:Denk dat er ook wel een paar in het smoelenboek komen

Ik heb ook nog een setje foto's

Alleen zal wel weer een latertje worden, de twingo moet van de week nog een APK-tje krijgen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
zo... kheb de slaapies weer zowat uit me ogen... nog zware dag vandaag... beetje erg moe
verder vond ik het echt een top weekend...
van alle onaardig heden zoals bekraste auto's gelukkig niet meegekregen
wel dingen gehoord maar gelukkig zelf geen slachtoffer geworden
vond alleen jammer dat bij de club nie echt een kenmerk was waaraan je de renault tuning club kon herkennen,
maar dat maakte alonso wel goed die zowat het hele weekend de hoer heeft uitgehangen
volgend jaar weer va de partij

verder vond ik het echt een top weekend...
van alle onaardig heden zoals bekraste auto's gelukkig niet meegekregen
wel dingen gehoord maar gelukkig zelf geen slachtoffer geworden
vond alleen jammer dat bij de club nie echt een kenmerk was waaraan je de renault tuning club kon herkennen,
maar dat maakte alonso wel goed die zowat het hele weekend de hoer heeft uitgehangen

volgend jaar weer va de partij

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
hoop dat volgend jaar wer AMSE is..
AM heeft een hoop geleerd en wij ook dat we goed moeten opletten
Weer was echt super !! gelukkig minder Mini bikes dan vorig jaar..
Op sommige punten was SE wel verbetert..
Zag frits trouwens ook rijden ! later niet meer gezien..

Zag frits trouwens ook rijden ! later niet meer gezien..
Volgende week zitten wij weer op Hermsdorf, daar wordt op deze manier een event neergezet. Duidelijke regels, en als je je daar niet aan houdt wordt er wat van gezegd. Een organisatie als VDB/TE2 is inmiddels een puur op de commercie gerichte organisatie geworden. Dit is dan ook duidelijk op dit evenement te zien.Jacco Osté schreef:
-jo- schreef: Als ik lees wat er daar allemaal gebeurd , autos die in de fik gestoken worden, ralley by night, autobeschadigingen e.a . Ik mag met opgeheven hoofd zeggen dat dit in belgië niet gebeurd ! Ten eerste geld er op de terreinen een 10 km/h limiet. Respecteer je die niet, dan ga je eraf ! Zonder pardon, inpakken en wegwezen !
That's the way it should be![]()
Maar wat mij vooral opvalt aan SE, dit jaar ook weer, en andere (algemene) meetings in Nederland is het gebrek aan respect voor andermans spullen.
Ik denk persoonlijk dat er volgend jaar geen SE zal zijn. Is dit er wel, zal dit alleen nog een grote camping zijn. Automaxx heeft tot nu toe elk jaar weer verbeter punten aangedragen gekregen, en doet hier totaal niets mee.Glenn schreef:hoop dat volgend jaar wer AMSE is..
Wordt aan gewerkt.Jacco Osté schreef:
Als je er niets aan vond, volgend jaar thuis blijven
Of volgend jaar gewoon lekker allemaal de mond dicht houden of zelf iets organiseren![]()
![]()
baszos schreef:zo... kheb de slaapies weer zowat uit me ogen... nog zware dag vandaag... beetje erg moe

Couldn't agree moreverder vond ik het echt een top weekend...

Klopt, de merch lag eigenlijk helemaal door elkaar en hebben we zondagmiddag ff uitgezochtvond alleen jammer dat bij de club nie echt een kenmerk was waaraan je de renault tuning club kon herkennen,

Tevens hadden we de grote tent niet mee, dus hadden we eigenlijk niets om de banner aan te hangen...
Die partytenten houden dat zware ding echt niet

Daarnaast hebben we ook gekozen om dit jaar geen marktkraam te nemen, aangezien dat plotseling een berg geld moest kosten...
Wel een klein kritiekpuntje richting de organisatie natuurlijk, die marktkraam

Fisi en Alonso deden het ook deze keer weer goedmaar dat maakte alonso wel goed die zowat het hele weekend de hoer heeft uitgehangen![]()

Alleen jammer dat ze in de strijd zijn gesneuveld

That's the spiritvolgend jaar weer va de partij

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
met alle respect jacco, maar ik zie hier niemand die hier een conclusie klaar heeft.Jacco Osté schreef: Van dat hele gezeur met met dat krassen heb ik niets meegekregen
Ik had zaterdag een feestje bij mn vriendin thuis, dus heb een nachtje op de camping overgeslagen
Zoals altijd is de organisatie schuldige van alles wat er fout gaat op zo'n evenement
Die krassen hebben zij idd niet gemaakt op de auto's...
Het evenement is te duur![]()
Daar kom je ook mee op een zaterdagavond als je al betaald hebt![]()
Helaas zitten er ook hier weer mensen die er helemaal niets vanaf weten, zelfs niet op het evenement geweest zijn en gelijk weer hun conclusies klaarhebben
Als je weet hoe groot dat terrein is, kun je indenken waarom er "niet genoeg beveiliging was"...
Alleen op onze stand had al 4 man moeten staan, op elke hoek 1...
Nogal te doen![]()
niemand geeft de organisatie de schuld , of ik moet verkeerd lezen.
Gewoon jammer dat het gebeurd en dat er een paar eikels op af komen om te slopen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hij zegt toch echt hier, en ik vond het juist erg genuanceerd de discussie, gesprek of hoe je het ook noemen wilTom schreef:Hier niet denk ik luco, maar lees eens op het forum van automaxx.nl.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
crazy ass clio schreef:ik had nog wat fotos maar het lukt nu even niet !
Wij waren ook op AUTO MAXX en zijn gelukkig heelhuids teruggekomen.
Ik hoop dat er bij jullie ook geen schade is geweest door die randdebielen.
Gesprekje. Wat is t punt nu?Luco/Alpine-racer schreef:hij zegt toch echt hier, en ik vond het juist erg genuanceerd de discussie, gesprek of hoe je het ook noemen wilTom schreef:Hier niet denk ik luco, maar lees eens op het forum van automaxx.nl.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
punt is dat het wel lijkt alsof je helemaal niks meer mag zeggen, of je wordt gelijk al zeikerd genoemd, dat vind ik jammer.Riël schreef:Gesprekje. Wat is t punt nu?Luco/Alpine-racer schreef:hij zegt toch echt hier, en ik vond het juist erg genuanceerd de discussie, gesprek of hoe je het ook noemen wilTom schreef:Hier niet denk ik luco, maar lees eens op het forum van automaxx.nl.
Ja, maar daar op dat forum is 't echt zeggen óm t zeggen.
Vooral als 100 pagina's lang hetzelfde gezegd word.
Sneuzels daar.
Sneuzels daar.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik had het over dit forumRiël schreef:Ja, maar daar op dat forum is 't echt zeggen óm t zeggen.
Sneuzels daar.
maar laat maar, is zinloos

Ow sjees, wat zijn we weer geweldig
We gaan lopen zeuren over 1 woordje
Als je toch zo goed aan het lezen bent:
Lees ff de reacties van de mensen die niet geweest zijn en dan de reacties van mensen die WEL geweest zijn...
Ik heb er alvast een paar voor je samengevat en gekopieerd:

Als je toch zo goed aan het lezen bent:
Lees ff de reacties van de mensen die niet geweest zijn en dan de reacties van mensen die WEL geweest zijn...
Ik heb er alvast een paar voor je samengevat en gekopieerd:
was gezellig vandaag
Ben vandaag ook ff geweest. Was wel weer ff leuk.
suusiejjj schreef:was super weekend was er nog nooit geweest ma ga volgend jaar ckr weer heen!
Wij hebben ons alleen maar geamuseerd
Volgend jaar weer

k zie het al, staat er idd een beetje krom in de quote van jacco.
naja, hadden we al gezegd dat t leuk was ?
naja, hadden we al gezegd dat t leuk was ?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
daaaag jaccoJacco Osté schreef:Ow sjees, wat zijn we weer geweldig![]()
ik mag niet over 1 woordje vallen
maar jij schijnbaar wel
goed hoor, als jij leert lezen zal het een stuk beter gaan
maar je hoeft niet op zon evenement geweest te zijn om te weten wat daar gebeurd
maar nergens, maar dan ook nergens op dit forum is de organisatie zwart gemaakt wat jij wel beweert
dus over reageren gesproken
zoiets deed ik ook en moest toch maar oppleuren naar een opelforum omdat ik mensen wegjoeg??????????????
jezus man wat laat jij je kennen

MENSEN Alsjeblieft zeg.
Zullen we het over automaxx hebben hier?
Zullen we het over automaxx hebben hier?
Laatst gewijzigd door Ferdy op ma 3 jul 2006 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
kzie niks
-
Sorry dat ik me hier ff mee bemoei, maar het lijkt net of je op dit forum geen discussie meer kan voeren.
Mag wel zo'n geslaagd weekend geweest zijn voor de mensen van de RTC maar als ik de berichten lees over bekraste auto's vind ik het niet echt een geslaagd weekend.
Ik heb vorig jaar me lesje wel geleerd voor mijn geen Automaxx SE meer!
Mag wel zo'n geslaagd weekend geweest zijn voor de mensen van de RTC maar als ik de berichten lees over bekraste auto's vind ik het niet echt een geslaagd weekend.
Ik heb vorig jaar me lesje wel geleerd voor mijn geen Automaxx SE meer!
VLK Groep
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Zo ik ben ook weer een beetje bijgeslapen, met de nadruk op een beetje

Nog steeds aan het nagenieten van een erg gezellig weekend..de schouders en de kuiten branden nog een beetje
@Ferdy: die gozer vrijdagavond tegengekomen bij mental theo..wat een coole dude was dat in zn rolstoel!

Nog steeds aan het nagenieten van een erg gezellig weekend..de schouders en de kuiten branden nog een beetje

@Ferdy: die gozer vrijdagavond tegengekomen bij mental theo..wat een coole dude was dat in zn rolstoel!

en ik wil het kapsel van die getinte kerel rechts op de foto
http://photo.partyflock.nl/images/65351/main/262347.jpg
http://photo.partyflock.nl/images/65351/main/262347.jpg
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Beetje rare zin dit..t ligt eraan of je je weekend laat verpesten omdat er 1 nacht wat malloten rondlopen.. Mensen die er niet bij zijn geweest lezen de (overdreven) verhalen op andere fora en trekken hun conclusie, zonder er zelf bij geweest te zijn..Robert-Jan schreef: Mag wel zo'n geslaagd weekend geweest zijn voor de mensen van de RTC maar als ik de berichten lees over bekraste auto's vind ik het niet echt een geslaagd weekend.
Ik was er wel, en het viel mij juist op hoe alle clubs om ons heen, met allerlei merken en volk, allemaal praatjes kwamen maken hoe het was en hoe het ging, en allemaal toezegden ook op de omringende clubs te letten enzo. Dat vind ik dan juist weer iets positiefs..
maar goed, voor de één is het glas half leeg, voor de ander half vol..