Bleu krot ring racer VS mazda 1.8 16v Turbo ........dag mazda tot 2x toe
Oja ook nog ff een "grote prijs" vernederd

Die Chris is gewoon snel, kan er weinig aan doenjochem de haas schreef:
Oja ook nog ff een "grote prijs" vernederd![]()
koop toch een GT man
jochem de haas schreef:Niet mijn auto ( naja ooit )
koop toch een GT man
Yep dees ook niet zo'n ronde maar meer het vierkante type eind 90Riël schreef:jochem de haas schreef:Niet mijn auto ( naja ooit )
koop toch een GT man
Op a-maxx een echte gouwe ouwe 323 turbo (GTX). Die 4x4 hokken. 9,5 sec op de 200 meter. Da's echt niet traag...
Aardig ben jij HKChris schreef:Was weer ff leuk ja.
Van die Clio16V had ik wel meer verwacht... Of lag het aan de bestuurder?!
150 pk, 195 nm.Chris schreef:Was weer ff leuk ja.
Van die Clio16V had ik wel meer verwacht... Of lag het aan de bestuurder?!
Hoeveel pk heeft zo'n 323 eigenlijk?
OK, dat kan,Ivo8hoven schreef:Ik lig altijd in een deuk om je...., jij denkt dat werkelijk iedereen met je aan het sporten is....![]()
das knapXabre schreef:vanmorgen een fietser eruit getrokken
hard genoeg remmen als die op 20 cm achter je trekhaak zitEdward(ForeverYoung) schreef:das ook knapLuco/Alpine-racer schreef:vanmiddag een swift vierkante banden bezorgd(mij nog niet gelukt
)
Sneller kunnen zijn wil niet zeggen dat je dat ook daadwerkelijk bent!maar is toch leuk als je toch nog ff sneller kunt zijn dan iemand anders, of niet dan
kon je niet winnen van een golfKier schreef:5 GTT vs recent model Golf cabrio 2.0 FSI
En ja, ik weet het ook niet, maar we gingen er alletwee voor, omdat we daarna weer naast elkaar stonden en hij net als ik een grijns op z'n smoel had.Ivo8hoven schreef:Toch gek..., want ik reed vorig jaar een paar sprintjes met een BMW Z4 2.5i tegen een Clio RS, Haas zat naast me....., en idd ze zijn gewaagd aan elkaar, maar ik had steeds een neuslengte voorsprong
"hey... psst.. hoe laat en waar en bij welk stoplicht ????"Kier schreef:Heerlijk! rijd nu dagelijks met de GTT... heerlijk om dan wat mensen uit te lokken om wat harder te rijdenArie van de Hoek schreef:Hey Kier, je bent weer lekker bezig met pesten he ??!!