hoe kan ik mijn downpipe verwijderen??

Vertel hier alles over je project.
jelledijkstra

tjah wat moet er dan op een groep N uitlaat ofzoww??
wie weet wat dat kost als ik er toch 1 op zet,en die andere wou ik trouwens kopen omdat deze nieuw was en voor 45 euro kon kopen dus ja koopje dan ja.
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

tja, keuze is aan jou en de inhoud van spaarvarken....

Voor een nieuwe complete uitlaat (RVS Groep N) vanaf de elbow naar achter (oftewel je heb maar 1 demper aan het eind) ben je +/- zo'n 345 euro kwijt. Kijk maar eens op de site van onze sponsor MB Carperformance.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Gerard race GT

ik zou die uitlaat van 45 euro er maar niet opschroeven, deze knijpt de uitlaatgassen teveel af, een turbo moet een zo vrij mogelijke gasstroom hebben anders krijg je vermogens verlies.
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
jelledijkstra

ok is goed ik zal wel een groep N ding kopen iemand een goede 2e hands of een goed alternatief ipv 350 euro??

gr
jelledijkstra

hey jongens

ik heb dus nu de gtt bij huis staan alleen,
het motorblok ligt zowat helemaal uitelkaar wie kan mij hieruit helpen ik heb dit namelijk nooit eerder gedaan!!!baal er heel erg van.de intercooler etc moeten allemaal aangesloten worden kan iemand mij hier mee helpen ik hoop het zo goede beloning en natuurlijk een pot :biertjuh:
kom op wie helpt me even
(U)
-PAZ-
Über-Spammer

wat ligt er allemaal los dan ????
R5GTT. Drive it like you stole it
jelledijkstra

jah je kan beter vragen wat er zeg maar niet los ligt gewoon alle slangen moeten weer opnieuw worden aangesloten alles is er zegmaar verder bij,
alleen hoe en waar moet uik alles opzetten ik zie zegmaar door de bomen het bos niet meer omdat het gewoon een doos vol slangen is en dingetejes maarjah dan ist ook wel handig waar het op moet :p
maar dat weet jelle niet dusss :(
Erik (Schepjes)
Contacteer:

I.N.T.E.R.P.U.N.C.T.I.E
-PAZ-
Über-Spammer

kijk eens rond op het forum, staan hier een berg foto's van de motor ruimte mischien heb je daar wat aan, als je eenmaal wat slangen op hun plaats hebt krijg je de rest vaak ook snel aangesloten. niet te snel opgeven :p :wink:
jelledijkstra

dit moet eraan gebeuren,

luchtfilter monteren,
turboslangen monteren
radiateur slangen monteren,
intercooler monteren
koelvinnetje (dit kan ik zelf nog wel)
en de kabelboom
en de waterpomp moet er goe dopgezet worden en expansie vaatje
koelvloeistof resevoir
zulk soort dingetjes zegmaar de rest du szegmaar het ijzer van het blok dat is allemaal nog inelkaar en dat si ook allemaal goed
Ad van Haperen
Contacteer:

Kun je niet een zooi foto's op internet zoeken dan zie je de meeste slangen ook al wel lopen

Edit: typo's verwijderd
Laatst gewijzigd door Ad van Haperen op ma 3 jul 2006 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
jelledijkstra

jah sorry,
maar vindt je het gek,met aaaaalll die kabeltjes en toestanden je ziet werkelijk niet meer wat eerst en laatst moet!
:evil:
Erik (Schepjes)
Contacteer:

maar dit wist je toch ook al voordat je die gtt kocht?
jelledijkstra

nee die kerel had tegen mij gezegd,
je moet alleen de waterpomp er goed opzetten en een beetje afstellen dus ik denk deze is voor mij,maar eenmaal daar zag ik het al wel ik dacht neeeeeeeee,maar ik zal ff kijken op internet maar wees eerlijk,als je 6 dozen onderdelen in je schuurtje hebt die je erbij hebt gekregen,
nieuw en 2e hands dan weet ik echt niet wat er allemaal opmoet en waar!!
is er iemand zo vriendelijk mij duidelijke foto's te sturen dan?van hoe ik het moet monteren graag zeer duidelijk want ik benm kok en geen......
:wink:
Erik (Schepjes)
Contacteer:

jelledijkstra schreef:nee die kerel had tegen mij gezegd,
je moet alleen de waterpomp er goed opzetten en een beetje afstellen dus ik denk deze is voor mij,maar eenmaal daar zag ik het al wel ik dacht neeeeeeeee,
Dan keer je toch gelijk om of mis ik nou wat? :wink:
jelledijkstra

nee tuurlijk niet voor 40 ballen moet je hem altijd meenemen zat rolkooi en alles in en veel dingen die ik nog miste zegmaar :wink: 8)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Als het je cht niet lukt en je verkoop dat ding in onderdelen dan wil ik die rolkooi wel van je over nemen ;) (dit is geen grapje)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
jelledijkstra

ook al lukt het niet dan houd ik de rolkooi tenzij er een zeer aantrekkelijk bod komt :p nee maar ik verkoop hem niet heb straks trouwens allerlei onderdelen over deuren kofferdeksels etcetc
Florus

Dus je hebt geen idee,of 't blok eigenlijk wel loopt,wat is eigenlijk de reden dat al die pestz##i eraf ligt??

40 ballen......bedoel je nou 40 euri?
GerryTT

FF bij Florus z'n topic kijken. Kun je goed zien hoe alle slangen lopen. Die blauwe SFS slangen steken goed af tegen de rest.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Florus schreef:Dus je hebt geen idee,of 't blok eigenlijk wel loopt,wat is eigenlijk de reden dat al die pestz##i eraf ligt??

40 ballen......bedoel je nou 40 euri?
ja met 40 ballen, komt die er toch echt 38 tekort :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
jelledijkstra

ok bedankt ik zal ff kijken
(Y)
jelledijkstra

ik bedoel 40 euro maar waarom alles eraf ligt,ik heb het hem gevraagd hij wist het zel feigenlijk ook niet er zit allemaal snel spul onder de kap dus hij zegt dat die daar nog mee bezig was hij moet alles weer aasnluiten maar is de rnooit aan toegekomen.
ZEGT HIJ dus
Florus

Jaja,allemaal snel spul,rolkooi........blablabla........ en dan voor 40 euro.... :lol:

Sorry,maar gaat er bij mij niet helemaal in :wink:
Florus

'k wordt wel steeds nieuwsgieriger naar de foto's :D
jelledijkstra

jongens iedereen mag langs komen heb de rokooi er vanmiddag net uitgehaald en serieus ik kwak niet ik zal foto's maken maar dan moet iemand anders ze er ff opzetten want weet niet hioe dat moet en oja heb ook nog wel een nr van de vorige eigenaar :wink:
frank_williams

Foto's plaatsen http://www.renault-tuning.com/test/view ... hp?t=20762

Duidelijker lukt me niet :p

En je hebt een PM :)
jelledijkstra

zijn er nog meer mensen met suggesties,kijk niet dat jullie denken dat ik dom ben ofzow maar heb dit gewoon nooit eerder gedaan en vindt het knap lastig om die 5 banane dozen onder de kap te krijgen.
ik wil alles graag zelf doen vandaar maja zo gaat dta niet lukken denk ik
-PAZ-
Über-Spammer

kijk gewoon eens op je gemakje een tijdje rond in het projecten topic staan bergen foto's. en bestel anders bij de boekhandel een werkplaatshandboek voor de gtt. En begin er gewoon aan dan krijg je em echt wel stap voor stap opgebouwd :)
jelledijkstra

werkplaatshandboek haal ik morgen op en zal proberen het zo een beetje te fiksen,en let op morgen foto's jongens dankzij frankM.
Florus

Hier staan wat verschillende foto's van motorruimtes:
http://www.5gt.nl/image/tid/31

Waar woon je ergens?,misschien is er wel iemand berijdt om je een handje te helpen?
jelledijkstra

ik woon in de provincie groningen en dan eigenlijk helemaal boven in gronigen zegmaar,tjah als er iemand bereidt is t helpen graag!!!
ik hoor et wel
gr :)
Mrtn
Car: R5GTT

Hoe heet die club van Catrinus in het hoge Noorden?? :wink: Daar weten ze ook hoe het allemaal werkt en willen ze mss wel helpen :)

*edit door Ferdy*
Mrtn = Maarten
jelledijkstra

die club heet
renaultteam groningen die bedoel je toch?
gr

*edit door Ferdy*
Mrtn
Car: R5GTT

ja inderdaad, probeer het daar eens :) zijn ook de beroerdste niet!
Mrtn = Maarten
Plaats reactie